24 jaar en zwanger worden

Leuk dat je bijna in je huisje kan! Huis en vaste baan is wel een fijne beginsituatie . 

Bij mij reageerde iedereen leuk dat ik relatief jong zwanger was. Ik ben altijd duidelijk geweest in mn wens dat ik jong moeder zou willen worden, dus niemand in mijn directe omgeving keek er raar van op. Verder merk ik wel dat het fijn is om andere zwangere of vrouwen met kinderen in je omgeving te hebben.  Die snappen het allemaal toch iets beter dan vrienden die nog echt willen stappen enzo. 

Hoi ?? 
ik was 24 jaar en 8 maanden toen ik in verwachting raakte van ons meisje, op dit moment 37 weken zwanger en 25 jaar oud. 
Mijn leeftijd was wel iets wat mij in het begin onzeker maakte, dat terwijl ik al 8 jaar samen met mijn partner ben en een geregistreerd partnerschap hebben, een koopwoning en allebei een vaste baan. Ik zelf ben best huisje-boompje-beestje gerelateerd ingesteld en zwanger worden was altijd een grote droom, althans een gezin zijn. Onze ouders reageerde super leuk op het nieuws en onze verdere directe familie leden ook. Het aller moeilijkste vond ik het vertellen op mijn werk. Ik ben daar de jongste van het stel (gemiddelde leeftijd 40+) en werd nog heel erg als een kind gezien. Gelukkig reageerde ook zij heel leuk. Een enkele keer heb ik de vraag gehad of het allemaal wel bewust gegaan was. Deze heb ik maar weggeslikt. Waar het op neer komt is elke situatie van een 24 jarige kan anders zijn. Als jij denkt dat je op dit moment genoeg te bieden hebt voor het kleintje en er zelf 100% klaar voor bent zou ik er zeker voor gaan. Vaak zijn dingen in je hoofd groter dan dat ze in werkelijkheid zijn. 

Ik ben 24, mijn man 31 en ben inmiddels 23 weken zwanger van de eerste!! Bewust gekozen om 'jong' moeder te worden. Ik ben straks 25 als de kleine er is.

Ik was 23 toen mn zoontje geboren werd, hij is nu 9 maanden oud. Ik vond het heerlijk om jong moeder te zijn, mn man is even oud. We hadden verder de praktische zaken wel op orde, dat was een voorwaarde voor ons. Getrouwd, koophuis, beiden een vaste baan.. 
Nu hopen we binnenkort op een 2e kindje, helaas 3 weken geleden een mk gehad. 
Ik heb geen negatieve ervaringen vanuit mijn omgeving ervaren.. luister vooral naar je eigen gevoel ?

Hallo, 
ik was nog net 22 toen ik stopte met de pil. Mijn vriend was toen 32. Allebei vaste baan en een koophuis. 

een jaar later nog niet zwanger. De stap gezet naar het ziekenhuis waar ik nu bijna een half jaar in het traject zit.
ik heb een hsg gehad waaruit later bleek dat alles goed was. Pffff dit deed zoveeeel pijn!! Vorige maand begonnen met hormonen clomid 50 mg en dit sloeg echter niet aan. Ik heb erg onregelmatige cyclussen en zelfs met clomid gaat deze 35 of 36 dagen zijn.
als ik nu niet zwanger mag zijn ga ik volgende maand 100 mg clomid slikken.
we zijn nu inmiddels 1,5 jaar verder en ben helaas nog steeds niet zwanger. 
ik heb altijd jong moeder willen worden en hoop dat deze wens nog in vervulling mag gaan.
denk eraan ondanks dat je jong bent dat het best wel even kan duren.. ik spreek uit ervaring helaas.

Als het goed is beval ik net voor mijn 24ste van baby nummero 2! heerlijk jong moeder zijn, de nachten vallen me zoooo mee! ik ga lachend naar mn werk met een paar uurtje halve te hebhen geslapen.
ik zou het (bijna) iedereen aanraden! heerlijk!

Ik ben 23 en bijna 18 weken zwanger. Als jullie er klaar voor zijn en alles netjes op een rijtje hebben, is er niks aan de hand, toch? :)

Terug
Bovenaan