2e ronde na mk, wie nog meer?

Hoi meiden,

Helaas, ook ik ben ongesteld geworden. Ik ben best wel teleurgesteld omdat ik écht dacht zwanger te zijn. Ben er ook zo mee bezig geweest de afgelopen weken, ik word er helemaal gek van.

Heb daarom besloten om het forum even te laten rusten. Volgens mij is "loslaten" het sleutelwoord hihi dus ik ga een poging wagen en dat kan alleen maar zonder  elke dag op het forum te lezen  ;-)

Allemaal heel veel succes met zwanger worden (of met de zwangerschap)!

Liefs Lisa

Hoi Lisa,

Wat een teleurstelling. Ik kan het heel goed begrijpen dat je hier ff wat minder wilt zijn. Heb ik ook gedaan en dat hielp me best wel. Dan ben je er niet de hele tijd zo mee bezig he....althans....wat minder.

Veel sterkte nog!!! En we zien je wel weer als je er aan toe bent.

hoi dames,

bedankt voor jullie lieve berichtjes!
heb ook besloten om te proberen er wat minder mee bezig te zijn. was paar dagen niet op het forum geweest maar vind het toch wel weer leuk om te lezen hoe het met de andere is enzo.
dus kom gewoon nog af en toe meekletsen.

lisa mocht je dit nog lezen ik wens je heel veel succes en hoop dat we toch nog ooit samen op het zwanger zijn forum komen.

petra hoe is het met je zwangerschap? geniet je er lekker van ?

liefs suzy

Hoi Lisa en Suzy en de anderen natuurlijk,

Hoe staat het er voor bij jullie? Al zwangeren onder ons? Of nog druk bezig met klussen en wachten? Helpt het om even hier weg te zijn? Soms doet het wonderen heb ik gemerkt :) maar goed, ik wilde even laten weten dat het bij mij nog steeds goed gaat met de zwangerschap. Het is nog 3 weken door en dan ben ik uit de gevarentijd. Hopelijk gaat dat lukken.

Geniet van het mooie weer en hoop jullie toch af en toe te spreken en hopelijk met goed nieuws!

Liefs Petra

hoi petra

hier alles goed zit midden in klus periode denk dat ik vandaag eisprong heb of gisteren hen gehad. had vorige maand cyclus van 29 dagen en maand ervoor 28 dagen dus weet niet waar ik nu van uit moet gaan.
we hebben in ieder geval weer ons best gadaan meer kunnen we niet doen.
nu maar weer afwachten! probeer er minder mee bezig te zijn maar is in wachtperiode wel lastig.
maar weet nu dat al die verschijnselen die je kunt hebben je ook voor de gek kunnen houden dus ga nergens meer van uit. en ondertussen heeeel hard duimen!

fijn dat het goed met jullie gaat nog even spannend dus!
zit vast wel goed, geniet ervan!

liefs suzy

Terug
Bovenaan