34 weken en 3 kilo baby?

[quote quote=10124402]Ik ben met 39 weken ingeleid omdat ik een groot kindje zou krijgen. Ook getest op suiker, had ik niet. Zoon was 3920 gram, nog steeds heel klein hoor! achteraf gezien had ik me niet laten inleiden, bevalling ging soepel. Had hem ook wel wat later kunnen baren zeiden ze ook in ziekenhuis tegen me Maarja achteraf praten is altijd makkelijk. inleiding zelf was best pittig, zwaarder vaak dan natuurlijke bevalling. Kreeg een weeenstorm, duurde mega lang. Aan het einde Vd dag trok ik het njet meer en kreeg in een ruggenprik. Hierdoor na bevalling geen gevoel in benen, kon paar uur niet lopen. En door katheter had ik blaasontsteking en fikse koorts in kraamweek. alles bij elkaar had ik achteraf niet voor inleiding gekozen denk ik. Ze kunnen grootte van baby vaak niet goed inschatten op zon termijn. 3920 gram is ook niet uitzonderlijk groot en hoor je steeds vaker. veel succes met het nemen van je beslissing![/quote]
Hier met de eerste ook ingeleid, 13 uur en 20 geduurd maar ging eigenlijk best goed helaas vee bloed verloren waardoor ik sowieso niet ziekenhuis moest bevallen, heb geen keus om natuurlijk te bevallen of te worden ingeleid ik heb een ernstige vorm van bekkeninstabiliteit waardoor ik bed rust heb en 24/7 pijn. Zo ondragelijk dat ik alleen nog maar afhankelijk ben en me kan vervoeren in een rolstoel. Het breekt me enorm op de pijn. En dan komt er ook nog bij dat ze dachten aan suiker maar door de waardes blijkt dat niet zo en groeit ze niet boven de curve te hoog maar ewoon recht naar boven haha, woensdag weer een groei en meet echo als ze dan meegroeit is het mooi en zorg minder zo niet dan word ik sowieso ingeleid met 38 weken en anders sowieso 39.
Ben nu 35+2 blij dat eind in zicht is haha, heb enorme nesteldrang maar kan niks haha verschrikkelijk 

Afgelopen woensdag weer een meeting en nu liep alles weer in de curve haha wel wat groter als gemiddeld ben nu 36 weken en ze is 3200 word over twee weken ingeleid dus ze denken dat het rond de 3500 word, dat scheeld al als het klopt haha ik ben zelf ook wel bewust dat het maar schattingen blijft maar door de helse zwangerschap hoop ik dat dat allemaal dan goed mag verlopen. Donderdag horen we de datum. 

Terug
Bovenaan