35+ klussers 2

Hoi allemaal!!

Vanochtend heb ik dapper de telefoon gepakt en de huisarts gebeld, vrijdagochtend om 8.10 uur mogen we komen. Normaal liggen we dan nog in bed, maar hiervoor staan we met plezier een keertje vroeg op.

Maaike, ik vind het heel interessant om te lezen hoe dat gaat zo'n 'samenlevingsonderzoek'. Waarschijnlijk zullen wij wel een soortgelijk onderzoek gaan krijgen? Ik vind het wel spannend. Het lijkt me moeilijk als ze niks vinden, want waarom lukt het dan niet? Het lijkt me ook moeilijk als ze wel een probleem bij ons vinden, want is er dan wel iets aan te doen? en hoe vervelend is dat dan? enz enz. kortom, spannend. Hoe lang zijn jullie al aan het proberen?

Jet, wat moet jij veel geduld hebben zeg! Ik zou proberen veel uitstapjes te doen, winkelen, bioscoop en zo en veel op visite gaan bij leuke mensen, dan gaat de tijd sneller. Maar 5 weken is wel lang!

gwen en luna, succes met klussen. Mijn volgende ei is precies met pasen, is dat niet grappig??

Ikke, wij gaan naar duitsland omdat we graag op een boerderij willen wonen en dat kunnen we in Nederland niet betalen. We wonen nu ook op een boerderij die we huren. We wonen minder dan een km van de grens en kennen de duitse dorpscultuur in de omgeving. Die is ouderwets gezellig met veel burencontact en zeer vriendelijke eenvoudige mensen, daar voelen wij ons bij thuis.

Allemaal groetjes van Wietske!!

12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26Maaike 4e ronde   3e kindje cyclus 29 dgn
27
28
29
30 Luna1968, 39jr., 2e kindje, 4e ronde na curretage in  nov., cycl. 28 dagen  
31
april
1
2
3
4 Gwen, 38 jaar, 2e kindje,10e ronde,cyclus 28 dagen
5
6
7
8: wietske,37jr, 1ste kindje,  9e ronde, cyclus 27 dagen
9
10
11
12

Hoi wietske,
dapper hoor , de afspraak, maar denk dat het belanrijk is om dingen uit te sluiten en ja we hebben niet eeuwig de tijd meer helaas dus denk dat het alleen maar goed is.
al is het wel beetje zakelijk   bv volgens afspraak vrijen, potjes inleveren ect maar ik ben blij dat ik ermee begonnen ben, alle ond tot nu toe zijn in een cyclus, de baarmoederfoto is de 2e en je weet dat je tot nu toe niet voor niets bezig bent want wij hebben wel besloten dat ik wel mocht het nodig zijn hormonen wil gebruiken maar verder geen kunst en vliegwerk dus dat is ook lekker als je samen op een lijn zit,
verder is het vandaag mijn 20 dag en voel niets bijzonders dus denk toch dat het er niet in zit ondanks dat we dus de goede dagen te pakken hadden maar ja een klein stemmetje zegt nog ; je weet nooit.................

He Gwen ben blij dat je aan de betere hand bent, hoop weer fit genoeg om de andere werkzaamheden (haha) op te pakken................
Wilhelmin jeetje ja kan me voorstellen dat je je erg zorgen maakt maar gelukkig hoeft niet elke bloeding iets te betekenen,
Jet ja ik weet dat ze veel eerder een echo kunnen maken dus vraag me eigenlijk af of je bij de verloskundige wel goed zit............... . veel praktijken hebben tegenwoordig zelf een echo en kan je bij ongerustheid altijd aan de bel trekken.

Nou verder iedereen veel succes met alles vind het erg vervelend dat ik precies weet als ik lees wat ik iedereen terug wil schrijven en nu zonder tweede scherm een hooft als een vergiet blijk te hebben..... sorry voor dat
maaike

oh ja nog iets heb vandaag een mailtje gestuurd naar een acupuncturist heeft iemand van jullie daar ervaring mee, zit zelf in de medische wereld maar denk zeker dat er nog meer te koop is als alleen een pilletje nou ben benieuwd wat jullie hiervan vinden persoonlijk heb ik geen ervaring in het alternatieve circuit.
nogmaals groetjes Maaike
en oh ja ik ben 37 jaar haha
even vergeten in te vullen net, en zoals jullie zien vaak een lekkere chaoot

He meiden,

We zaten al weer op pagina 2 dus ik kon het niet laten even te schrijven.
Ik ben benieuwd Maaike en Wietske, hoe het verder gaat met jullie onderzoeken en zo. Hopelijk komt er nu schot in de zaak en dus snel een mooie zwangerschap! Enne ...Wietske, dat de paashaas maar iets moois doet met jouw ei!
Ik heb al een iets donkerder streepje op mijn ovu-test, dus we kunnen weer eens gaan klussen. Als we er de energie voor hebben tenminste.  Ben vandaag weer gaan werken, maar ben er eerder mee opgehouden. Ik ben echt nog supermoe.

