24 jaar en zwanger worden

Wat leuk dat jullie zo positief zijn. Het zijn vooral vriendinnen die niet positief reageren. Dan zeggen ze dat het wel heel snel is, terwijl ik dit juist graag wil. Dat is wel lastig.

Ik was ook 24 toen ik zwanger raakte en mijn vriend 27!
Ons dochtertje is ondertussen 13 maandjes oud en beste beslissing ooit geweest❤️
Worden wel vaak aangekeken op straat omdat tegenwoordig mensen ervoor kiezen om op latere leeftijd zwanger te raken en wij dus relatief jong zijn. Maar daar heb ik echt lak aan! Haha

Ik ben ook 24 en in Oktober '19 gestopt met de pil. Wij willen ook dolgraag een kleintje. Zijn nu 10,5 jaar samen, beide een goede vaste baan en eigen koophuis. Super leuk dat jullie die keuze zo 'jong' ook nemen! Ik dacht eerst ook dat ik zo jong was om nu al te stoppen maar wij zijn er aan toe en ik denk dat je moet doen wat goed voelt. 

Heel jammer dat je vriendinnen er niet zo positief tegen over staan. Je zou je vriendin toch juist in alle keuzes moeten steunen waar ze zich goed bij voelt? 

Net een week 25 toen ik beviel van ons zoontje.
Mijn vriend is ook 25. Hebben er bewust voor gekozen om dit zo vroeg te doen, zo kunnen we straks nog meer als ze ouder zijn. Over een jaar of 3/4 beginnen we aan nr. 2 als het ons dan weer gegund is?

Ik ben 23 en hebben een dochter van 10 maanden, ik vind het zelf ontzettend leuk om moeder te zijn en mijn familie en vrienden reageerden ook leuk, ookal hebben mijn vrienden zelf nog geen kinderen. 

wat ik vervelender vind, is reacties die ik van buitenaf krijg. Op mn werk waren ze niet zo enthousiast, maargoed pech ik heb een vast contract dus konden ze niks beginnen. Wel krijg ik vaak reacties van: ohh is dat jouw dochter, dan ben je wel een jonge mama, en dan kijken ze alsof je een tienermoeder bent. Dit krijg ik wel regelmatig. Maargoed daar word ik even pissig van en daarna denkik, zoek het toch uit?

Ik was 26 toen ik beviel van mijn dochter. Inmiddels bijna 19 weken zwanger van de tweede, die wordt als het goed is geboren als ik 28 ben. Een 'oudje' ben ik in deze groep dus, haha. Ik wilde ook altijd jong moeder worden, helaas kreeg mijn man een aantal jaren terug een ongeluk waar hij een whiplash aan overhield. Daardoor stond onze kinderwens even in de koelkast. In januari 2018 begonnen (toen 6 jaar samen) en had begin februari een positieve test in handen, fantastisch! Nu van de tweede uitgerekend in mei 2020.
Hoop dat het ook zo snel mag gaan voor jullie. Veel succes (en plezier!). 

Mijn vriend is 26 als de kleine geboren word en ik 28, dus ook een oudje!! Ben nu 12 weekjes.
Soms voel ik me zelfs nog jong en denk ik had ik moeten wachten?? Mensen vinden ons ook jong... Ik denk dat je lekker moet doen wat je zelf wil. We hebben een mooi huisje, vriend vaste baan, ik eigen bedrijf en werk nog. Mijn contract moet vast worden in het verlof en probeer nuchter te zijn, ook zonder die baan redden we het! Dat is het belangrijkste?

Terug
Bovenaan