2e prik

Quinten is snotverkouden en ga dus donderdag niet met hem heen.
ook erg hangerig en moe zijn.
geloof dat als je kind ziek is dat het niet eens verstandig is om de prik dan te halen.

groetjes lenie

Hoi,

Norah heeft de 2e prik gisteren gehad. Ze wist wat er ging gebeuren, wees zelfs aan waar-ie moest komen, haha. Allene ze keek dus ook toen de naald erin ging en van de schrik moest ze even huilen. Gelukkig was dat na 2 seconde alweer over. Ze vond het weer geweldig om zoveel kindjes bij elkaar te zien, zei bij elk kindje steeds ´die ook prik, die ook prik´!

Ze heeft vanochtend lichte verhoging gehad, dat had ze de vorige keer niet, Maar vanmiddag was ´t alweer ver over.

Je hoort er inderdaad weinig meer over in het nieuws. Volgens mij is het ook gewoon erg gehyped, door alle tegenstrijdige berochten heb ik ook heel erg getwijfeld over wel/niet prikken van mezelf en Norah. Maar nu zoveel mensen zich toch laten prikken, is het wel weer een beetje ´oud nieuws´ volgens de media. Ach ja, het is blijkbaar leuker om de kranten vol te schrijven met verhalen over ´ongehoorzame burgers´ dan met verhalen over hoge opkomsten enzo. Dat die vaccins ´over´ waren was al bekend, er was heel ruim ingekocht. Ik vind dat eerder een luxe. En volgens mij komt het juist door het vaccineren dat de griep niet zo snel gaat als van tevoren gevreesd!

Overigens ben ik niet per se voorstander van de vaccinatie hoor, als je besloten hebt om niet te laten prikken, is dat natuurlijk ook prima! Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld en snap allebei de ´kampen´ even goed.

Groeten,
Jamie

Hoi,

Norah heeft de 2e prik gisteren gehad. Ze wist wat er ging gebeuren, wees zelfs aan waar-ie moest komen, haha. Allene ze keek dus ook toen de naald erin ging en van de schrik moest ze even huilen. Gelukkig was dat na 2 seconde alweer over. Ze vond het weer geweldig om zoveel kindjes bij elkaar te zien, zei bij elk kindje steeds ´die ook prik, die ook prik´!

Ze heeft vanochtend lichte verhoging gehad, dat had ze de vorige keer niet, Maar vanmiddag was ´t alweer ver over.

Je hoort er inderdaad weinig meer over in het nieuws. Volgens mij is het ook gewoon erg gehyped, door alle tegenstrijdige berochten heb ik ook heel erg getwijfeld over wel/niet prikken van mezelf en Norah. Maar nu zoveel mensen zich toch laten prikken, is het wel weer een beetje ´oud nieuws´ volgens de media. Ach ja, het is blijkbaar leuker om de kranten vol te schrijven met verhalen over ´ongehoorzame burgers´ dan met verhalen over hoge opkomsten enzo. Dat die vaccins ´over´ waren was al bekend, er was heel ruim ingekocht. Ik vind dat eerder een luxe. En volgens mij komt het juist door het vaccineren dat de griep niet zo snel gaat als van tevoren gevreesd!

Overigens ben ik niet per se voorstander van de vaccinatie hoor, als je besloten hebt om niet te laten prikken, is dat natuurlijk ook prima! Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld en snap allebei de ´kampen´ even goed.

Groeten,
Jamie

Hoi,

Groeten,
Jamie

Daniel heeft vanmorgen ook een prikkie gehad, hij wou zelf het kleine kaartje aan de prikmw geven en moest het ook weer zelf in het insteekhoesje doen, hihi, de mw wou het doen, en hij maar roepen hebbe hebbe, was wel heel lief.
Hij keek niet met de prik, maar was heel dapper en weer helemaal gelukkig toen hij een kaartje mocht uitzoeken.

Hij ligt nu lekker te pitten en ben dus benieuwd hoe lang dat gaat worden, i.v.m. de prik.
Normaal slaapt hij maar een uurtje of helemaal niet, maar hij ligt nu al bijna 2 uur te maffen.

Liefs Marina

We zijn net terug van de prikken. Emma en Renske hebben weer niet gehuild. Daarna kregen ze een klein speeltje, een prikdiploma, een sticker en een kleurplaat met kleurpotloodjes. Daar waren ze erg blij mee.
Er werd wel opvallend meer gehuild, dat viel de medewerkers ook op. Maar ik was dan ook op de tijd voor de 4 jarigen en die wisten natuurlijk heel goed wat er ging gebeuren.
Nu maar hopen dat ze geen reactie krijgen van de prik.

Wij zijn vanmorgen ook geweest voor de tweede prik. Vind inderdaad ook dat als je A zegt je ook B moet zeggen.
Maar ik ben heel eerlijk dat als ik het nu nog eens moest doen ik er niet aan zou beginnen.
We hebben de vorige keer al heel lang getwijfeld over wel of niet. Toen hebben we uiteindelijk maar besloten om het wel te doen.
Dan is die hele priksensatie geweest en dan hoor je er dus inderdaad helemaal niks meer over. Het aantal mensen dat zich meldt met de m-griep wordt steeds minder. Vraag me nu achteraf dus echt af of het allemaal wel zo erg was/is zoals het verteld werd. Of dat het niet gewoon heel erg is opgeblazen. Eerlijk gezegd heb ik er best een beetje spijt van, maarja dat is achteraf.

Hoop in ieder geval niet dat ze er weer ziek van wordt zoals de vorige keer.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan