24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi dames, voor mij is email zeker ok, hyves is nieuw voor mij, maar zeker geen probleem. Mijn vriend is één en al pc freak dus ik vind wel hoe dat werkt! :)
Bovendien blij jullie nog allemaal eens te horen!

Pff sinds donderdag wel immens pijn in de onderbuik bij het plassen... GRRR. Zal maandag maar eens bellen naar de gynaecoloog want denk niet dat dit normaal is.

Groetjes
Babeken

Ik heb een hyve aangemaakt

www.moederwens.hyves.nl
is alleen zichtbaar voor leden en er is toestemming nodig om je aan te melden.
Hoop dat jullie het goed vinden dat ik dat gedaan heb.

liefs

Pff 't zit niet mee... Kom net van de gynaecoloog omdat ik zo'n pijn had in mijn onderbuik en zit nu met een bloedklonter op mijn rechter eistok. Had vorige week mijn eisprong en dat eitje is gebarsten. Dit veroorzaakt dus die immense pijn.
Bovendien ga ik nu waarschijnlijk terug 1 maand de pil moeten nemen om alles terug een beetje op orde te laten komen... GRRR

't Zit ons dus niet echt mee voorlopig

Later

Babeken

Hee Babeken, het zit jou echt niet mee he meid.. Wat gaan ze daar nu aan doen? Aan de bloedklonter?
Wat rot dat je nu weer een maand de pil moet gaan slikken.. Bah!!
Ik wens je echt heel veel liefs meid..
Ik hoop dat er snel wat positiefs nieuws voor jullie komt!

LIefs,
Nancy

Ps, ik zal me op die hyves aanmelden :)

Heb me op hyves aangemeld!

Nancy, normaal gaat dat van zich zelf weg...Heb enkel pijnstillers en een week thuis gekregen.

Groetjes

Babeken

Hoi Hoi Meiden..

Das lang geleden he .. Ik heb weer van alles mee gemaakt maar dat vertel ik nog wel..
He wel al die tijd meegelezen maar had geen puf om te reageren..
Nu zag ik dat jullie op hyves gingen en dat vond ik ook een strak plan dus heb me gelijk aangemeld dus weet niet wie heb beheerd maar wil je mij dan ook ff accepteren..

xxx sylvana

Goedemiddag meiden, ik sprak busababe vandaag al ff op mijn eigen hyves. Had haar mailtje gestuurd, want kende haar al voor dit forum. Nu lees ik hier dat veel meiden over zijn naar de gesloten hyves, ik denk dat ik me daar maar eens ff ga aanmelden. Dat is toch makkelijker voor me. Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Ik heb altijd actief in verschillende topics meegekletst, maar dat word me nu allemaal een beetje teveel. En die problemen met de site steeds, das ook niet leuk. Ik ga vanavond misschien wel ff kijkje nemen op jullie hyves.

Babeken wat naar zeg dat je die bloedprop hebt en die zoveel pijn geeft. Wat gaat ze daar nu aan doen dan? Waarom moet je dan een maand de pil slikken? Mag je niet met condoom klussen? Gelukkig word je begeleid door gyn, maar wat een narigheid allemaal meis, sterkte.

Oeps nu ben ik de rest dus alweer vergeten. Ik weet dat Nancy & Sesje ook hadden gereageerd, maar niet meer wat. Jullie zijn ook op hyves hè?

Hier al sinds 3e kerstdag ziek eigenlijk. Sinds dinsdag is het alleen extreem. Uitgerekend op mijn verjaardag. Toen de visite er was 's avonds kon ik geen 5 minuten ophouden met hoesten. Sinds woensdag lig ik met koorts in   bed. Donderdag is ha geweest want had bijna 40 graden koorts. Ik had begin van de week al een kuur gekregen die ik wel mag met mijn zwangerschap, maar daar lijk ik zieker van te worden ipv beter, of de symptomen zetten nu door dat ik daarom ineens dinsdagmiddag steeds meer ging hoesten en zieker werd. Gelukkig vannacht ietstjes beter geslapen, maar heb mijn mannetje nu ook nog aangestoken, dus gaat lekker hier. Heel veel mensen zijn ziek. Mijn oma belde net nog. Die liep ook te snotteren en te hoesten en ook haar vriend. Andere oma is soep voor ons aan het maken, die zo gebracht word. Dus ik laat het hier weer ff bij. Zijn jullie weer klein beetje op de hoogte.

Liefs Nathalie

Oei Nathalie, hopelijk ben je er spoedig weer bovenop!
Heb nog eens gebeld met de gynaecoloog vorige week en voorlopig mag ik die pil toch laten (oef)... Heb vandaag ook de laatste medicijnen genomen, nu dus maar hopen dat het daar mee allemaal is opgelost.

Tot op hyves hé!

Terug
Bovenaan