2e kindje?

Hallo allemaal,

Wij willen ook voor een tweede kindje gaan. Ik alleen iets meer dan mijn man.
Hij heeft zoiets van ik wil nog even alleen van onze mooie kerel (april wordt hij 2)  genieten. Ik kan niet wachten todat we verhuisd zijn (april krijgen we de sleutel) en ik kan stoppen met de pil.
Tijdens m'n ovulatie stuiter ik bijna door het huis van de kriebels en kan ik aan niks anders denken. Reken de hele tijd uit hoeveel dagen het nog duurt voordat we de sleutel krijgen. (startsein). De vorige keer in de verbouwing gezeten en dat was minder prettig. Wil er nu meer van genieten. Achrrrrrrrrggggg. Nog maar 44 pilletjes en dan ga ik ontpillen. (dan zijn ze ook op, mooi moment).

Vind het leuk om al jullie verhalen te lezen. Veel herkenbare dingen kom ik tegen.

Groetjes
Lisette
 
Hallo Brenda. Ik kan me voorstellen hoe jij je voelt. Ik heb een dochter van 2 jaar en ik heb er ook over nagedacht om een 2de te nemen. Maar hoe ik ook denk ik kom telkens op het zelfde neer. Ik wil geen 2de meer, mede ook omdat ik werkeloos ben nu en mijn man niet zo'n goed betaalde baan heeft. En dan denk ik wel eens... Ik wil s'nachts niet meer op staan om ze te voeden, ik wil geen darmkrampjes meer en ik wil niet meer..... er zijn duizenden dingen die ik niet meer wil en dan kom ik telkens weer tot de conclusie ik wil mijn liefde niet delen. de liefde die ik heb voor mijn dochter is zo groot dat ik deze niet wil delen met een 2de. En ook als ik iets leuks vind voor mijn dochter, nu koop ik het gewoon maar als er een 2de is gaat dat niet meer zo goed. Ik heb me vorig jaar een spiraaltje laten plaatsen omdat ik steeds de pil vergat in te nemen en ik "kan"nu   dus niet zwanger worden. hoop ik.
Ik hoop dat je er uit kunt komen en als jullie er voor gaan wil ik jullie in elk geval heel veel geluk en liefde wensen. groetjes van rilana
 
Terug
Bovenaan