24 jaar en moederwens... DEEL 2

He meiden,
Op een vruchtbaar topic!

Rikos echt balen nou lekker dat chocolade opeten en ff genieten mag ook wel eens hoor lekker!

Joyce zoals je ziet heb ik het veranderd en heb je alvast overtijd gezet hihihi laten we hopen dat je nog een stapje lager mag gaan!

Verder hier weinig te melden lekkage is verholpen dus dat scheelt een heleboel.
Mn mannetje heb ik uitgeput hihihi
ik heb in ieder geval het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben.
Ik weet niet wie het typte maar kan me die ovuluatie testen nu heel goed snappen dat die fijn zijn. weet je zeker wanneer je "moet" klussen. Denk er nog ff overna en misschien volgende maand dat ik er dan mee ga beginnen of liever eigenlijk helemaal niet maar tja moet ie wel raak geschoten hebben zeg maar hihihihi!

-x- petra

Oh oh sorry joyce had jouw nog niet overtijd gezet maar nathalie en nancy alvast doe ik jouw morge oke?

Dag Meiden!!

Hoe gaat het met jullie??
Ik had gister/vandaag m'n NOD moeten hebben en ik ben nog niet ongi, nou zegt dat nu natuurlijk nog helemaal niets maar ik vind het wel spannend allemaal!! Elke keer als ik naar de wc ga denk ik: ooh gelukkig Ik ben het nog niet hahhaha

Rachel: Jaaaaaa ik heb idd een hoop bij te lezen! maar ik vind het wel leuk joh! Al die gezellige meiden met ieder hun eigen verhalen... en we moeten gauw afspreken!! kunnen we elkaar weer lekker gek maken hahah

Nancy: Wat vervelend zeg! dat je zo'n Rotnacht achter de rug hebt!! maar wie weet is het voor een goed doel...ik hoop het voor je!!

Joyce: Schattig he...als je zo'n kleintje ziet!! dat ga je zelf ook al helemaal fantaseren hahah Maar morgen je NOD? dat worden dus spannende dagen!! alvast succes!! en ik hoop dat de rode  wegblijven!

Rikos: Vandaag ongi geworden?? dat is wel ff balen!! maar wie weet is het de volgende keer wel raak! dus dat word flink doorklussen denk ik ahhaha (ook niet verkeerd toch?)

Suzy: Geeft niet hoor hahah er staan zoveel meiden op en je kan niet alle namen in 1 keer onthouden hihi Jaaaa het zou echt superleuk zijn!!!! we hopen het allebij heel erg!! het zou onwijs gaaf zijn als we allebij zwanger zouden zijn! en voor jou word het nu ook spannend he?!! woensdag je NOD!! nou ik zal voor je duimen!!

Babeken: Bedankt!!!! het zal natuurlijk wel heel snel zijn als het de 1e ronde meteen raak zou zijn maar je weet het nooit (en ik hoop het natuurlijk wel) Maar jij kunt er volgende week ook weer flink tegenaan he? dan begint jou klusweek weer :D Alvast een hele fijne week toegewenst :D   Ik heb wel een vraagje: Hoe werkt dat NOD lijstje precies??

Nou meiden.....iedereen een hele fijne avond!!! en succes!

Groetjes Yvette

nancy hoe ist met jou??? nog steeds misselijk?? je hebt vandaag toch je nod??
al nieuws?

en hoe zou het met nathalie zijn?

ik word steeds onzekerder.
het zet niet door is echt alleen beetje bruin verlies.
hoop zo dat het innestelingsbloeding is. dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap (mk) wel gehad en dit lijkt er wel op maar het is dan een beetje aan de late kant volgens mij.
ergens ben ik ook bang dat ik wel zwanger ben maar het weer mis gaat. vorige keer begon mk namelijk ook met lichte bloedingen. ik weet het ff niet meer er zit niks anders op dan afwachten en hopen dat het over gaat en mijn ongi dan wegblijft en er een positieve test mag komen.

liefs suzy

Hoi Meiden..

Alles goed hier, ik ben al een paar dagen niet geweest had iets verrekt in me nek dus kon niet op of aan heel het weekend beetje op de bank gehangen en ben vandaag naar de fysio geweest hopelijk trekt het nu snel weg..

Maar leuk weer een nieuwe topic hebben we toch weer snel gedaan op veel zwangere nu maar dan he..

Babeken.. Leuk he nieuwe kleren kopen voor een bruiloft en dan ook nog is getuige..
Ik heb 2 september een bruiloft me moeder gaat trouwen en ik ben ook getuige echt leuk heb ook al leuke kleren gekocht een jurkje me vriend keek me heel raar aan ben helemaal geen jurken mens maar hij is tot op me knie dus valt mee toch..

