3 dagen voor nod.. Wat duurt wachten vreselijk lang!!

@klein geluk, alvast gefeliciteerd, lijkt erg positief!
Ik zal hier ook even een berichtje doen, al gok ik erop dat vandaag of morgen mn menstruatie doorbreekt. Vandaag af en toe krampen wisselend links en rechts onder in de buik? ik ga er maar gewoon van uit, dan valt het altijd mee! Is ronde 3, dus erg lang zijn we ook nog niet bezig

@alyda, ik heb precies hetzelfde. Hele dag al rare steekjes en raar gevoel in mijn buik. Hoewel het wel net iets anders aanvoelt dan 'gewoon' ongesteld worden. Ook hele dag een misselijk gevoel. De laatste 2x dat ik ongesteld werd, voelde ik krampjes en kwam er direct oud bloed mee. Dit al 2 dagen voor de nod en na die 2 dagen begon alle ellende. Vandaag nog helemaal niks verder.

Hier ook ronde 3 

Heel herkenbaar Teddy! Vorige maand had ik dit en zit nu weer in hetzelfde schuitje. Volgens mijn cyclus duurt het nog ongeveer 3-6 dagen voor ik ongesteld moet worden. Eerder vandaag had ik bloedverlies. Dat wachten is ZO killing... En eerlijk, die early tests zou ik je niet aanraden. Ik had er vorige maand 1 gedaan en gaf een 2e, vrij lichte, streep verder wees álles er op qua kwaaltjes (vollere borsten, moe en misselijk). Mijn menstruatie weet ik precies hoe die gaat en dat verliep ook totaal anders en toch werd ik uiteindelijk ongesteld. Vrij zwaar ook. Of het dan "niet gepakt" qua innesteling of dat mijn lijf me gewoon voor de gek hield dat weet ik natuurlijk niet, maar je kunt jezelf echt zo ongelooflijk gek maken, net wat je zegt, je kunt nergens anders meer aan denken. Houd nog even vol 2 nachtjes en ik hoop van harte dat je zondagmorgen een positieve test hebt! 

Ik zou hier even wat laten weten nog. Ben helaas vandaag ongesteld geworden.. nog maar 3 rondes bezig maar toch enorm teleurgesteld merk ik. Mezelf vanavond gegeven om verdrietig te zijn en een bak ben&jerry's ijs te eten, morgen weer tijd voor optimisme en positiviteit..

Wat jammer Alyda,
Ben je op je nod ongesteld geworden?
Hier nog niks aan de hand. Maar kon mezelf niet bedwingen en heb woensdag een test gedaan. Deze was helemaal wit. Ik denk toch dan mijn cyclus langer is dan afgelopen keer, gezien die niet regelmatig is. De afgelopen keren kreeg ik 2 dagen voor dat de menstruatie doorbrak al bruin verlies. Nu nog steeds helemaal niets. Dus ben heel erg benieuwd. Ik wacht nog even met opnieuw testen tot halverwege volgende week (als ik niet ongesteld wordt tenminste)
Super spannend allemaal!

Alyda heel veel succes weer de volgende ronde en ik snap je gevoel helemaal!! Ik zou ook super teleurgesteld zijn, maar geniet van je ben en Jerry's! 

Nee 1,5 dag later. Ook totaal geen bruinige afscheiding of heftige krampen vooraf ofzo, het begon gewoon. Maar inmiddels nen ik weer rustig en heb ik besloten om ook het forum wat achter me te laten voor nu. Merk dat ik me er anders toch teveel mee bezog houd. Voor nu gewoon lekker gaan genieten samen met mn vent, als het komt dan komt het, zo niet dan is er over een half jaar genoeg tijd om me zorgen te gaan maken. 
Ik wens jou heel veel succes in ieder geval! Hoop dat het tocg raak mag zijn deze ronde!

Terug
Bovenaan