25- klussers?

Hoi, ik ben Gerdien en ik woon op de Veluwe.

Ik ben 23 jaar en morgen ga ik stoppen met de pil.

Hoi meiden,

Ik ben ook een 25-er. Het verbaasd me dat er zoveel jonge meiden al aan een kind beginnen en ook al getrouwd zijn. Ik ben 23 jaar en ook getrouwd. Mijn man is 26 jaar. We zitten nu in de 3e ronde. Hebben jullie al veel mensen om je heen die ook al aan kinderen begonnen zijn? Wij niet, alleen een oom van mijn man (ong. zelfde leeftijd als zijn vader en moeder). Maar goed, wij gaan ons wel vermaken met zijn drietjes, ze leren nog wel genoeg kinderen kennen. Al zal ik het wel leuk vinden om in de familie ook wat kleintjes te hebben. Maar ik geloof dat mijn schoonzus ook al hard op weg is.

Groetjes, Linda

hallo iedereen!

ook ik ben nog geen 25 , ik ben 24 jaar en getrouwd sinds een half jaar, ben niet aan pil of iets dergelijks geweest en we ( mijn mannetje is 26) zijn nu aan ronde 6 bezig voor ons 1e kindje. ja idd vanaf ons trouwen.. hoop echt dat het deze maand raak is, maar ja dat hoopte ik de vorige keer ook .

k hoop t voor iedereen!
groetjes jpctje

Hey Meiden !!

Ik ben afgelopen 27-07-2007 getrouwd!! En ik ben zelf 24.

Mijn mannetje is 34, en we zijn heeeel gelukkig samen
Mijn laatste pil heb ik geslikt in JUNI en nog steeds niet zwanger  
Wat duurt wachten toch lang..... ha ha ha....

Maar ja we zien wel   hoe het loopt, ik zou heel graag zwanger willen zijn, maar heb niet echt haast. Leuk zo deze TOPIC !!

Groetjes !!!!!!!!!!

he meiden,

zelf hebben wij geen vrienden die graag kinderen willen. maar mijn schoonzusje heeft in februari wel een kleine gekregen, dus..als het snel raak ik schelen ze ongeveer een jaar, en das wel erg leuk lijkt me!

hebben jullie ook al nagedacht over hoe jullie het straks met het werk gaan doen?
bij ons op het werk willen ze verder geen parttimers meer..:S dus als ik wil blijven moet ik fulltime blijven werken en dat is minimaal de ene week 4 en de andere 3 dagen. denk dan dat ik hier wel voor kies..eerst kijken hoe hetgaat, en mijn man wil ook wel 1 dag minder werken.

eerst ff afwachtten of we wel zwanger raken want ga natuurlijk nu met m'n baas nog geen afspraken maken haha.

bloem

Hallo,

Ja in onze vrienden kring is er ook bijna niemand die
kinderen hebben ja een stel.Daar was ook tegelijk
mee zwanger van onze dochter.De twee meiden
schelen net 6 weken en dat is erg leuk hoor.
Ze kunnen heel goed met elkaar over weg en eerst
woonde ze een paar straten veder op en nu wonen
ze bijna naast ons zo leuk we zien elkaar bijna elke dag.
En de meiden kunnen lekker spelen met elkaar.
En als ik of zij een blok om gaat nauw ze weten niet hoe gauw
ze naar de ander moeten lopen om te kunnen spelen.
Dat is echt apart ze kunnen ook best ruzie maken of zo
lekker katten maar ze kunnen ook lief spelen met elkaar.

Groetjes Belinda

hoi ik ben 25 dat telt ook nog wel mee he. ik woon in gelderland, en mijn vriend is 26 jaar. wij zijn vanaf jan al bezig zijn er achter gekomen dat ik pco heb ben in aug weer in het ziekenhuis geweest en nu blijkt dat het al heel veel minder is en ik dus gewoon zwanger kan worden. heb een ci tussen de 25 en 35 dagen dus dat is heel goed. zou vanaf gisteren ongi kunnen worden. maar er is nog niks. hoop dat het zo blijft.

groetjes sherina

Hey meiden,

Even over het werk, daar heb ik i.d.d al over   nagedacht-->

Ik werk op dit moment, 28 uur
Dinsdag 1300-1730 uur
Donderdag 1100-2000 uur
vrijdag 0900-1800 uur
zaterdag 0830-1600 uur
Maandag en woensdag ben ik vrij.

Ik wil dadelijk gaan proberen dat
schoonmoeders, dinsdag oppast / mijn moeder donderdag
Vrijdags, mannetje vrij (die gaat dus een dag minder werken)
(of als dat voordeliger is, ikzelf nóg een dag minder)
en zaterdags is  mijn mannetje  altijd al  vrij.....

Ik bekijk even wat het gunstigste is, als ik beter een dag nog thuis kan blijven, doe ik dat natuurlijk... Is altijd beter dan.....

Ik heb er zo'n zin in, maar het wil nog maar niet lukken, hoop zo dat het raak is binnenkort, en ik denk ook steeds vanalles te voelen

Terug
Bovenaan