2e gesprek voor ivf gehad

He dames,

morgen hebben we een terugplaatsing, ik weet nog niet hoeveel embryo's er zijn en van welke kwaliteit, maa er is in ieder geval een terugplaatsing!! joehoeeee

weer een stapje verder,,,

enne weet je wat ik net zag, morgen is t 19 januari, dit was mijn uitgerekende datum 2 jaar geleden bij mijn eerste zwangerschap, toeval of niet????

he Yosha.

tegek meids dat er terug plaatsing is. Tegek en dan komen de spannende 2 wkn aan.
we gaan er van uit je allemaal goei embryo's heb.
ga vanaf morgen heel hard duimen voor je en extra kaarsje aan steken.

maar erg apart ja de 19e misschien is dat wel JE datum...

ik ben nog steeds niet ongesteld nu al de 29e dag maar we wachten eht maar weer rustig af.

sterkte morgen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

He Natas,

waarom test je niet, dan weet je ook meteen of je zwanger bent of niet en of je je terecht in de stress helpt....maarre vorige maand was je ook zo laat toch??

Jij sterkte met wachten...

Wendy hoe is ie met jou?

gr Yosha

Gisteren weer naar kliniek geweest, en het wil niet groeien bij mij, dus zaterdag weer terug en dan hoplijk gaan ze met de dosis ophoog, want ik wil niet dat ik dalijk 4 a 5weken aan de hormonen zit net als de 1e keer.

Spannen yosha we zullen duimen voor je, hoeveel embryos had je vandaag???

he Yosha.

hoe is het gegaan vandaag en hoeveel embryos had je??

Wendy@ he balen dat je eitjes niet willen groeien , hopelijk doen ze je dosis omhoog voor je. zodat je niet 5 wkn aan dehormomen zit.

Yosha. ja vorige mnd was ik ook overtijd maar loos alarm, en toen erna maar een halve dag ongi geweest. vlgs mca komt het vaker voor bij vrouwen die voor ivf gaaan dat ze en menstruatie over slaan....?????

maar ik wach het nog af na het wkd en ben ik het dan og niet dan ga ik testen.... en anders zh bellen hoe en wat...

xxxxxx

Hoi,

ze hebben zondag 8 blaasjes aangeprikt, waarvan er 6 een eicel bevatte. 2 eicellen waren niet rijp genoeg. Bij de overige 4 is er ICSI toegepast en 100% bevruchting opgetreden!!

1 embryo was gister al 9-cellig en superhelder, deze is teruggeplaatst en van de overige 3 gaan ze deze week bekijken of het cryo's kunnen worden.

Heb nog steeds buikpijn en een dikke opgezette buik, komt doordat de blaasjes zich weer vullen met vocht en hiedoor zwellen de eierstokken weer, dus als je een volle blaas hebt worden de eierstokken omhoog gedrukt en als je blaas leeg is zakken ze weer, erg vervelend gevoel, maar niets ernstigs dus, mits ik veel blijf drinken....kan wel een aantal weken duren, dus das wel minder, je voelt namelijk de hele dag je buik...

Dusssss nu zijn die heerlijke 2 wachtweken aangebroken! Hopelijk gaat het lukken...

gr Yosha

he Yosha.

ooo spannned deze wkn het zag er dus goed uit deze embyro.
ik ga heel hard duimen voor je dat deze poging meteen raak is.

maar zo alst vna je buik wat een gedoe daar hoor je nooit over jamemer genoeg.

maar we duimen en ik steek een kaarsje voor je aan.

xxxxxx natas

Terug
Bovenaan