24 jaar en zwanger worden

Ik was 21 bij mn eerste kindje en ben nu 22 en heb er een tweede bij van 6 maanden. Lekker dicht op elkaar hihi :)
mn man is even oud als ik en we hebben een koopwoning en ik ben gewoon huismama. 
Heerlijk om zo jong moeder te zijn!

Hoi! 
Ik ben 21 en 4,5 maand geleden bevallen, mijn vriend is 25. Ik was 17 en mijn vriend 22 toen we ons eerste huis kochten, inmiddels 3,5 jaar samen en ook allebei een vaste baan. Nooit geen nare reacties gehad dat ik ‘zo jong’ zwanger was ?. 

Inmiddels ben ik 26 en mijn dochtertje 1, maar ik was ook 24 toen ik zwanger werd. Dit was ook gepland en ik vond mezelf eigenlijk ook helemaal niet jong.. Ik denk ook niet dat er een ideale leeftijd bestaat om moeder te worden. Als je een eigen huisje hebt, genoeg inkomsten en een stabiele relatie zie ik geen probleem :)

Hoi hoi,
Zelf ben ik nu 23 en word ik over 4 weken 24. Wij zitten nu in ronde 3 van het proberen zwanger te worden.
Ik was in januari 2019 al gestopt met de pil maar we hebben 3 maanden geleden dus pas echt de knoop doorgehakt. We weten dat we samen kinderen willen, hebben een mooi koophuis en allebei een vaste baan. Dus waarom wachten? Daarnaast heb ik niet het idee dat er nog dingen zijn die ik gedaan móét hebben die niet zouden kunnen met kind(eren), ik denk dat dat ook belangrijk is. Hoe cliché ook, leeftijd is en blijft maar een getal en iedereen is anders. Probeer niet te veel waarde te hechten aan wat 'normaal' is volgens de maatschappij ?

Terug
Bovenaan