3 miskramen, nu weer zwanger.....

O Sarah, nee meid niet weer! Ik duim heel hard voor je dat het vals alarm is en het  dit keer toch goed blijft gaan! Heel veel sterkte ermee!
Als we iets voor je kunnen betekenen, laat het weten. Daar zijn we voor.

liefs,
Dion

Hallo Dion,

Bedankt voor je berichtje! ja hoop echt zo dat het een andere reden heeft dat ik vanmorgen bloed bij mijn afscheiding zag............maar heb er een slecht gevoel bij. maar ja waar moet je hoop vandaan halen als dit de vierde keer zou worden? Iedereen hier weet hoe het voelt. Voorlopig afwachten 12 oktober krijg ik de uitslag van mijn onderzoeken, die zijn nu versneld, omdat ik nu zwanger ben. Als ik straks echt ga vloeien zal ik ze wel op de hoogte moeten brengen....Maar stiekum heb ik een piepklein beetje hoop dat het misschien nog goed mag komen.........wie weet, is dit een bloeding die aande goede kant zit! Als het mis gaat, en de onderzoeken zijn positief ga ik me ook aan melden bij de alive studie............
Zo fijn dat het bij jou wel goed blijft gaan, ! houden zo!
ik hou jullie op de hoogte,
Liefs sarah

He Sarah, hoe is het met je meid? Nog steeds bloedverlies? Ik hoop voor je dat het opgehouden is en dat toch alles goed blijft gaan. Wel fijn dat je de uitslag van het chromosoomonderzoek nu versneld krijgt. Bij ons was dat niet het geval, heb mijn 3e mk dus gehad voor we de uitslag van het chromosoomonderzoek hadden. Maar ja, versnellen had ook geen zin gehad, want het ging na 3 dagen alweer mis, dus dat hadden ze ook niet gered.
Ik blijf voor je duimen dat het toch goed gaat. ik weet hoe moeilijk het is om  positief te blijven in zo'n situatie. Durf zelf ook nog niet te geloven dat het goed zit. Hopelijk kan de echo daar dinsdag verandering in brengen.

Sterkte ermee en toch ee fijn weekend gewenst,
Dion

Hallo dion,

Tot nu toe geen bloed meer gezien, alleen gisteren ochtend dus die bruine afscheiding (sorry voor de details). Dus echt bloed heb ik niet gezien, maar ben zo bang dat het een voorbode van een miskraam was. Heb wel af en toe buikpijn...weet niet of dat er mee te maken heeft of dat het een "normaal zwangerschaps kwaaltje"is. Ik hoop het wel.
Verder ben ik soms lichtelijk misselijk en zijn mijn borsten nog erg gevoelig. Je zou dus kunnen zeggen dat het een positief teken is?! Ik hoop het zo..........het is mijn grote wens...Hoop dat het oud bloed was of dat er een adertje gesprongen was ofzo.....Ik wacht af, reken nergens op dan kan het alleen maar mee vallen.

Ja het onderzoek gaat nu wel sneller maar goed, het is nu al 12 weken geleden dat ze mijn bloed hebben geprikt, en het zou anders tot eind oktober duren!! Zo lang wachten vind ik dat... Ik hoop dat ik het weekend goed door kom, en dat het bloed ver weg mag blijven, en dat het kleine mensje door mag groeien en over negen maanden in onze armen mag liggen!!Natuurlijk ook voor jou! Spannend zeg je echo.........wou dat ik al zo ver was!
Jij ook een fijn weekend!
Veel liefs Sarah

He Sarah,

Bruine afscheiding is meestal een "goed" teken, dat is namelijk oud bloed. Kan komen door een geknapt vaatje of zo. Ik had er vanochtend ook weer beetje last van, maar derest van de dag weer niks. Zalwel verkeerd gelegen hebben vannacht of zo.
Het ligt eraan wat je buikpijn noemt. Je kunt steekjes in je buik voelen, dat zijn je darmen of je banden die oprekken. Heb het zelf ook gevoeld. Heb nu vooral steekjes hoger, net rond mijn navel. Ze zeggen dat dat je darmen zijn, en idd heb er vooral last van als ik veel "gas" ontwikkel. Als dat eruit is, zijn ook de steken weg.

We hopen dan maar samen dat het wel goed zit! Hoe lang ben je eigenlijk zwanger? Ik morgen precies 6 weken, en vanwege de eerdere mk krijg ik dus de eerste echo met 6w3d, want dan moeten ze het hartje kunnen zien. Is wel zo fijn om dan eindelijk te weten of het wel of niet goed zit.

groetjes,
Dion

Hey Dion,

Ja ben "iets" rustiger,wat betreft die bruine afscheiding het was ook maar en wc papiertje en daar bleef het bij. Iedere dag is er weer een. Ja heb af en toe steekjes, vooral voor de dagen dat ik ongesteld moest worden, nu is het meer kramp, pijn doet hetniet is is gewoon "aanwezig". Vandaag had ik een beetje wat last van min onderrug, Maar ik ben zo gespannen, dat zal er wel mee te maken hebben.
Vanmorgen voor het eerst overgegeven! En ik vond het heerlijk! Lees altijd dat het een goed teken is dus ik was er echt heel blij mee, stom maar waar, laat mij iedere ochtend maar boven de wc hangen.
Vandaag ben ik 4,4 week, Iedere dinsdag heb ik er weer een week bij! Ik ga er voor, maar vind het erg eng.
vind het spannend voor je dinsdag je eerste echo, ik moet nog even wachten. Vind het aan de ene kant niet erg, want je veranderd toch neits aan de situatie....
Fijn weekend...........toch fijn he? ondanks de spanning dat we weer zwanger zijn, lijkt wel of het de wereld mooier maakt.

liefs Sarah

Hey Sarah,
Leuk dat jij ook zo vooruit leeft. Ik denk ook elke dag: Zo we zijn weer een dag verder. En bij mij is de zaterdag weer een week verder. Het voelt wel goed ook al ben ik niet misselijk (wel fijn maar ik zou het helemaal niet erg vinden als ik het wel was hoor! Heb het er graag voor over om boven de wc te hangen hihi) Maar misschein komt dat nog. heb ook van meiden gehoord die dat pas in week 7 of 8 kregen en zover zijn we (nog) niet.

fijn weekend!

liefs,
Dion

Terug
Bovenaan