3 miskramen, nu weer zwanger.....

Hallo Allemaal,

Ik moet het toch ergens kwijt en waar kan het beter als hier. Sinds gister weet ik dat ik voor de vierde keer zwanger ben, na drie miskramen. Gister had ik mijn NOD en s middags hield ik het neit meer en dacht ga toch testen, gelijk hartstikke positief!!
Het is natuurlijk hartstikke mooi dat ik weer zwanger ben, maar ik vind het echt dood eng, zit gewoon te wachten tot ik weer bloed zie, ik weet dat ik moet ontspannen en er van genieten maar ik vind het te spannend. Ieder steekje, bij alles wat ik voel dnek ik dat had ik toen ook! dus het zal wel weer mis zijn..................Moeilijk hoor.
Vandaag gaan we het ziekenhuis bellen, omdat we nog op de ondezoek uitslagen zitten te wachten van de chromosomen....ook al heel spannend dus. Nu gaan ze deze met spoed uitvoeren....
Ik hoop zo ontzettend dat het nu een keer echt goed mag gaan.....voor iedereen natuurlijk.........
Liefs Sarah

Hai Sarah,

Ten eerste gefeliciteerd meid!! Probeer er toch van te genieten.
Ik weet hoe moeilijk het is. Ik heb 2 miskramen gehad en ben nu 8 weken zwanger. Maandag heb ik een echo gehad en een super mooi mini-mensje gezien met een kloppend hartje.
Ik heb ook bij elk steekje, pijntje, dat ik schrik. Zelfs als ik een dag minder misselijk ben schrik ik weer.

Ik duim voor je dat het goed mag gaan deze keer!

Liefs,
J_J

Hoi Sarah,
Allereerst gefeliciteerd!1
Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat het doodeng is.
Ik heb nu 2 keer een mk en 1 keer een bbz achter de rug en het lijkt me doodeng als ik dalijk weer zwanger mag zijn.

Ik ga heel hard voor je duimen!
En je weet: de kans dat het goed gaat is alsnog groot!

Liefs Janneke

Hoi Sarah

Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik kan mij helemaal in je gevoel inleven.Nu is het helemaal
nog niet zo leuk om zwanger te zijn want de angsten over
heersen.
Ikzelf heb mijn 4e miskraam achter de rug in ik had het ook
niet meer.
Je zit steeds van wanneer beginnen die buikkrampen weer in
wanneer zie ik bloed.Steeds naar de wc , ik stopte er zelfs
tampons in om te kunnen zien of er bloed op kwam zetten.
Natuurlijk moet je proberen er van te genieten maar ik weet
hoe moeilijk dat is.
Wij hebben een zoontje van net 3jr daar hebben wij 3jr over
gedaan.(ander topic).Deze zwangerschap verliep vlekkeloos
in ook de bevalling.Toen werd ik naar 3mnd van de pil af al
zwanger helemaal zorgeloos was ik maar toen ging het met
12 wk mis.Daarna wordt het steeds moeilijker om zorgeloos
te blijven.
Maar meid blijf wel positief ondanks dat het moeilijk is want
de kans is natuurlijk groot dat het wel goed gaat in dan is
het toch jammer dat je er niet van heb genoten.Ik wens je
een hele fijne zwangerschap zonder al te veel angsten.

Groetjes Anita

Hallo Allemaal!

Bedankt voor jullie reacties....Ik ben al weer twee dagen verder, ( zo zie ik het maar, iedere ochtend geen bloed, is er 1!). Maar ik vind het ontzettend zwaar! Het had ook zo leuk en mooi kunnen zijn!

Cooper, wat vreselijk voor je je 4e miskraam, wat een lange weg, als je zo veel jaar bent bezig geweest! Gelukkig heb je een gezond kindje, maar dat neemt natuurlijk je verdriet van vier miskramen niet weg!

Janneke, jij hebt he took niet mee, 2 mk en een bbz, Het sloopt je he, je raakt al het vertrouwen in je lichaam kwijt....Ja de kans is groter dat het goed gaat dan dat het mis gaat.............maar ik wou dat ik tot 12 weken een winterslaap kon houden! Ik heb zelf geen bbz gehad maar lees er veel overhier.........dat is ook neit mis!

JJ acht weken zwanger nu, wat goed, je bent al een eind op weg. En heerlijk om een goede echo t zien zeg! Ja niets is goed in je buik, als ik niets voel is het niet goed, heb ik steekjes is het ook niet goed. Misselijk ben ik neit.....heb alleen gevoelig borsten..........Het klinkt raar maar het liefste hing ik de hele ochtend boven de wc! Heb jij veel kwaaltjes gehad? Dus jij hebt ook van die steekjes........daar maak ik me het meest zorgen over, omdat ik die met al mijn miskramen heb gehad!

Carina! Bedankt voor het duimen! ik hoop voor jou dat je ook weer snel zwanger bent.

Allemaal bedankt voor jullie reacties, fijn om met mensen te schrijven die weten waar je het over hebt!
Liefs Sarah

Hai Sarah,

Fijn dat het nog goed gaat allemaal. Hoe ver ben je nu?
Ik ben erg misselijk en moet bijna elke ochtend wel overgeven. Ik zie dit ook als een "zegen" als ik begin te "zeuren" over dat ik steeds moet spugen dan ben ik ff heel streng tegen mezelf, omdat ik weet dat er op dit forum genoeg meiden zijn die elke ochtend zouden willen spugen als dat inhoudt dat de zwangerschap goed gaat.

Die steekjes schijnen erbij te horen, bij mij doen ze niet pijn, het is meer een raar gevoel. Het schijnen je banden enzo te kunnen zijn die groeien.

Meid geniet ervan!!
Weet je al wanneer je een echo krijgt?

Liefs,
J_J

hallo,

Was ik vanochten nog zo positief, zit ik nou te huilen op de bank......Ik heb het helemaal gehad...Mijn afscheiding was roze, en ben hier erg vanin paniek, alle drie mijn miskramen zijn zo begonnen. Ben zo verdrietig dat ook de vierde keer mij het niet gegund is! Ook heb ik weer zon gemene menstruatie pijn, dus ik heb er geen hoop meer voor...........mijn diepste wens was dat het nou eens goed zou gaan.

Heb ik net vanmorgen mijn urine ingeleverd om te bewijzen dat ik zwanger ben, (dit in verband met het versnellen van de chromosomen onderzoeken). Deze zou ik nou 11 oktober krijgen en dan ook mijn echo............

heb me ziekgemeld heb mijn hoofd niet naar mijn werk staan..........

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan