35+ klussers 2

Hey ikke,

Wat fijn dat alles er goed uitzag das weer een hele geruststelling toch??? Nou geniet ze nog meid!!! Voel je wel verders goed??? We horen het wel!!!

Hoe is het met de rest het is rustig hier zeg poeh???

Bij mij zijn de RD weer langs aan het komen sinds vandaag mooi weer naar 28 dagen dus de cylclus werkt weer als van ouds!!! Alleen hebben we gisterenavond nog ff overgehad wanneer we weer willen beginnen met zwanger worden, we hebben besloten om tot mei te wachten!!! Weet dat jullie dachten dat we nu weer voor gingen maar allles bijelkaar is het verstandig ff te wachten!!! Gisteren belde mijn zusje op dat ze zwanger was geweldig hoor maar had het er wel moeilijk mee vindt het zo stom van me zelf, ik gun het gewoon iedereen maar mijn verstand zegt ff wachten maar mijn gevoel zegt ik wil ook zo graag!!!
Dus naar een lekkere huilbui zakte het wel weer en mijn mannetje was ook zo lief tegen me dus we wachten onze tijd komt ook wel, ppppppppffffffff wat zeur ik toch we hebben al een prachtige dochertje!!! Nou sorry meiden voor mijn deprie verhaal!!!

Succes meiden met alles!!!

Liefs Sandy

Zo hallo allemaal,

Ik dacht dat ik wel heel wat te lezen zou hebben nadat ik vrijdag voor het laatst hier was. Wat is het hier rústig!

Ik heb een heel gaaf weekend gehad. 3 volle zalen hebben onze musical gezien en we hebben een onwijs goeie recensie in de krant gehad. Het was ook echt gewéldig. En nu is het dan weer afkicken. Vrijdag gaan we met zijn allen uit eten dus kunnen we nog even nagenieten.

Jet, hoe gaat het nu met je? Ben je nog steeds gerust? Wel vervelend dat je zo lang moet wachten op een echo. Als je je er niet goed bij voelt, trek je wel bij ze aan de bel he? Stress is ook niet goed voor je kindje.

Gwen hoe gaat het met jou? Ongi al weer zo'n beetje voorbij?

Ikke wat fijn dat je een goede echo had! Leuk om je kindje zo te zien bewegen he? Wat heerlijk voor je!

Sandy, herkenbaar hoor die emoties. Nog niet zo lang geleden had ik precies hetzelfde als jij. Je gunt het iemand anders natuurlijk wel, maar jezelf óók!!!

Nou mijn klusdagen zitten er weer aan te komen. Ik heb al weer eiwitslijm maar de ovutest is nog niet positief. Nu ben ik vrijdag en zaterdagavond pas laat thuis, dus als het echt moet, maak ik mijn mannetje maar even wakker.

Nou meiden, spreek jullie weer.

xx Luna

Hoi allemaal,

Ik ben er nog hoor! volgens mij heb ik wel 2 weken niet geschreven, even beetje de balen van het zwanger-worden-gedoe. Ook ben ik door m'n rug gegaan waardoor ik de afgelopen 2 weken nauwelijks kon zitten.  Lopen, bewegen  en liggen ging wel, maar dat is achter de computer wat lastig .
We zijn nog niet bij de huisarts geweest, maar k ben vandaag weer  geworden, dus de maat is nu vol en volgende week gaat het er van komen. Deze keer een cyclus van 27 dagen, precies volgens mijn gemiddelde (26-28).

Gwen, jij zit in hetzelfde schuitje? Gelukkig is het bij mij nooit zo heftig als jij beschrijft, dat lijkt me erg vervelend. Ik heb nog nooit zoveel bloedverlies gehad bij een menstruatie. Kan altijd gewoon alles doen wat ik wil, met een paracetamolletje tegen de buikpijn, dat wel.

Sandy, wat knap om nog zo maar even een paar maandjes te kunnen wachten. Hoe oud was je meisje ook weer? Mijn zus heeft een dochtertje van ruim 2 jaar, zondag zijn we de hele dag met ze naar de dierentuin geweest, superleuk zo'n lief peutermeisje!!!

Luna, succes maar weer met klussen, wij doen dat gelukkig in ieder geval nog altijd met veel plezier. Hoeveelste ronde zitten jullie??

Ik ga eens even op zoek naar een nod-lijst van de 35 plussers, die hadden we toch ooit??

We hebben trouwens vorige week bij de notaris het koopcontract getekend van onze boerderij in Duitsland. De bewoners laten veel voor ons achter, o.a. 2 kinderbedjes!! We gaan echt ons best doen om ze vol te krijgen, maar soms verlies ik de moed een beetje.

Groetjes Wietske

geen nod-lijst gevonden, dan maar even 1tje maken:

maart:
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
april
1
2
3
4
5
6
7
8: wietske,37jr, 1ste kindje,  9e ronde, cyclus 27 dagen
9
10
11
12

Hoi lieve meiden,

Ik kan weer een beetje rechtop zitten, ik heb een longontsteking opgelopen, had over de veertig graden koorts, en Aron en Ralph zijn ook ziek geworden. Er heerst echt een fanatiek gemeen griepje zeg.Nou, Brigitte en Maaike weten er ook alles van he.

