Hoi,
Norah heeft de 2e prik gisteren gehad. Ze wist wat er ging gebeuren, wees zelfs aan waar-ie moest komen, haha. Allene ze keek dus ook toen de naald erin ging en van de schrik moest ze even huilen. Gelukkig was dat na 2 seconde alweer over. Ze vond het weer geweldig om zoveel kindjes bij elkaar te zien, zei bij elk kindje steeds ´die ook prik, die ook prik´!
Ze heeft vanochtend lichte verhoging gehad, dat had ze de vorige keer niet, Maar vanmiddag was ´t alweer ver over.
Je hoort er inderdaad weinig meer over in het nieuws. Volgens mij is het ook gewoon erg gehyped, door alle tegenstrijdige berochten heb ik ook heel erg getwijfeld over wel/niet prikken van mezelf en Norah. Maar nu zoveel mensen zich toch laten prikken, is het wel weer een beetje ´oud nieuws´ volgens de media. Ach ja, het is blijkbaar leuker om de kranten vol te schrijven met verhalen over ´ongehoorzame burgers´ dan met verhalen over hoge opkomsten enzo. Dat die vaccins ´over´ waren was al bekend, er was heel ruim ingekocht. Ik vind dat eerder een luxe. En volgens mij komt het juist door het vaccineren dat de griep niet zo snel gaat als van tevoren gevreesd!
Overigens ben ik niet per se voorstander van de vaccinatie hoor, als je besloten hebt om niet te laten prikken, is dat natuurlijk ook prima! Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld en snap allebei de ´kampen´ even goed.
Groeten,
Jamie