2e gesprek voor ivf gehad

He meiden,

t gaat iets beter met mijn buik, maar man oh man wat is dat wachten een crime!! bah...

Maar goed, moet het nog steeds rustig aan doen en als het even kan slaap ik een uurtje 's middags, dan merk ik ook dat de buikpijn 's avonds dragelijker is.....pijn is trouwens een groot woord het is gewoon een steeds aanwezige zware zeur links en rechtsonderin met af en toe een steekje in t midden....maar goed ga er maar vanuit dat t allemaal door die punctie komt...

Dus manlief helpt me morgen in t huis zodat ik me niet teveel hoef in te spannen en morgenavond gaan we lekker samen naar de bios, effe uit huis weg, vond t ook weer heerlijk om te werken gister en vanmorgen, lekkere afleiding...

Nog 12 dagen....was onwijs optimistisch tijdens de behandeling, maar sinds de tp ben ik zoooo onwijs onzeker, de hele behandeling verliep volgens " t boekje" maar ik geloof gewoon niet dat de afloop ook zo zal zijn...(en meestal is mijn intuitie goed helaas).....pfffff inderdaad t wachten is t moeilijkst en ik moet nog zoooo lang..haha

Ga ff verder met TVOH kijken, wat een stemmen zeg! Super, hebben t verder niet zo gevolgd, maar zijn echt goed, Pearl is mijn favoriet...haha

Fijn weekend,

gr Yosha

Terug
Bovenaan