3 dagen voor nod.. Wat duurt wachten vreselijk lang!!

[quote quote=10338618]Ook hier iemand die op het wachtbankje zit! Helemaal spannend, omdat wij de net onze eerste IVF sessie achter de rug hebben en ik 1,5 week geleden een verse terugplaatsing heb gehad. Ik mag vrijdag eindelijk testen, maar heb stiekem al een early test gedaan, omdat ik mijn geduld echt niet meer kon opbrengen… Er staat weliswaar een streepje, maar na 3 jaar zwanger proberen te worden, ben ik nog hee bang dat het uiteindelijk niet zo is en ik mijzelf gek heb gemaakt… [/quote]
Dat lijkt mij helemaal positief!!!! Wat geweldig na al die tijd! Ontzettend gefeliciteerd ❤️❤️

[quote quote=10338622] Ja dat heb ik ook 2 keer gehad een duidelijk positieve test maar een paar dagen later alsnog ongesteld dan is de teleurstelling indd nog groter want dan heb je al een beetje hoop gekregen[/quote]
Ja dat wil ik eigenlijk ook voorkomen. Je hoort zovaak dat het die dagen nog mis kan gaan. Dan is het nog meer teleurstellend omdat je dan weet dat het zo had kunnen zijn. 

[quote quote=10338622] Ja dat heb ik ook 2 keer gehad een duidelijk positieve test maar een paar dagen later alsnog ongesteld dan is de teleurstelling indd nog groter want dan heb je al een beetje hoop gekregen[/quote]
Ja dat wil ik eigenlijk ook voorkomen. Je hoort zovaak dat het die dagen nog mis kan gaan. Dan is het nog meer teleurstellend omdat je dan weet dat het zo had kunnen zijn. 

[quote quote=10338624]Herkenbaar… Mijn NOD moet zondag of maandag zijn (maandag volgens de app, maar heb op zaterdag 27-6 als het goed is mn ovulatie gehad, daar 14 dagen bij op is komend weekend). Heb idd ook pukkeltjes in mn hals, beetje weeig gevoel (net niet misselijk) en licht gevoelige borsten (beetje drukkend gevoel, voel mn tepels tegen mn beha zitten zeg maar). Wil eigenlijk niet voor NOD testen, maar heb dit weekend ook een evenement waarbij het opvalt als ik geen wijntje meedrink, dus misschien toch vrijdag of zaterdag vast testen.[/quote]
Ohh jaa dat snap ik wel dan dat je wat eerder wil testen. Anders voel je je misschien achteraf suuuper schuldig als je wel wijn hebt gedronken. Hoe ga je het doen als je wel zwanger bent dan? ? Neem aan dat je het niet direct iedereen verteld

Dat weet ik nog niet precies. Ik denk dat ik een excuus verzin met autorijden en erna nog een borrel ofzo. Er zullen wel wat mensen achterdochtig worden, maar dan horen ze het over een goede 2 maanden wel dat ze gelijk hadden. Ik klets er nu zo veel mogelijk omheen dan. Overigens weten goede vrienden en directe familie wel dat we bezig zijn hoor.

Okee, ja haha zo zal het denk ik overal wel een beetje gaan. Zie je wel, ik dacht het toen al wel ? hopelijk hebben we dit weekend een positieve test! Ik duim voor ons! ?

Terug
Bovenaan