3 miskramen, nu weer zwanger.....

Hey Dion,

Ja iedere dag is er weer een toch? Ik durf ook niet verder vooruit te kijken. Erg veel misslijk ben ik niet hoor, vanochten gaat het weer aardig goed, nou kan ik me daar wel weer zorgen over gaan maken, maar dat ga me mezelf niet aan doen! haha.
Mijn buik "pijn" is met vlagen het is een paar uur, dan weer minder, en als ik lekker slaap en sochtends   wakker word, dan is er helemaal niets aan de hand....Ik hoop dat het snel dinsdag is, dan ben ik alweer 5 weken.....klinkt alweer anders als vier! en dan op naar de zes.
ja jeetje wat spannend je echo, hoop dat j neit te lang hoeft te wachten in de wachtkamer, weet hoe slopend dat is!
Liefs Sarah

Hallo!

Vandaag zes weken!! Vandaag ben ik verder als mijn vorige twee zwangerschappen. Genieten is er nog niet bij.....hoop dat dat na mijn echo toch gaat gebeuren. Ik kapsel mezelf erg in, tegen de klap   als het wel mis gaat. De echo is 12 oktober lijkt nog een eeuwigheid!!

Dion hoe is het met jou? en met je kwaaltjes? heb je alweer een echo gehad??

Liefs Sarah

He Sarah,

We hadden vorige weeek dinsdag een mooi kloppend hartje op de 1e echo met 6w3d! Ongelooflijk dat een wondertje van 6mm groot dan al een hartje heeft dat werkt/klopt!
Sinds vrijdag ben ik met vlagen behoorlijk misselijk, maar dat heb ik er graag voor over :) is een goed teken, en ook mijn borsten beginnen aardig te groeien. Aan het eind van de middag zijn mijn darmen weer zover uitgezet dat mijn broeken strak zitten, dus heb   vandaag maar een rok aangetrokken. Die kan omhoog geschoven worden als er meer plaats nodig is voor mijn buikje hihi. Je wordt zo wel creatief hoor! Donderdag krijgen we de 2e echo met 7w5d en kan bijna niet wachten tot het zover is... nog 2 nachtjes slapen.

Jullie veel succes gewenst met wachten tot de 1e echo en ik hoop dat ook jullie zo'n geweldig mooi wondertje met kloppend hartje mogen zien!

liefs,
Dion

Hey Dion!

Ik had onder je eigen kopje al even gefeliciteerd, maar super hoor!

Ik zie het allemaalniet zo zitten, sinds twee dagen voelen echt helemaal neits meer. Geen zere borsten, geen enkel gevoel in mijn buik, niet misselijk. Ik maak me er erg zorgen over. Ik had gebeld of ik mijn echo eerder mocht, maar het was te druk en ze vond het eigenlijk een beetje onzin omdat het om een "gevoel"gaat. het is zo zwaar om weer zwanger te zijn. Wil zo ontzettend graag dat het een keer goed mag gaan voor ons. Waar moet je het vertrouwen vandaan halen na drie keer?? In ieder geval is er geen bloed, maar ben ontzettend bang voor weer een missed abortion!! Als het wel nog goed zit ben ik nu 6 en halve week....

Liefs Sarah

Hoi Sarah,

Geef de moed niet op meid! Ik weet hoe ontzettend moeilijk het is om erin te geloven dat het een keer wel goed blijft gaan. We hebben nu wel 2 erg goede echo;s gehad maar ik durf eigenlijk nog steeds niet te geloven dat het ook echt goed blijft gaan. Na zulke ervaringen blijf je toch diep in je hart bang dat het mis gaat.
Echter, een vriendin van mij heeft hetzeflde gehad als jij: ook heel vroeg in de zwangerschap allerlei kwaaltjes en daarna ineens niets meer. Echter na een aantal weken ineens weer vanalles aan kwaaltjes. Bij haar is het gewoon goed gegaan en ze is vorige week va een mooie dochter bevallen. Overigens heb ik van meer vriendinnen gehoord dat het nogal kan wisselen of en hoeveel je last van bepaalde kwaaltjes hebt. (Tja, dat heb ik dan aan ervaringen gehoord van hen. Wij waren de eerste die voor een wondertje gingen en nu dus de laatste die zwanger zijn. De rest is net bevallen of is binnen 1 a 3 weken uitgeteld. Is best moeilijk hoor, maar wat dat betreft ben ik heel blij dat wij nu ook goed nieuws hebben anders wist ik niet of ik die kraamvisites wel ging trekken.)

