24 jaar en moederwens... DEEL 2

hoi allemaal,

Eerst wil ik even zeggen dat ik nog geen nieuwe aanmeldingen heb ontvangen voor de hyvespagina, dus probeer het nogmaals als je mee wilt kletsen.

Babeken, twijfelde ook nog of ik ze wel neer moest zetten omdat ik niet wil dat jij je daar vervelend bij voelt. En ik vind trouwens dat je ook weer wat beter klinkt/schrijft haha kan je natuurlijk niet horen. nog een week wachten tot je rdtjes, dat is weer een nieuw begin.

Ehm en nu weet ik het niet meer.

Hebben jullie dat ook, ben zo warrig en haal alles door elkaar, mn moeder zegt dat er geen normaal telefoongesprek met me te voeren valt maar dat heb ik zelf helemaal niet door.

weltrusten

Hi Meiden, vannacht enorm liggen woelen in bed. Ik had vanmorgen echt zo iets van ik ga vanmiddag ff naar buiten, zit al 10 dagen binnen. Heb het echt zo gehad met ziek zijn. Maar nu ben ik ineens misselijk, grrr. Het lijkt gewoon niet op te houden hier. Ja okay ik ben zwanger en heb verminderde weerstand, zeker door zwangerschap, maar op deze manier gaat Mei nog wel heel lang duren.

Babeken wat fijn dat je je wat beter voeld en alles probeerd een plekje te geven. Het is niet niks allemaal. Wat stoer dat jullie een andere auto hebben gekocht.

Sesje wat naar dat je zoveel pijn hebt en ook nog op huisartsenpost doorgebracht met je vriend. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan zodat je af bent van die vervelende blaasonsteking.

Busababe hier is het soms ook een warboel hoor meis, hihi. Zal er allemaal wel bij horen. Ik heb me inmiddels ook aangemeld op hyves.

Fijne dag! Liefs Nathalie

Busababe,   helemaal geen probleem hoor die echo's, ben echt blij voor jullie dat het allemaal goed met jullie en de baby gaat!
Klopt als een bus, ben inderdaad weer mn opgewekte zelf :)
Nu ik weer de draad kon oppikken (geen pijn meer, trug aan het werk, trug aan het sporten en de rdtjes in zicht), voel ik me echt trug goed in mijn vel.

Nathalie, dat die winter maar snel voorbij is hé, dan ben je minder ziek en kan je meer genieten van de zwangerschap! Hopelijk voel je snel terug beter hoor!

Ga me settelen in mijn zeteltje en een beetje lui tv kijken. Tot later

Groetjes
Babeken

Net een heel verhaal getypt en nu is het weg :(
IK ga me weer s aanmelden op hyves!!

XX nancy

De zwangere  meiden  onder ons
  * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              uitgeteld 06-08-09

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje            uitgelteld ??-??-09

Na lang zoeken heb ik ons oude topic weer terug gevonden, was namelijk erg benieuwd naar de andere meiden. En zal nog ff onze hyves hier neer zetten:

http://moederwens.hyves.nl/

Misschien vinden jullie het leuk om jullie je daar aan te melden?
Hele fijne Paasdagen! Liefs Nathalie

Zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *
Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              uitgeteld 06-08-09
Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje            uitgelteld ??-??-09

Bevallen in 2009!                        Veel geluk met jullie kleintjes

24 april is Nathalie bevallen van een dochtertje Gwen

Zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * **

*

Bevallen in 2009!                        Veel geluk met jullie kleintjes

24 april is Nathalie bevallen van een dochtertje Gwen
9 mei is Nancy bevallen van een dochtertje Emma

Terug
Bovenaan