Hoi,
nou gister is me reuze meegevallen, was dan ook wel wat van de wereld door de Valium en de pijnstillende injectie, tijdens punctie voel je een hele zware druk ineens tijdens de prikken,mar gyn telde tot 3 zij prikte dan en ik ademde uit en dat werkte super...
Alleen gisteravond ineens verging ik van de buikpijn, mijn man heeft me van de grond moeten oprapen....zkhuis gebeld, door de prikjes zitten er gaatjes overal waardoor vloeistof aan de wandel kan gaan....dat is bij mij dus gebeurd, terwijl ik de hele dag rust heb gehouden. Maar goed, paracetamol genomen en naar bed. Daar ben ik vandaag pas om 16.30 uur uitgekomen, lekker gedouched en nu gaat t wel ok, lekker niets doen dan merk ik er niets van...haha
Dus punctie doe ik zo nog een keer, maar voor die napijn hadden ze me wel even kunnen waarschuwen!! En ze zijn ook vergeten me te vertellen dat ik veel moest drinken en dat je je gewicht in de gaten moet houden ivm het opnieuw vullen van de lege cellen in je buik...nou ja heb wel oprechte excuses gekregen.
Oh ja ze hebben 8 blaasjes aangeprikt en hierin zaten 6 eicellen! Dus gyn was superblij met deze score, mijn man scoorde minder dus ze hebben geen IVF maar ICSI gedaan, maar dat was niet echt een verrassing voor ons..
Morgenochten moet ik bellen met de poli en dan hoor ik of en hoeveel eicellen er bevrucht zijn, dus erg spannend nu....
Wendy: herken jij die napijn na een punctie???
gr Yosha