3 miskramen, nu weer zwanger.....

Hey Dion,

Alweer bedankt voor je lieve reactie. Hoe is het nou met jou en het bloeden? Kan me voorstellen dat het iedere keer weer zenuwslopend is....Ik hoop dat het goed met je gaat.
Je bent al zon eindje op weg. Ik denk dat het met jou helemaal goed zit!
Ik moet zeggen dat ik erg veel steun aan je heb, omdat we ook allebei in het zelfde schuitje zitten.

Alice jij ook bedankt voor je lieve berichtje, sterkte met het verwerken van je miskraam...neem de tijd voor jezelf...........

Heel veel liefs en dion we gaan voor vrijdag allebei goed nieuws!!!!
Sarah

Het ene moment ga ik er voor, nu ben ik vandaag vrij, heb ik veel te veel tijd om na te denken. Ben nu zo ontzettend nerveus voor morgen........
Niet eens voor de echo, maar voor die uitslag van de chromosomen, ik zie het niet zitten. Ben zo bang voor slecht nieuws............Zullen wij net bij die paar procent horen?
Pff hoe kom ik de uren tot die tijd door.........Wat een vreselijke tijd is het ook......
Sterkte allemaal.
Liefs Sarah

He dames,

@Alice, bedankt voor je berichtje. En jij nog veel sterkte gewenst met het verwerken van je mk.

@Sarah: ja, fijn he. Ik vind het ook erg fijn om met iemand te kletsen die in hetzelfde schuitje zit en ongeveer even lang zwanger is. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar maak je echt niet druk om dat chromosoomgeval. De kans dat daar iets uitkomt is echt enorm klein! Ik hoop dat het je lukt om enigszins afleiding te vinden vandaag nog. Ik weet hoe gek je jezelf kunt maken in zulke situaties. Ben ook weer zenuwachtig voor de echo morgen ;-). Bloedingen zijn bijna weg. elke dag een stuk minder en vandaag nog maar heel erg weinig. Lijkt qua verloop dus echt op een ongi. Hopelijk is het daar ook van geweest en is met ons kleine wondertje nog alles goed. Gelukkig heb ik morgen om 8:30u al een afspraak dus hoef niet lang in spanning te zitten morgen. Hoe laat heb jij je afspraak?
Weet overigens niet of en hoe laat ik morgen online ben om hier iets neer te schrijven. De dag zit verder al helemaal volgepland (ga lekker met  mijn moeder  shoppen en s'avonds hebben we personeelsfeest).

groetjes en succes met je zenuwen!

Dion

Hey Dion,

Ja ik weet het dat het een kleine kans is dat er wat uitkomt, maari k zal het maar net weer zijn, ik denk dan, jonge meid, drie miskramen, het moet toch ergens aan liggen............Ik zei toen tegen min gyn..: de kans is heel klein dat er wat uit komt of niet, toen zei hij: maar hij is er wel....en dat zinnentje hoor ik de hele tijd in mijn hoofd.
En alles lijkt tegen ons te zijn dit jaar, dus kan me soms ineens ontzettend zorgen maken.Ben zo bang van het woord:Kinderloosheid.  Maar goed probeer het allemaal onder controle te houden...wens zo ontzettend dat het eenmooie dag voor ons mag zijn!
Ik mag om 10 uur komen. Das mooi optijd, moest er neit aan denken dat ik ook nog de hele dag er tegen aan moest hikken. Ik zal aan je denken morgen! komt vast allemaal goed.Fijn dat je veel afleiding hebt, jij loopt ongeveer een week voor op mij he? Ik hoop dat ik morgen een beetje vooruit durf te denken! Wat is dat een mooi geluid het geluid van het hartje van je kleintje..........Wie weet morgen...........

Heel veel liefs, en succe smorgen!
Sarah

Terug
Bovenaan