Goedemiddag meiden, ik sprak busababe vandaag al ff op mijn eigen hyves. Had haar mailtje gestuurd, want kende haar al voor dit forum. Nu lees ik hier dat veel meiden over zijn naar de gesloten hyves, ik denk dat ik me daar maar eens ff ga aanmelden. Dat is toch makkelijker voor me. Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Ik heb altijd actief in verschillende topics meegekletst, maar dat word me nu allemaal een beetje teveel. En die problemen met de site steeds, das ook niet leuk. Ik ga vanavond misschien wel ff kijkje nemen op jullie hyves.
Babeken wat naar zeg dat je die bloedprop hebt en die zoveel pijn geeft. Wat gaat ze daar nu aan doen dan? Waarom moet je dan een maand de pil slikken? Mag je niet met condoom klussen? Gelukkig word je begeleid door gyn, maar wat een narigheid allemaal meis, sterkte.
Oeps nu ben ik de rest dus alweer vergeten. Ik weet dat Nancy & Sesje ook hadden gereageerd, maar niet meer wat. Jullie zijn ook op hyves hè?
Hier al sinds 3e kerstdag ziek eigenlijk. Sinds dinsdag is het alleen extreem. Uitgerekend op mijn verjaardag. Toen de visite er was 's avonds kon ik geen 5 minuten ophouden met hoesten. Sinds woensdag lig ik met koorts in bed. Donderdag is ha geweest want had bijna 40 graden koorts. Ik had begin van de week al een kuur gekregen die ik wel mag met mijn zwangerschap, maar daar lijk ik zieker van te worden ipv beter, of de symptomen zetten nu door dat ik daarom ineens dinsdagmiddag steeds meer ging hoesten en zieker werd. Gelukkig vannacht ietstjes beter geslapen, maar heb mijn mannetje nu ook nog aangestoken, dus gaat lekker hier. Heel veel mensen zijn ziek. Mijn oma belde net nog. Die liep ook te snotteren en te hoesten en ook haar vriend. Andere oma is soep voor ons aan het maken, die zo gebracht word. Dus ik laat het hier weer ff bij. Zijn jullie weer klein beetje op de hoogte.
Liefs Nathalie