3 dagen voor nod.. Wat duurt wachten vreselijk lang!!

Jaa zo kun je het ook zien inderdaad. Ik denk dat wachten voor mij beter werkt. En als ik toch dit weekend ongesteld wordt of een negatieve test heb en ik voel me er slecht door, kan ik het volgende maand misschien toch anders aanpakken. Bedankt voor het meedenken ?

[quote quote=10338601]@Z-brandt dat weet ik, maar net wat Teddy zegt, mocht het op een negatieve test uitdraaien zie ik dat liever nog 1x deze maand? zit ik liever nog wat extra dagen me af te vragen of ik gewoon te weinig eet of dat die honger daadwerkelijk een symptoom is? die paar dagen houd ik nog wel vol[/quote]
Voor mij werkt het juist wel want als ik dan negatief test ga ik er van uit dat ik gewoon ongesteld moet worden en is de teleurstelling juist minder 

Ook hier iemand die op het wachtbankje zit! Helemaal spannend, omdat wij de net onze eerste IVF sessie achter de rug hebben en ik 1,5 week geleden een verse terugplaatsing heb gehad. Ik mag vrijdag eindelijk testen, maar heb stiekem al een early test gedaan, omdat ik mijn geduld echt niet meer kon opbrengen... Er staat weliswaar een streepje, maar na 3 jaar zwanger proberen te worden, ben ik nog hee bang dat het uiteindelijk niet zo is en ik mijzelf gek heb gemaakt... 

Dat snap ik ook goed hoor! Het werkt per persoon anders, ben zelf ook erg bang dat als ie wel positief is en mn menstruatie  alsnog doorkomt dat het dan ook een teleurstelling is. 
The mind works in mysterious ways?

[quote quote=10338621]Dat snap ik ook goed hoor! Het werkt per persoon anders, ben zelf ook erg bang dat als ie wel positief is en mn menstruatie alsnog doorkomt dat het dan ook een teleurstelling is. The mind works in mysterious ways?[/quote]
Ja dat heb ik ook 2 keer gehad een duidelijk positieve test maar een paar dagen later alsnog ongesteld dan is de teleurstelling indd nog groter want dan heb je al een beetje hoop gekregen 

Herkenbaar... Mijn NOD moet zondag of maandag zijn (maandag volgens de app, maar heb op zaterdag 27-6 als het goed is mn ovulatie gehad, daar 14 dagen bij op is komend weekend). Heb idd ook pukkeltjes in mn hals, beetje weeig gevoel (net niet misselijk) en licht gevoelige borsten (beetje drukkend gevoel, voel mn tepels tegen mn beha zitten zeg maar). Wil eigenlijk niet voor NOD testen, maar heb dit weekend ook een evenement waarbij het opvalt als ik geen wijntje meedrink, dus misschien toch vrijdag of zaterdag vast testen.

Terug
Bovenaan