Joyce.. Mijn ouders zijn 51 en 52 en me (bijna) Stiefvader 40 dus heb nog een jonge stiefvader is wel leuk hij ken het ook heel goed vinden met mijn vriend en mijn moeder is me beste vriendin doe echt heel veel met haar..Leuk he die kleintjes ik heb het ook vaak als er ergens kleintjes zijn ga ik er ook altijd mee spelen ze komen ook vaak naar me toe echt leuk..

Yvette welkom to the club gezellig hoor..

Nancy.. Lekker gegeten zag ik mooi zo vind wokken ook altijd leuk lekker je eigen dingen pakken..Vervelend dat je zo ´n rot nacht heb gehad continue maar misselijk das ook niet echt fijn hoop dat het snel weg trekt..Duimen voor je hoor dat je ongi weg blijft..

Pieske.. Rot he dat er wel is wat fout gaat hoop dat het hierbij blijft en dan weer verder voor het geluk he..

Aatje.. Ik heb daar ook last van elke keer als je naar de wc gaat en dan maar hopen dat het niet rood is en als het dan niet is ben ik zo blij en zo nerveus haha..

Rikos.. Wat Kl.Te dat je ongi ben geworden.. Succes..

Sorry voor de meiden die ik vergeten ben..

xxx

Oja wilde ook nog ff gewoon iets over mezelf kwijt hi..

Moet morgen voor het eerst werken bij me nieuwe baan , ben gewoon een beetje zenuwachtig heb ik nooit gehad normaal had ik altijd zoiets van we zien het wel..
En nu zit ik maar hoop dat ik alles goed doe en dat ik geaccepteerd word echt zo raar   snap niet waar ik ineens last van he..

Me moeder kwam gisteren met me stiefpa en zusje met schoppen hark en dat soort dingen kwamen ze de tuin doen want wij willen al de planten eruit maar dat is zoveel en ik ben als de dood voor spinnen...
Hebben ze gistere een hele hoop eruit gehaald dus ben echt blij volgende keer gaan ze verder en daarna gaat me stiefpa straten beter hoor als we dan een klein hummeltje krijgen kan het tenminste in de tuin nu is er alleen een stukje waar je kan zitten en een paadje en voor de rest allemaal tuin met heel veel planten..

Nou meiden die zitten te wachten succes..

xx

Hey allemaal,

Rikos: wat enorm ... zeg..hopelijk wordt volgende maand jouw maand!!!

Ben echt slecht  in dingen onthouden..moest ook echt ver terug lezen.pphhff..de rest wens ik heel veel sterkte en plezier met klussen...!!
drukke week achter de rug..3 maanden geleden hadden we al te horen gekregen dat mijn schoonvader(65, net met pensioen)  longkanker had met uitzaaiingen in zijn botten, lymfeklieren, en slokdarm...ging nu eigenlijk wel weer best goed(door de morfine) maar hij was teminste weer vrolijk en kon weer uit bed komen..nu is hij vrijdag opgenomen met een longontsteking dus eigenlijk weet je dat het nu zo afgelopen kan zijn, dus veel langs, veel huilen, herineringen ophalen...
Toen brak afgelopen zaterdag ook nog eens mijn broertje zijn heup met hockey(grove overtreding, tegenstander is zelfs van zijn club afgezet) dus zaterdag weer de hele dag ziekenhuis ...
Had eigenlijk het hele weekend klussen op het programma staanhaha..

Mijn ouders zijn trouwens ook best jong, mijn moeder is 47 en mijn vader wordt in okt 50..ik ben 22 dus reken maar uit...ze gaan nog steeds lekker mee de kroeg   in,
Ook dankzij mijn ouders het ik altijd al gezegd dat ik jong moeder wilde worden...lijkt me geweldig en ook leuk voor mijn kinderen...leuke jonge hippe opa en oma ...

Nou ik ga weer even richting ziekenhuis, schoonvader opzoeken en broertje mag naar huis morgen dus even alles regelen ...(vader en zusje zijn op vakantie samen dus mijn moeder en ik hebben het maar druk)...

Sorry voor het lange verhaal maar moest even mijn hart luchten....

xPien

hey pien

wat heftig allemaal heel veel sterkte met alles!!!!

mijn ouders zijn ook best jong 48 en 49 en ik ben 24!!! vind het ook super had ook graag op mijn 24e moeder willen worden maar dat ga ik al niet meer redden hoop dat 25 wel gaat lukken.

xxx suzy

Terug
Bovenaan