2e ronde na mk, wie nog meer?

Hoi meiden,

De echo was goed. Ik ben iets minder ver dan ik dacht. nu 6 weken en 4 dagen. Dus het blijft de komende periode nog spannend. Over 2 weken mag ik terugkomen voor nog een echo. Dat is wel een geruststelling. Van binnen voelt het nog steeds erg goed dus hopelijk blijft dat zo.

Heel veel succes jullie allemaal he met zwanger worden. Hopelijk gaat het snel gebeuren.

Liefs Petra

Hoi meiden,

Petra: fijn dat de echo goed was. Geniet ervan!

Toch wel apart dat wij eigenlijk allemaal al geen goed gevoel over de zwangerschap hadden en dat het toen inderdaad ook mis ging.

Ben vandaag echt niet te genieten. Raak om alles gestressed en heb een enorme steen in mijn maag alsof ik inderdaad heel gestressed bén. Heb ook last van hoofdpijn en ben ontzettend moe. Geen idee waar dat vandaan komt want ik heb helemaal geen reden tot stress. Wel jammer want ik zat de laatste week juist heel lekker in mijn vel en had echt het gevoel  dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn. Begin daar nu natuurlijk over te twijfelen. Dat gestress is natuurlijk ook niet goed voor een eventuele baby dus daar maak ik me dan ook weer zorgen om. Kom je zo lekker in een vicueuze cirkel ;-)
Nou ja, dat moest ik even kwijt.

Begint nu wel heel spannend te worden, nog een paar daagjes en dan weten een aantal van ons hoe het ervoor staat....

Lisa

hey lisa,

het kan ook zijn dat dat wel door een eventuele zwangerschap komt en dat het gewoon je hormonen zijn!
ik ben op zich wel vrolijk maar merk wel dat ik het s avonds helemaal zat ben en dan ben ik ook al heel vroeg moe en ook een beetje kortaf!
wel sneu voor mijn vriend want als hij thuis komt heeft hij dus niet echt veel aan me!
ik heb er nog steeds een goed gevoel bij en hoop zo dat mijn ongi niet komt!
wordt steeds spannender misschien ben je daarom wel een beetje anders nu gewoon door de spanningen.
nog ff paar daagjes volhouden meid!!

las trouwens in ander forum dat je uit gelderland komt, ik ook !

succes met de "laatste"daagjes en rustig aan, niet meer stressen!

liefs suzy

Hai Suzy,

Bedankt voor je lieve berichtje. Ja, ik zat net ook al te denken dat het ook wel eens door de hormonen kan komen. Dat wordt dan nog wat als dat nu al begint. Vind het ook inderdaad wel steeds spannender worden (spannender dan ooit tevoren) dus misschien krijg ik daar ook wel stress van hihi. Wat een muts ben ik he?

Ik hoop ook zo voor ons dat de ongi niet komt. Jij weet het misschien morgen al, spannend hoor!

Grappig dat je ook uit Gelderland komt. Ik woon in West-Gelderland (tegen Utrecht aan). Jij?

Heb morgen een drukke (vrije) dag maar ga proberen  het forum in de gaten te houden. Hopelijk  lees ik snel goede berichten!

Liefs Lisa  

hey lisa

ik woon op de veluwe ongeveer 20 min vanaf amersfoort
morgen is idd al mijn spannende dag!
ik moet morgen middag pas werken tot laat in de avond dus weet niet of het er morgenavond nog van komt maar anders hoor je het zaterdag og er al nieuws is.
of het is begonnen of niet want denk dat ik nog wacht met testen ook al is dat heeeel moeilijk!

liep net in de hema en rook daar beetje vreemd en toen werd ik heel erg misselijk wat dat nou weer moest voorstellen?
maar ik weet het moet me nog niks in mijn hoofd halen maar voelt toch stiekem wel een beetje goed dit keer.

liefs suzy

hoi petra

heb vandaag mijn nod dus wacht vandaag af! word wel gek van de spanning trouwens!
als er vandaag niks komt ga ik morgen een test halen en misschien al een gokje wagen maar vorige keer teste ik pas positief toen ik al ruim 1 week overtijd was.
had toen een test van clear blue maar heb gehoord dat die pas vrij laat positief aan geeft dus misschien kan ik dan beter een andere test halen.
welke gebruiken jullie?

nou ga verder deze dag maar afwachten
goed duimen allemaal haha

liefs suzy

Terug
Bovenaan