27 te jong?

Ik vind 27 echt niet te jong hoor. Ik ben zelf 23 en we zijn nu ongeveer 4 maanden aan het proberen om zwanger te raken. Helaas is het nog niet gelukt maar we wachten rustig af. Ben nu net ongesteld geweest dus over ruim 1,5 week maar weer flink klussen. Succes met zwanger worden!

Ik vind 27 ook niet te jong!
Tegenwoordig begint iedereen veel later aan kinderen. Ik ben zelf 21 en vind mezelf bijna te jong. Maar eigelijk is dat helemaal niet zo, maar dat zou je haast denken omdat tegenwoordig iedereen pas zo laat begint.
en maaike 1987, ik ben het met je eens, als je jong kinderen krijgt, heb je op je 40ste (en dan ben je ook nog niet oud) ook nog een vrij leven voor je.
Maar zal dat per provincie verschillend zijn. Of zal het uitmaken of je in dorp op stad woont?
Groetjes

Ik wil hier even op reageren volgens mijn huisarts is de beste leeftijd vanaf 27 tot en met 35 jaar want vanaf 27 zegt hij voor de nodige levenservaring   die je dan al heb gehad en vanaf 35 zijn de kansen op complicaties groter dus het is een mooie leeftijd maar ieder voor zich vind ik persoonlijk ik vind zelf eerder dat je naar de situatie moet kijken zoals heb je een stabiele relatie een goede leefomgeving heb je het er voor over om bepaalde dingen te laten want je kind komt altijd op de eerste plaats en je leven veranderd helemaal

Oja ik wou nog even kwijt dat ik 31 was toen ik ben bevallen van mijn zoon en ik ben net weer in verwachting van de 2e en ben nou 2 jaar verder mijn zoon is nou 21 maanden dus over oud en jong kan je blijven twisten

Hoi allemaal,

Ik ben hier ook nieuw sinds vandaag en ben 25 jaar, mijn vriend en ik hebben besloten dat we het ook gaan proberen. Ik ben met de laatste strip bezig en 14 juni is mijn laatste pil, dan wel eerst ontpillen een maandje ongeveer (volgens de ha niet nodig trouwens). En dan maar hopen dat het ook ons gaat lukken, het blijft een wonder toch!

Maar even om te reageren.  Ik  vind zelf als je een stabiele thuisbasis hebt en je kan jezelf en je kindje goed onderhouden, leeftijd en levenservaring niet uitmaakt.

Groetjes,

Karin

kort maar krachtig antwoord: NEE. Ik ben 26 en hoop toch echt op mijn 27e (nog half jaar) zwanger te zijn.... succes jij ook!!!

Hoi,

Ik was 25 toen ik zwanger was. Ik hoorde inderdaad vaak dat mensen het wel jong vonden (?!?!?!). Ik zat daar ook echt helemaal niet mee. Wij wilden heel graag kinderen en vonden dit het juiste moment. We waren toen al 8 jaar bij elkaar en  net getrouwd.
En ik ben zooooo blij dat we deze keuze gemaakt hebben, en niet gewacht hebben.

Maar, dat wil ik er ook wel even bij vermelden, als iemand pas na z'n 30e kinderen wil, ook helemaal prima!
Ieder zijn eigen keuze.

groetjes,
heartje

Hoi Esther en alle anderen,

Ik ben nu 31 jaar sinds kort.
Op mijn 27-ste heb ik een dochter gekregen en op mijn 29-ste nog een dochter, ze schelen 2 en een half jaar, echt perfect de oudste ging naar de peuter met 2 jaar en 3 maanden en 3 maanden later werd dus onze tweede dochter geboren.
We zitten nu in ronde 1 voor de derde en waarschijnlijk ook wel de laatste.
Als het zo ver komt dat ik weer zwanger raak wil ik er ook vanaf de eerste dag helemaal van genieten, heb ik bij de andere twee ook gedaan hoor maar nu wel met de gedachte dat het dus wel de laatste zal worden.
Ik vind dat de spanning wel telkens groter wordt en dat het wachten op de grote test dag steeds langer duurt.
Ik dacht met 1 kindje heb je het drukker en met 2 kindjes nog drukker maar in de tussentijd ben ik er steeds meer mee bezig.
Ik vind rond je 27-ste echt een perfecte leeftijd.
Succes en voor alle andere meiden ook klusse hoor.

Groeten Kim

Terug
Bovenaan