27 te jong?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, erg leuk om alle verhalen te lezen..
Ben sinds 12 mei gestopt met de pil en vind het erg spannend allemaal!
Maar heb even de volgende vraag: is 27 jaar te jong om aan kinderen te beginnen? De vrienden om ons heen zijn allemaal van die carrierejagers en zijn er nog lang niet aan toe. Ik heb dan soms het idee dat wij te snel gaan, want ook ik heb een goede baan, maar vind prive geluk misschien dan net iets belangrijker! Nou ja, ben benieuwd of jullie dit ook meemaken?

Groetjes, Esther

Nee joh leeftijd maakt niks uit als jij er aan toe bent en je partner zegt leeftijd niks. Ook al ben je nog maar 20. Ik was 25 toen ik zwanger raakte en ik wilde al zwanger worden toen ik 23 was (lukte niet om zwanger te raken).
Jij moet doen wat jij wilt en wat een ander denkt of doet daar moet je gewoon langs je heen laten gaan. En 27 is echt niet jong hoor om zwanger te mogen zijn of worden.

Groetjes Sharine

Hoi

Wat is te jong als je zelf vind dat je er klaar voor bent?
Ik ben 23 en in jan gestopt met de pil voor een eerste kindje.Als het aan mij had gelegen had ik dat 4 jaar geleden al gedaan.
Ik vind dat leeftijd niet heel erg veel uitmaakt.

Groetjes koosje

Hoi,

Ik was 26 toen ik begin dit jaar met de pil stopte, nu inmiddels ook 27 jaar. Van onze vriendenkring heeft pas 1 stelletje een zoontje, de rest nog geen kinderen. Maar als ik een beetje in mn familie rondkijk... bijna al mijn nichtjes hadden op mijn leeftijd al 2 kleintjes rondlopen, dus dan zou ik weer oud zijn :) Het is maar net waar je je mee vergelijkt, op mijn werk zijn de meesten al ver in de dertig (36, 37 jr) voordat ze aan kids beginnen, dat vind ik (ik wil niemand kwetsen, het is alleen mijn mening)   weer best oud. Maar ik ben dan ook niet zon echte carrieretijger: ik werk om te leven en niet andersom  

Als jullie eraan toe zijn, dan maakt je leeftijd denk ik niet zoveel uit.

x Muizeke

Ik vind 27 ook echt niet te jong hoor, ik ben net 25 en wij zijn ook net begonnen voor ons 1e kindje, terwijl in onze vriendengroep er ook nog niemand mee bezig is..... Maar ik ben inderdaad ook niet zo'n carrierejager, vind werken fijn, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven vind ik.....
En als julie het gevoel hebben dat jullie er aan toe zijn, dan is dat toch eigenlijk het enige dat telt.....
Succes meid!

Suus

hoi

ik vindt 27 jaar echt niet te jong hoor om zwanger te worden,,ik was zelf bijna 19 toen me docher werd geboren   en 20 toen me zoon werd geboren en vindt het heerlijk om zo jong moeder te zijn..je moet doen wat voor jullie het beste is...als jullie er klaar voor zijn moeten jullie het gewoon doen...ik hoop dat het snel raak mag zijn...gr mariska

Hey,

Ben ook vanaf vandaag bij deze site. Ik ben vanaf 18 mei gestopt met de pil. We gaan voor ons 1e kindje en ik ben 26 jaar. Mijn vriend 28jaar. Bij ons in de vriendengroep zijn wel al een aantal kinderen. Ik vind 27 jaar echt niet te vroeg. Als je er klaar voor bent dan maakt het niet uit hoe oud je bent. Het gaat om je eigen geluk, niet om dat van een ander.

Grtz. Happy

hee

Meid 27 valt toch best mee om aan een kinje te beginnen,ik was 24 dat ik beviel van mijn zoontje.
Maar ik wou al zolang moeder worden ik had ook geen carriere voor mezelf in gedachten en toen mijn vriend er ook klaar voor was zijn we begonnen en ik vind het heerlijk moeder zijn zou er zo nog 4 willen.

Gr: Poppie 2

Terug
Bovenaan