2e gesprek voor ivf gehad

Wij mogen vandaag ook alweer beginnen met de 2e poging, sneller dan verwacht, en hopelijk over 2 weken de punctie. En wij gaan mits we ze hebben voor 2 embryos om terug te plaatsen, de eerste keer mocht dat neit, maar nu mag het wel. Dus weer aan eht spuiten, dat is wel wat minder, maar ja je hebt het ervoor over.

Gr WEndy

he yosha en wendy.

jeetje yosha ik ben erg beniwuwd wanneer je mag voor punctie spannend weer jeetje krijg al de kriebels voor jiu hahaha.
Vlgs de verpleegkundige kon het wel via internet inschrijvewn voor de nummers, ja we moeten er dan alleen een keertje heen ivm stickers dus ben benieuwd wanneer we dat gaan doen haahaha.
Maar we zien wel. eerst maar o ga worden, heb wel al een rare buik af en toe wat steken dus ik denk wel dat het vandaag of morgen komt. Gelukkig waren me medicijnen binnen bij apotheek, moest nm bestelt worden.

wendy: jij ook weer heel veel sterkte met spuiten enz.hoezo mocht je de vorige keer geen 2 embryos terug laten plaatsen?
een vriendin van mij mocht het alle keren nm.

als ik het zo lees zitten er ws tussen ons 3e 2a3 wkn voor de punctie. Dus we kunnen lekaar goed volgen en steunen.

he meiden sterkte met prikken, wachten......
xxxxx natas

Hoi,

vrijdag laatste Deca en Gonal gespoten en laat de Pregnyl laten zetten. Vandaag dagje rust en morgen begint t, zal rond 9.30 uur de punctie hebben.

Ben vrij rustig nog, dus dat gaat goed..

Ach hopelijk valt t mee!!

Duimen jullie voor me,

gr Yosha

he Yosha.

Jeetje spannend voor je. IK duim heel hard voor je/jullie.

Laat je weten het was. Maar ze doen het dus bij jullie ook op zondag?? Bij MCA is de poli gyn dicht op zondag dus wij zullen het nooit op zondag krijgen. Zou wel lekker zijn ivm vrij vragen me man zijn werk. dat scheld weer uren.

xxxxxxxxx
denk aan je.

Hoi,

nou gister is me reuze meegevallen, was dan ook wel wat van de wereld door de Valium en de pijnstillende injectie, tijdens punctie voel je een hele zware druk ineens tijdens de prikken,mar gyn telde tot 3 zij prikte dan en ik ademde uit en dat werkte super...

Alleen gisteravond ineens verging ik van de buikpijn, mijn man heeft me van de grond moeten oprapen....zkhuis gebeld, door de prikjes zitten er gaatjes overal waardoor vloeistof aan de wandel kan gaan....dat is bij mij dus gebeurd, terwijl ik de hele dag rust heb gehouden. Maar goed, paracetamol genomen en naar bed. Daar ben ik vandaag pas om 16.30 uur uitgekomen, lekker gedouched en nu gaat t wel ok, lekker niets doen dan merk ik er niets van...haha

Dus punctie doe ik zo nog een keer, maar voor die napijn hadden ze me wel even kunnen waarschuwen!! En ze zijn ook vergeten me te vertellen dat ik veel moest drinken en dat je je gewicht in de gaten moet houden ivm het opnieuw vullen van de lege cellen in je buik...nou ja heb wel oprechte excuses gekregen.

Oh ja ze hebben 8 blaasjes aangeprikt en hierin zaten 6 eicellen! Dus gyn was superblij met deze score, mijn man scoorde minder dus ze hebben geen IVF maar ICSI gedaan, maar dat was niet echt een verrassing voor ons..

Morgenochten moet ik bellen met de poli en dan hoor ik of en hoeveel eicellen er bevrucht zijn, dus erg spannend nu....

Wendy: herken jij die napijn na een punctie???

gr Yosha

he Yosha.

he meid gelukkig is het nu weer goed met je. Dus 6 eicellen top nu maar afwachten. wisten jullie al dat de zaadcellen wat slechter waren, en daardoor meer kans op icsi.
Dus morgen hoor je meer ooo wat een spannende tijd ge je tegemoed.
Ik ga heel erg duimen voor je.

Wel balen dat ze het niet tegen je hadden gezegt vd napijn, nu ben ik al voorbereid voor als ik moet.
ik ben tot nu toe nog steeds niet ongi nu dag 28. meestal rond de 26e dg ongestelt. Dus we wachten het maar weer af vorige mnd toch al zo rare cyclus gehad maar hoop wel dat het als het moet komen snel komt, want dan kunnen we temisnte gaan starten.

yosha ik duim voor je en dat je vd wk teruhg kan komen voor terugplaatsing.

xxxxxxx

Hoi yosha

Ik ken helaas niet zo de napijn, heb ook heel de dag toen neits gedaan, dat van die andere dingen dat wist ik wel van anderen vrouwen, maar heb dat ook neit gehoord van de arts zelf. Maar wel fijn dat de punctie is meegevallen, en ik zal zeker voor jullie duimen morgen.
Ik meot morgen weer effe laten kijken hoe het met mijn eitjes gaat.

WE houden elkaar op de hoogte.

Gr WEndy

Terug
Bovenaan