25- klussers?

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,
Ik zag dat er een topic 35+ klussers is, ik dacht, misschien leuk om ook een topic te maken voor 25- klussers haha
Ik ben dong123   en 21 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje. Wij zijn 1,5 week terug gestopt met de pil, en nu maar hopen... ik vind het vreselijk spannend
Zijn er hier nog meer 25- ers?
Wel leuk dat er zoveel mensen hier meedoen, van alle leeftijden!
groetjes

Hai Dong,

Ik ben ook 25 -er! Ik ben 22,   en  20 september ben ik jarig!
19 september is mijn NOD dag, kan dus dan testen als ik het vermoeden heb dat ik zwanger ben...Leuk toeval zou dat zijn,
een dag voor je verjaardag! Veel succes en plezier!

Groetjes Rijn

Hoi Dong,

ik ben ook 25- . Ik ben 22 jaar, en wij zijn nu bezig in de 1e ronde voor ons 1e kindje. 16 september is de NOD!!!

Ik vind het zo spannend!

groetjes Nathasja

Hey!

Ik ben ook 25-! Ik ben Mitsj en ik ben 20 jaar en wij zijn aan het proberen voor een eerste kindje! En sinds ik ben gestopt met de pil voel ik me geweldig! Wat een bevrijding!

Groetjes!

Hai,

Ook ik ben 25- maar wij zijn bezig voor ons 3e wondertje!

Ik kreeg mijn oudste dochter Alysha toen ik 18 jaar was en Jennifer kreeg ik toen ik 23 was.
Ik ben nu 24 maar we gaan er vanuit dat ik op mijn 25e beval van onze derde telg!

Mijn mannetje heeft overigens dezelfde leeftijd dan ik, allebei jong nog dus.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.

hey meiden!
ook ik ben 25-, ik ben "bloem"en ben 21 jaar. mijn man is 24 jaar en we zitten in ronde 3. mijn NOD was 2 sept..nog niet ongi nu..maar testen negatief, helaas..

liefs en succes allemaal!

hoi meiden
ik ben nog 21 jaar en word de 18e 22.ik ben vrijdag gestopt met de pil en ga eerst een paar maandjes ontpillen.ik hoor dus ook bij de 25 -
groetjes amanda

Leuk dat er nog zo veel "jonge" as moeders zijn! In mijn omgeving zie ik ze niet vaak!
Ik ben dus 1,5 week terug gestopt met de pil, en wij gaan er gelijk voor, we wachten niet eerst nog mijn ongi af.
Dus spannend hoe het allemaal gaat lopen. We zien het wel.
Ik ben ook erg benieuwd wanneer het raak zal zijn. Hebben jullie wel "ontpilt"?
Nu we eenmaal besloten hebben ervoor te gaan, wil je het ook liever gister dan vandaag!
ik hoop voor jullie ook dat het nietlang duurt!

Terug
Bovenaan