Ik hoop dat dit je toch enigszins een beetje gerust kan stellen. Overigens vind ik het wel heel erg vervelend dat je niet eerder naar je VK mag. Ze kunnen vanaf 6 weken mbv een inwendige echo zien of hetwel of niet goed zit, dus waarom moeten ze jou nog langer in spanning laten zitten? Stress is ook niet goed voor een zwangerschap, dus waarom ze dit mensen aandoen......
Kan dus alleen maar tegen je zeggen: probeer te ontspannen en toch ervanuit te gaan dat het nog wel goed zit. Ik weet uit ervaring dat dat erg moeilijk is omdat je jezelf op een gegeven moment ook gaat indekken tegen een mogelijke tegenslag.

Veel sterkte ermee en ik duim heel hard dat het toch goed mag gaan bij julie. Hou vol!

liefs,
Dion

Hey Dion,

Bedankt voor je lieve berichtje.
Ik kan me voorstellen hoe ontzettend zwaar het is dat al je vriendinnen om je heen nu allemaal op het einde lopen. Dan is het inderdaad beter te doen, wanneer je zelf ook die mooie echos van je ziet iedere week! Dat heb ik precies het zelfde, dat ik weer inde race zit, verzacht de pijn een beetje. Groeit je buik al een beetje??

Ja ik was zelf ook teleurgesteld dat ik niet langs mocht komen voor een echo. Maar ik moest toch echt geduld hebben tot vrijdag. Dat heb ik dan ook maar. Het is zon beladen afspraak als je en de uitslagen krijgt, en voor je echo mag. Ik hoop dat het een mooie dag mag worden vrijdag. Tot die tijd de dagen doorkomen. Bedankt voor je steun, kan er weer even tegen!

liefs Sarah

He Sarah,

Ik hoop ook voor jullie dat vrijdag een super mooie dag mag worden!!! Duimen draaien voor jullie hoor!

Mijn buik groeit nog niet echt, maar mijn darmen zijn wel opgezet waardoor er toch wel zichtbaar is dat ik zwanger ben. (Collega's hadden het al opgemerkt vorige week, maar die wisten al dat ik zwanger was. Iemand die het niet weet, zou er nog niet naar durven vragen denk ik want zo erg valt het nu ook weer niet op).  Draag inmiddels wel mijn oude broeken weer (van voor de periode dat ik afgevallen was van maat ruim 40 naar 38) en ben nu erg blij dat ik die nog bewaard had. Met mijn opgezette darmen heb ik tenminste nu nog broeken die niet zo knellen. Heb donderdag  zwangerschapsbh's gekocht want mijn borsten zijn aardig in omvang gegroeid (doen gelukkig geen zeer) en mijn eigen bh's knelden aan alle kanten. Bovendien zaten de beugels nu ook niet meer lekker. Heb bij de HEMA hele fijne bh's gevonden, en die waren nog met 30% korting ook.

Wij mogen ook vrijdagochtend weer voor een echo, dus hopelijk hebben we vrijdag beiden weer goed nieuws! (ik verlies namelijk sinds zondag weer wat bloed, maar ga ervan uit dat dat komt omdat ik normaal gesproken dan weer ongi had moeten worden als ik niet zwanger was geweest. Heb ik vna meer mensen gehoord dat die daar last van hebben gehad, dus hou het daar maar ff op. Maar zal toch erg  blij zijn als we vrijdag weer een goede echo te zien krijgen.) Zo stom,  ik blijf twijfelen als zoiets weer gebeurd..... maar ja, dat draag je nu eenmaal met je mee als je ook ervaringen hebt waarbij het niet goed gegaan is.

Fijne dag nog!

groetjes,
Dion

Hoi Dion en Sarah.

ik heb net jullie verhaal gelezen en wil alleen maar even zeggen dat ik vrijdag mijn duimen blauw draai voor jullie.

Ik heb gister zelf een curretage gehad van een 1e missed abortion.Een volgende zwangerschap lijkt me echt zenuwslopend en ik zal er mega tegenop zien.  

Ik hoop echt dat jullie allbei een mooi kloppend hartje krijgen te zien.  

Liefs Alice

Terug
Bovenaan