A
Anoniem
Guest
Ik wil alsnog even reageren ik vind dat tegenwoordig wel degelijk heel makkelijk over kinderen krijgen gedacht word want sommige beseffen echt niet wat het inhoud lees goed sommige zoals iemand de reactie geeft van leeftijd doet er niet en levenservaring ook niet en nog eens ik heb er niet voor gekozen om op mijn 31e een kind te krijgen nee ik heb gewacht dat ik der juiste man in mijn leven ben tegengekomen ondertussen zijn we 8 jaar bij elkaar in deze tijd word er zo makkelijk over gedacht en zie ik heel veel gescheiden gezinnen om mij heen en daar zijn altijd de kinderen de dupe van ook al tref je een goede regeling. Wat hoor je nou tegenwoordig niet allemaal in het nieuws weer een babylijkje gevonden weer een gezin omgekomen bij een familiedrama en als je jong ben hoor je nog van je jeugd te genieten en ja tuurlijk zijn er uitzonderingen en ieder voor zich maar . En wat ik eerder schreef was ook wat mijn huisarts zeg niet ik persoonlijk dus daarom zet ik erbij lees goed Toen ik 20 was riep ik ook ik wil een kind maar toen ben ik na gaan denken is het wel eerlijk tegenover het kind dat ik het met een puberende moeder opzadelen omdat ik het wil en ik wil nog zoveel in het leven