24 jaar en zwanger worden

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben nu 24 jaar en mijn vriend 28. Wij willen heel graag proberen om zwanger te worden. Nu vraag ik me af, zijn er meer hier die jonger zwanger waren? </p>

Hi!
Ik ben 23 en mijn vriend is net 30 jaar. Wij gebruiken sinds maart 2019 geen anticonceptie meer en zijn serieus aan de slag gegaan met zwanger worden rond juni. In oktober helaas een mk gehad, maar ik hoop toch echt in 2020 zwanger te raken/mama te worden. Ik ben dan ook 24 jaar.

Hoi, ik ben inmiddels 25 en 28 weken zwanger van nr 2. Ik was net 24 toen ik beviel van mn 1e dochter. Mn man was toen 25. Dus allebei best jong, maar ik vind het heerlijk! 
Belangrijkste vond ik dat mn relatie stabiel was en mn financiële situatie. 
Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag worden!

Ik ben 24 naar 34 weken zwanger 
Het kan als gevoel goed zit en je eenstabiele relatie heb plus wat ik belangrijk vind alles zo goed mogelijk op orde qua thuis zijn voor de baby geen stress qua familie balans hebben en tuurlijk kan dat niet perfect  is ook niet zo bij ons maar dat telde wel mee waardoor ik optimaal geniet van zwangerschap met ondanks de ups en downs die je als zwangere vrouw heb 

25 jaar en toen onverwachts zwanger van de 1e. We hadden het verder wel erg goed voor elkaar qua leven. Zelf had ik het niet erg gevonden om nog een paar jaar te wachten, maar ergens ben ik natuurlijk ook heel blij met onze dochter. Nummer 2 kan nu ook elk moment geboren worden 

Ik was 25 toen ik zwanger was en beviel van onze zoon. Ik heb me niet per se 'jong' gevoeld. Het voelde als een logische volgende stap in onze relatie.
Het belangrijkste lijkt mij dat je een stabiele, fijne relatie hebt en je huis/werk/financiën op orde hebt, zodat je het kindje een goede basis kunt geven daarin. 

Fijn deze reacties. We hebben net een huisje gekocht en kunnen er in februari in. Verder hebben we beide een vaste baan en genoeg spaargeld. Ik was heel benieuwd naar de ervaringen en of 24 dan echt als ‘jong’ gezien wordt. In januari 2020 wil ik gaan stoppen met de pil. 

Ik was 23 en mijn vriend 25 toen onze dochter geboren werd. Waren al 8 jaar samen, beiden een goede baan en een koophuis. Voelde me ook echt niet ‘te jong’ ofzo. 2e kwam toen ik net 26 was. 3e was ik 31. Nu 34 jaar en 35 weekjes zwanger van nummer 4. Hoor van mijn dochter vaak dat de ouders van haar vriendinnen al zo oud zijn? dus dat is een voordeel van jong moeder worden.

Terug
Bovenaan