A
Anoniem
Guest
WHOEI..........
deel 2..... JEEEJ.... Leuk zeg hihi....
Hier gaat alles wel oke... druk weekend achter de rug... bruiloft... begrafenis... gisteren verjaardag.... en ben snik verkouden.... snik snik haha...
maar de verjaardag gisteren was erg leuk.....

Er was ook een babytje van 2 maanden... echt zo lief...

en vrienden van ons hebben kindje van 3,5 ach wat een schatje is dat haha.... heb ik ff mee gespeeld.... vind ik geweldig....
Vandaag weer werken..... van half drie tot half tien... bleeeh geen zin...
Morgen NOD... nog niks van te merken..... ben benieuwd...
kan ook doordat ik nu beetje ziekjes ben niet echt zeggen of ik kwaaltjes heb ofzo... want heb hele weekend al hoofdpijn en soms beetje duizelig....
had op bruiloft na 1 wijntje al gevoel alsof ik hele fles op had... dat vond ik wel gek....
maarja we zullen zien morgen/woensdag...
want heb beetje het gevoel dat ik woensdag ongi ga worden... waarom geen idee....
haha heb ff minder positief gevoel er over.... haha terwijl ik eerst echt positief gevoel had..... achja dat wisselt ook altijd he....
maastricht en nijmegen zijn wel leuke steden om te shoppen....
boh ik moet me wat gaan eten... wordt misselijk... :S
tot zo..
xxx
deel 2..... JEEEJ.... Leuk zeg hihi....
Hier gaat alles wel oke... druk weekend achter de rug... bruiloft... begrafenis... gisteren verjaardag.... en ben snik verkouden.... snik snik haha...
maar de verjaardag gisteren was erg leuk.....
Er was ook een babytje van 2 maanden... echt zo lief...
en vrienden van ons hebben kindje van 3,5 ach wat een schatje is dat haha.... heb ik ff mee gespeeld.... vind ik geweldig....
Vandaag weer werken..... van half drie tot half tien... bleeeh geen zin...
Morgen NOD... nog niks van te merken..... ben benieuwd...
kan ook doordat ik nu beetje ziekjes ben niet echt zeggen of ik kwaaltjes heb ofzo... want heb hele weekend al hoofdpijn en soms beetje duizelig....
had op bruiloft na 1 wijntje al gevoel alsof ik hele fles op had... dat vond ik wel gek....
maarja we zullen zien morgen/woensdag...
want heb beetje het gevoel dat ik woensdag ongi ga worden... waarom geen idee....
haha heb ff minder positief gevoel er over.... haha terwijl ik eerst echt positief gevoel had..... achja dat wisselt ook altijd he....
maastricht en nijmegen zijn wel leuke steden om te shoppen....
boh ik moet me wat gaan eten... wordt misselijk... :S
tot zo..
xxx