25- klussers?

hoi, ik ben 23 en op 20 september word ik 24.
sinds mei ben ik gestopt met de pil, maar helaas nog niets.
nu is mijn nog. aankomende dinsdag, dus ben erg benieuwd of het nu wel raak is.
maar kreeg vandaag al het gevoel van ongi krampen .

Hallo,
Mijn man en ik zijn nu ook in onze 1e ronde voor ons 1e kindje.
Ik ben 22 jaar en na 7 jaar aan de pil te zijn geweest ben ik vorige maand gestopt.
mij nod is op +- 23 sept.
Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!
groetjes!

hi R_M,
prima geregeld zoals dat nu lijkt! indd tzt maar kijken wat het beste uitkomt, maar qua werk zou je zo een dag minder kunnen werken, das geen probleem?
is wel fijn denk ik!

zelf zou ik graag 32 uur blijven werken, werk ook   in het weekend en vanaf 15.00 tot 23.30 door de week, als ik late diensten heb.. dus opzich, qua oppas moet dat te regelen zijn, als ze flexibel zijn tenminste.

Eerst maar eens uitproberen, tzt..misschien dat ik het gevoel wel heb altijd weg te zijn en niets van de kleine mee te maken, dat lijkt me een rot gevoel. en dan zien we wel verder.

fijn weekend allemaal!

(vanmorgen trouwens test WEER negatief- 6 dgn overtijd)

Hoihoi

Ik ben 21 en sinds 27-07-2007 getrouwd wij gaan nu op naar de 2e ronde voor ons 1e kindje. Ik heb zelf altijd graag jonge moeder willen worden...

R_M we zijn op dezelfde dag getrouwd, leuk!!!

Groetjes

he allemaal,
beetje fijn weekend gehad?
ik verder niets bijzonders gedaan, moest werken. was wel weer gezellig!

groetjes

Hey meiden,

Ik zit te wachten om mijn Ongie, balen, ik zei tegen mijn man: ik zou es willen (als het toch zo moet zijn) dat ik gewoon ongesteld wordt.... Dan weet ik tenminste waaraan en waaraf..... ik zit zo in spanning iedere keer!! Hebben jullie dat ook??

Hey Gordijntje,

Ja !! Dat is inderdaad wel erg leuk zeg, hebben jullie ook zo'n geweldige dag gehad, op 27-07, wij in ieder geval wel! Precies zoals we bedoeld hadden....
En ook een geweldige huwelijksreis erachter aan trouwens
Ben ook zo gelukkig nou......
Ontbreekt nog maar een dingetje..... een kleine

Tijdens mijn contract verlening heb ik een vast contract gekregen, en ik ging van 33 uur, naar 28 uur, omdat ze me op dat moment niet meer kon geven. Dus als ik dan 25 uur zou gaan willen werken, daar zou ze waarschijnlijk geen probleem mee hebben, (misschien alleen maar mee geholpen zijn)

Ik hoop dat ik niet ONGI wordt, duim even met me mee  

xxxx r_m

Ik duim voor je!

Ik denk dat ik ergens aan het einde van deze maand ongi moet worden, en hoop het natuurlijk helemaal niet te worden!
Groetjes

ik duim ook voor je!

ben helaas zelf, na 8 dgn overtijd, wel ongi geworden..Gaan gaan gewoon veredrmet ronde 4.
de testen kloppen dus toch wel..helaas:p

liefs

Terug
Bovenaan