Wilhelmin, hoe is het nu met jou? Hopelijk is die bloeding al lang weer opgehouden en gaat het nog goed. Wel rustig aan doen he?
Hoe gaat het met de rest van de zwangeren?

Luna, zit jouw taak er weer op voor deze maand? Spannend..... Nu begint het ellenlange wachten en hopen weer.

Ik weet niet of acupunctuur kan helpen bij zwanger worden, maar waarom niet eigenlijk? Als het al helpt bij stoppen met roken......Hou me maar op de hoogte als je dat gaat doen. Ik sta wel open voor dat soort dingen. Heb wel een slinger aan mijn robijnsteen gegeven, dat is me eigenlijk toch te vaag, maar ja, soms laat je je wel eens meeslepen he.

Ik ga mijn lieve mannetje eens van de bso ophalen, hij zal wel uitgespeeld zijn intussen, doei!!!
Liefs Gwen

hallo allemaal weer!

Vandaag heb ik zelf maar om de uitslag van de nekplooimeting gebeld, want die zou ik afgelopen week al krijgen. In 1e instantie wilde ze het niet zeggen (dus ik vreesde het ergste), want het zou bij de post van vandaag moeten zitten, maar ja, welk postbedrijf er ook kwam, aan het eind van de middag geen post van het zh. Dus weer gebeld en toen kreeg ik gelukkig wel een aardige vrouw en het was goed. Ik heb een kans van 1 op 3400. Volgens mij heb ik bij mijn andere kinderen zelfs nog nooit zo weinig kans gehad. Nu kan ik samen met mijn man echt gaan genieten. Hij is er inmiddels aan gewend en heeft af en toe een kleine terugslag, maar dat kwam ook vooral doordat ik zo moe en misselijk was en al weken (maanden) loop te kwakkelen met mijn verkoudheid. Daarbij was ik 's avonds zo moe en opgebrand dat hij zich zelf maar moest verwennen. Dat is nu voorbij, dus dat gaat weer prima.

Groetjes en tot schrijfs weer allemaal.
Ikke

Hoi Ikke,

Wat fijn dat je een goede uitslag had! Dat zal een opluchting zijn he.  Nu kan het genieten echt gaan beginnen, ook nu je weer wat fitter bent.

Ik heb verder niets bijzonders meegemaakt, ben nog steeds heel erg moe. Zal nog wel een weekje duren vrees ik.
Doeg, liefs Gwen

Ohh meiden...
Ik heb een miskraam gehad.. Gisteren een test gedaan, had een heel sterk voorgevoel dat ik dat moest doen... negatief. Gelijk verloskundige gebeld, kon gelijk door naar ziekenhuis voor echo (nu wel pfff)
In mijn baarmoeder zat alleen nog een restje van waar een vruchtje gezeten had. Waarschijnlijk is het in week 5 al mis gegaan.
Alleen zag de gyn ook nog iets in mijn linker eileider, dus gelijk bloedprikken en opgenomen ivm vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Vanmorgen weer bloedprikken en echo en alles was al een stuk schoner (terwijl ik nu dus niet meer vloei)
Hcg in het bloed was gisteren 17 en vandaag 13.

Gelukkig is mijn lichaam dus wel goed bezig geweest zonder dat ik er veel last van had om weer schoon te worden.

Volgende week weer terug voor controle maar ze verwachten dat ik dan helemaal schoon ben en dan kan wachten op mijn volgende ongesteldheid, dan mogen we gelijk weer verder met proberen zwanger te worden.

Ik zit nu nog in een emotionele achtbaan pfffff wat kan een mens veel huilen

groetjes van een verdrietige Jet

Jet, wat een slecht nieuws. eesrt zolang in spanning zitten en dan ineens alles over. Wat kan er dan ineens veel gebeuren. Nog opgenomen geweest ook!
Heel veel sterkte.

Bij mij is het bloeden gestopt. Het was niet veel maar de vorige keer voor de miskraam was het ook maar 1,5 dag en heel weinig. En is het niet vanzelf gekomen. Ben dus bang dat ik dat morgen weer te horen krijg. Heb vandaag ook aan een zwangerschapstest gedacht maar dufde niet. Dan is het zo definitief.

Terug
Bovenaan