Even kijken of ik alles nog weet te herinneren en mijn hersentjes nog werken na zo'n veldslag;

Leuk, dat je hebt opgetreden, Luna, daar doe je het allemaal voor he? Ga je nu weer verder spelen voor een volgend stuk? Lijkt me erg leuk om te doen, ik heb er ook wel eens aan gedacht om te gaan toneelspelen bij een gezelschap.

Wietske, gefeliciteerd met jullie huis, nu is het echt van jullie! Inderdaad hopen dat dat babybedje snel vol komt! Veel succes bij de gyn en sterkte met je rug!

Ikke, gefeliciteerd met je goede echo! Fijn dat alles er okee uitzag. Goed om te weten dat je van gravitamon zo misselijk was, misschien was ik daar destijds ook zo beroerd door.

Sandy, ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen hoor, je bent wel blij voor je zus maar het steekt ook . Dat heeft iedereen hoor.
Spannend je jurk uitzoeken!  

Nou, ik zal de maart-maand ook maar moeten laten schieten vrees ik, want ik zit aan de antibiotica. Lijkt me niet zo verstandig om zwanger te worden, ik zal het morgen aan de ha. vragen. Dan worden mijn longen nagekeken en kan ik eindelijk eens vertellen over onze kinderwens. er moet toch een keer een moment komen dat ze stijl achterover valt he, hihi!

Hoe is het met de rest van de meiden?
Ik ga weer plat, tot gauw hopelijk.
Liefs Gwen

Hoi meiden,

Gwen, balen zeg zo'n heftige griep en ook  pas nog ongesteld geworden. Hè, niet fijn allemaal. Heel veel beterschap toegewenst.
M'n zusje had het trouwens ook. Heerst behoorlijk die griep.

Luna, gaaf zeg dat het allemaal zo goed is gegaan met het optreden. Leuk!!

Wietske, vroeg me al af hoe het met je ging, balen weer ongesteld. Goed dat jullie volgende week naar de huisarts gaan, hou ons op de hoogte.

Ikke, fijn dat de echo er goed uit zag. Voel je je goed?

Jet, hoe gaat het nu met jou, hopelijk geen bloedverlies meer?
Wel lang pas over 5 weken weer naar de verloskundige. Dat ze niet even een echo hebben gemaakt inwendig.

Brigitte, hoe voel jij je? Groei je al hard? Wordt het al wat zwaarder?

Sandy, goed hoor dat je nog een paar maanden kan wachten, waarom is dat beter, ivm het trouwen?

Ik merk dat het 's avonds werken wat zwaarder wordt, vooral om ik er dan een lange dag met m'n dochter op heb zitten. Ik probeer nu de avonden dat ik niet werk, wat eerder naar bed te gaan. Moet wel vaak plassen 's nachts...tja..hoort er ook bij...net als brandend maagzuur, heb ik ook veel last van sinds een week. Verder gaat het allemaal prima hoor. Ben alweer 21 weken. Wij weten nog niet wat het wordt, het kindje lag er niet goed voor. Met 30 weken krijgen we weer een echo en dan hopen we het goed te kunnen zien!!

We gaan de komende weken met de babykamer aan de slag, de meubeltjes van m'n dochter staan er nog in, zijn nog prima, we gaan wel een muurtje sauzen en andere gordijnen kopen. Verder hoeft er niet zoveel te gebeuren, misschien andere lamp en nog wat accesoires.

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

Dag allemaal,
hehe ben ik weer, eindelijk even vrij naar heel veel werken , nu net thuis en vrij tot maandag dus lekke, ben afgelopen dinsdag naar de gyn geweest voor een samenlevings test, was goed heb de zaadjes zien zwemmen en bij echo bleek dat mn ei op springen stond dus nog extra geklust dus met een beetje goede hoop, mocht het niet lukken ga ik volgende ronde voor de baarmoeder, eileider foto , heb gehoord dat dit erg pijnlijk is heb ook al flinke pijnstilling meegekregen dus hoop dat het niet nodig is , alles ziet er tot nu toe normaal uit , hormoonspiegels ect, gek he dat het dan toch niet lukt mischien hebben de zaadjes een tom tom nodig......................
Luna leuk dat spelen wat je doet heerlijk lijkt me dat,
Gwen rustig opknappen hoor je kan nog lang moe blijven na zon longontsteking dus neem de tijd..........,
Jet heb je al nieuws, ik geloof echt dat ik gesmeekt had om een echo hoor ik had het denk ik toch voor mijn eigen gemoedsrust willen weten.
Een boerderij kinderbedjes lijkt iets uit een film heerlijk hoor dat het al in zon ver stadium is.
Ook alle zwangeren   ik hooop dat het lekker gaat, en deze maand is de laatste kans om in 2008 te bevallen dan wordt het alweer 2009 wat klinkt dat ver weg he..........
MM zou het zo graag willen , begin het steeds moeilijker te vinden om het van me af te zetten , wil zo graag nu we toch aan het opknappen zijn een beetje dromen over hoe de babykamer eruit moet gaan zien, we hebben echt helemaal niets meer heb toen alles heel definitief weggedaan, wat kan een mens veranderen he, gelukkig maar dat er geen sterrelisatie is gedaan...
nou groetjes en eh we blijven hoop ik nog even op de eerste pagina.
doeg doeg Maaike

Terug
Bovenaan