3 dagen voor nod.. Wat duurt wachten vreselijk lang!!

<p>Pfff wat duurt wachten lang! Ik heb heel sterk het idee dat het raak is deze cyclus. Ik heb allemaal pukkeltjes in mijn hals, heb afgelopen zaterdag een liche druppel bloed verloren. Hier bleef het bij. Ik denk zelf aan een innestelingsbloeding en een weeig gevoel. Anderhalve dag daarvoor een paar pijnlijke steken gezien mijn nod (weet het niet zeker) vrijdag is. Ik kan aan helemaal niks anders meer denken dan aan of ik misschien wel eens zwanger kan zijn.  Zelf mijn man zei gisteren het zal wel eens raak kunnen zijn, je hebt allemaal andere klachten dan normaal.  Het lijkt wel of het nooit meer weekend word. Ik wil zondag pas testen als ik niet ongesteld ben geworden aangezien ik een onregelmatige cyclus heb.  Wie zit er momenteel nog meer op het wachtbankje? Laten we elkaar door de week heen helpen!! </p>

Je kunt eventueel een goedkope early test doen. Velen raden dit altijd af en dat begrijp ik ook wel, maar mij geeft het dan wel altijd rust als ik er echt te veel mee bezig ben. Ondanks dat mijn testen tot nu toe altijd negatief zijn geweest. Als je nu negatief test, dan weet je het in ieder geval maar. Het kan overigens altijd nog meevallen als je straks tóch positief test over een aantal dagen. 

Ik herken het helemaal! Ik moet nog 2 dagen wachten, heb donderdag mn nod. Heb een turbulente maand achter de rug wat betreft kwaaltjes en klachten en kan het zelf niet zo goed plaatsen. Heb zondag een vroege test gedaan en die waas negatief. Maar toch zijn er bepaalde dingen die ik maar niet kan plaatsen. Normaal begin ik nu om al wel wat veranderende afscheiding te krijgen en dat het wat begint te kleuren zeg maar, maar helemaal niets nu. Ik wil zelf zaterdag pas testen mocht het niet doorbreken. 
Ik ga voor je duimen!! 

Ik wil ook echt geen eerdere test doen. Juist als deze dag negatief is is de teleurstelling zo groot. Dus wil liever wachten tot ik een paar dagen verder ben. Anders ben ik misschien voor niks teleurgesteld geweest. 
Misschien dat ik zaterdag denk ik ga nu testen ipv zondag. Dat zie ik dan wel eventjes.

Ik duim ook voor jou Alida!! 

@Z-brandt dat weet ik, maar net wat Teddy zegt, mocht het op een negatieve test uitdraaien zie ik dat liever nog 1x deze maand? zit ik liever nog wat extra dagen me af te vragen of ik gewoon te weinig eet of dat die honger daadwerkelijk een symptoom is? die paar dagen houd ik nog wel vol

[quote quote=10338595]Ik wil ook echt geen eerdere test doen. Juist als deze dag negatief is is de teleurstelling zo groot. Dus wil liever wachten tot ik een paar dagen verder ben. Anders ben ik misschien voor niks teleurgesteld geweest. Misschien dat ik zaterdag denk ik ga nu testen ipv zondag. Dat zie ik dan wel eventjes. Ik duim ook voor jou Alida!![/quote]
Dat kan natuurlijk ook. Voor mij werkt het wel om een early test te doen. Is de teleurstelling juist niet groter als je nu er zó veel mee bezig bent, zaterdag of zondag eindelijk ga testen en dan negatief test? Als je nu al test, heb je die teleurstelling al gehad en kan het alleen maar meevallen :) Maar het is natuurlijk je eigen keuze!

Terug
Bovenaan