24 jaar en moederwens... DEEL 2

WHOEI..........

deel 2..... JEEEJ.... Leuk zeg hihi....

Hier gaat alles wel oke... druk weekend achter de rug... bruiloft... begrafenis... gisteren verjaardag.... en ben snik verkouden.... snik snik haha...
maar de verjaardag gisteren was erg leuk..... :):)
Er was ook een babytje van 2 maanden... echt zo lief... :):)
en vrienden van ons hebben kindje van 3,5 ach wat een schatje is dat haha.... heb ik ff mee gespeeld.... vind ik geweldig.... :):)

Vandaag weer werken..... van half drie tot half tien... bleeeh geen zin...

Morgen NOD... nog niks van te merken..... ben benieuwd...
kan ook doordat ik nu beetje ziekjes ben niet echt zeggen of ik kwaaltjes heb ofzo... want heb hele weekend al hoofdpijn en soms beetje duizelig....

had op bruiloft na 1 wijntje al gevoel alsof ik hele fles op had... dat vond ik wel gek....
maarja we zullen zien morgen/woensdag...
want heb beetje het gevoel dat ik woensdag ongi ga worden... waarom geen idee....
haha heb ff minder positief gevoel er over.... haha terwijl ik eerst echt positief gevoel had..... achja dat wisselt ook altijd he.... :)

maastricht en nijmegen zijn wel leuke steden om te shoppen....

boh ik moet me wat gaan eten... wordt misselijk... :S

tot zo..
xxx

JOEPIE!!!! DEEL 2!!!
kunnen we weer lekker veel kletsen.

nancy wat vervelend dat je zo misselijk bent maar misschien is het wel een goed teken!?
ik begin ook erg zenuwachtig te worden heb   woensdag nod. ( weet ik door ovutest en het ei gevoeld)   ik weet dat we op alle juiste dagen geklust hebben dus dat maakt het extra spannend!!! weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken heb geen positief gevoel maar eigenlijk ook nog geen negatief gevoel!
zou nu wel heel leuk zijn want mijn ma komt deze week bij mij in dorp wonen dus wel leuk als ik dan meteen een verassing heb!
bedankt voor de shop tips maar maastricht en belgie is wel erg ver weg voor ons ik woon in midden van het land. misschien iemand nog meer tips in westen ofzo?? of ergens in brabant??

vriendin van rachel ( sorry ff naam kwijt) welkom hier wat leuk om hier samen met je vriendinnetje te kletsen!!! zou leuk zijn als jullie straks samen zwanger zijn!

liefs suzy

heyhey,

Ik had net beetje ongi gevoel in mijn buik... :(:( hoop niet dat ie er aan zit te komen.....

Trouwens zie net dat op het NOD lijstje een foutje bij mij staat... ik zit niet in 2e ronde.. maar in de 3de...
Zou iemand dat voor mij kunnen veranderen... ik kan dat namelijk niet...

xx

Hoi Meiden,

Helaas... maar ben vanmorgen ongi geworden.........

Heb net een hoop chocolade gekocht en ik ga nu met een dvd aan op de bank zitten...
Ik bedoel de dvd in de speler dan he!

Heb deze week vakantie en zal morgen uitgebreid reageren, maar heb er nu echt geen zin in sorry...

Heel veel succes!!
 O ja mijn nieuwe NOD is dan 26 september..

HELP IK SNAP ER NIKS MEER VAN!!!!!

woensdag nod en nu net met afvegen bruin bloedverlies niet echt heel veel nog.
hoe kan dit nou ? heb ovutesten gebruikt en mijn ei gevoeld dat was woensdag 2 weken terug dan hoort mijn nod toch woensdag te zijn?? of kan er minder dan 2 weken tussen ei en ongi zitten?
het lijkt mij ook te laat voor een innestelingsbloeding of kan dat wel zo vlak voor je nod?
hoop zo dat het niet gaat doorzetten?? weet echt niet wat ik hier van moet denken!
was hier nog helemaal niet op voorbereid ik dacht het is nog geen woensdag dus nog niks te vrezen.

weten jullie hoe dit kan???

liefs suzy

Nod lijstje!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje         16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          26-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Aatje, 23 jaar                               1e ronde - 1e kindje            20-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje

Terug
Bovenaan