2e prik

Laura mag morgen weer, de vorige keer ging ze heel hard huilen dus dat zal ze nu wel weer doen, ook had ze een paar dagen een rood plekje op de plek van de prik. Ik ben wel benieuwd of ze ook weet wat er gaat gebeuren. Zelf ben ik ook ingeent, want zwanger, manlief moet waarschijnlijk als de baby er is.

Ik denk zelf dat de mexicaanse griep minder hard toeslaat juist doordat de mensen zijn ingeent. De media houden inderdaad meer van slecht nieuws, vandaar dat je er minder over hoort denk ik.

elounda is vandaag ook geweest voor de 2e.
de eerste keer heeft ze bijna niet gehuild, maar deze keer wel. het was alsof ze echt wel wist wat er ging gebeuren, want zodra ze de sporthal zag riep ze hard neeee. eenmaal binnen wou ze niet verder en moest papa haar tillen (anders was ze zo omgedraaid en terug naar buiten gelopen haha).
na de prik even gehuild en het was wel weer snel over.
deze keer geen extra afleiding na afloop alleen een lege ballon. (pff vorige keer was er een sint een kleurplaat en volle ballon, geld was zeker op hahaha, iets van een mandarijntje had ik ook al een leuke afleiding gevonden).
vanmiddag heeft ze lekker bij papa op de bank gehangen en tegen de tijd dat ik thuis kwam was ze alweer redelijk actief.

nu maar afwachten wat ze over 2 dagen doet, hoop echt dat ze deze keer niet weer zo ziek wordt (vorige keer 5 dagen hoge koorts rond de 40), maar ze zeiden daar dat de kans dat ze koorts krijgt iets groter is dan de eerste keer omdat ze nu een iets hogere dosis hebben gekregen. nou we zullen zien.

Nou, vandaag wel een reactie van de prik. Hangerig, niet lekker, rode wangen, moe en veel huilen.
Ik hoop dat het snel over is en dat ze vannacht lekker slapen.

Hoi,

Wij moeten morgen, maar ik ga niet, vorige keer had ik heel veel spijt dat ik het heb gedaan, ik moest gewoon mijn gevoel volgen. En ze is nu al 3 dgn hangerig en hoesten en een snotneus dus liever niet. En in mij omgeving werd de 2de prik bij sommige huisartsen afgeraden want het is eigenlijk niet nodig.

Groetjes,
Vanesca

Ben ik dan echt de enige die mijn kinderen niet heeft laten inenten. In mijn omgeving ken ik ook al niemand die het niet gedaan heeft.
Wel iemand die er heel veel spijt van heeft dat ze de 1e prik is gaan halen. Haar kinderen krijgen de 2e prik dan ook niet.

Ik ben iig nog steeds blij dat ik niet geweest ben.

Gr Liesje

Terug
Bovenaan