2e ronde na mk, wie nog meer?

Ha Suzy,

Ik heb vorige keer getest met een gewone test van het Kruidvat en een digitale van Clearblue ('zwanger' of niet 'zwanger'). Had vorige keer woensdag mijn nod en donderdagavond getest. Beide direct binnen 10 seconde positief.

Deze keer heb ik Sensitest testen. Heb net even gekeken wanneer je deze test mag doen (hele dag of alleen 's ochtends) en het mag de hele dag. Ik zag ook dat de test al vanaf 4 dagen voor je nod gedaan kan worden. Meest betrouwbaar is het volgens de gebruiksaanwijzing echter wel pas op de dag van je nod. Nu ik dit weet (dat je ook eerder kan testen), denk ik niet dat ik het tot zondag uithou hihi.

Vind het al heel knap dat jij vandaag nog niet getest hebt. Sterker nog, dat je nog geen eens een test in huis hebt. Bij mij liggen ze al te wachten hihihaha.  

Ik duim me rot voor je en werkse straks!

Lisa

hoi lisa

dat wist ik ook niet dat dat kon maar omdat het de vorige keer zo lang duurde bij mij voordat hij positief aan gaf denk ik dat ik gewoon nog ff moet wachten hoe moeilijk het ook is
maar als er vandaag niks komt ga ik morgen test halen en misschien al wel een gokje wagen dan.
 maar goed dat ik straks moet werken heb ik wat afleiding

bedankt voor het duimen

liefs

Oh meiden wat een spanning allemaal. Ik gebruikte elke x de testen van de Schlecker, gewoon huismerk. Kan je gebruiken vanaf de eerste dag van je nod. Maar ja...ik weet nooit wanneer die exact is dus ik test gewoon maar hahah en tis tot nu toe elke keer gelijk zichtbaar geweest.

Heel veel succes en ik duim keihard voor jullie en ook nog steeds voor alle anderen hier natuurlijk.

@ y

Hoe gaat het met jou inmiddels?

Groetjes Petra

Hoi Petra, Wat lief dat je aan me denkt!!
Ik probeer(!!!) me wat rustiger op te stellen t.o.v. zwanger worden.
Mijn vriend is net voor   zichzelf begonnen, dus hier maak ik me ook weer zorgen over.
Heb nog steeds geen contact met mijn vriendinnetje. Kan het gewoon niet.
Wil er nie mee geconfronteerd worden . Het doet gewoon te veel pijn.
Hoop zo dat het bij mij snel gebeurt.
Ben blij voor jou, dat alles goed is en gaat.
Fijn weekend!
Liefs, Yvette

Hoi Y,

Zit ik net een heel verhaal te typen en druk ik op een verkeerd knopje en ben alles kwijt, tjonge jonge. Nu de draad van mn verhaal dus zelf ook kwijt hahaha...schiet lekker op.

Nou ja wat ik wilde zeggen is, dat het goed is als je het ff probeert wat los te laten. Heeft bij mij ook gewerkt en bij nog wel wat anderen. Helaas zijn de topics al niet meer te vinden van wat maanden terug grrrrr. Maar daarin had ik toen nog wel een aantal keren gezet hoe wanhopig en verdrietig ik me voelde. Ik maakte mezelf compleet gek door zo met zwanger worden bezig te zijn en mn omgeving ook. Toen S op een gegeven moment tegen me zei, waarom ga je er niet even tussenuit of ga even iets doen wat je gedachten ervan afleid. Ik dacht toen, ja ze heeft gelijk. En ben me op hele andere dingen gaan focussen en dat werkte voor mij. Ik heb het losgelaten en kon zelfs weer gewoon tegen ander zwangeren om me heen. Het stak nog wel een beetje maar het kwam niet meer zo hard binnen als eerst. (en ze kunnen er ook niks aan doen ten slotte)

Toen ik mn eerste ongi kreeg na de mk was ik heel blij dat mn lichaam het weer gewoon deed. Het loslaten kostte even kracht maar ik dacht op een gegeven moment echt van, NU is het klaar. Je maakt jezelf gek en je omgeving ook. En toen die knop om was voelde ik het echt van me afglijden. Niet dat het helemaal weg was hoor want die wens was er wel maar het slokte niet mn hele leven meer op.

Hopelijk gaat het voor jou ook werken en ben je ineens zwanger. Soms komt het op een moment dat je het juist niet verwacht! Hou vol meid. Enne wat je vriendin betreft, ze zal het heus wel een beetje begrijpen denk ik maar aan de andere kant als jullie echt hele goede vriendinnen zijn zal ze je juist nu heel erg missen. Wie weet kom je er binnenkort wel toe om haar weer op te zoeken of te bellen ofzo.

Ik heb deze week een spannende week want het is mn 7e en daarin ging het de vorige keer mis. Ik hoop zo dat ik er doorheen kom. Tis best wel een beetje eng pff. Over anderhalve week weer een echo! Dan maar hopen dat het nog leeft. Best een onzeker toestand hoor het begin.

Groetjes en voor iedereen succes en sterkte in de strijd met het zwanger worden, laat je niet gekmaken meiden.

Liefs en knuffel van mij

Hoi Petra, Spannend allemaal voor jou. Iik snap dat je die 7de week eng vindt.  Maar alles komt goed! Je hebt er een goed gevoel over , toch?!
Maar   hoe draaide je die spreekwoordelijke knop dan om. Ik weet niet hoe ik dat meot doen. Hoe focus ik mezelf  op wat anders? Ik werk, ik sport. Op vakantie gaat niet , want we hebben net een huis gekocht en vriendlief gaat voor zichzelf beginnen, dus..
Als je tips hebt.. ik sta open voor alles.
Gr. Yvette

Hoi Y,

Dat is een goede vraag over die knop omzetten. Het lijkt me dat je voldoende afleiding hebt dus daar zal het niet aan liggen. Ik wou dat ik je kon helpen maar ja je kinderwens is natuurlijk groot he. Bij mij ging die gewoon om omdat ik vond dat het me teveel opslokte en ik alleen nog maar verdrietig was. Maar of dat bij jou ook zo werkt....geen idee meid. Ik hoop dat je gewoon snel zwanger bent.

Ik blijf voor je duimen.

Groetjes en liefs Petra

En hoe staat het met de anderen hier? Nog geen positieve testen?

Terug
Bovenaan