35+ klussers 2

Hallo Allemaal,

Hier gaat alles zijn gangetje, ik doe het lekker rustig aan. Ik vloei nog steeds pfff 3 weken al. Ik heb al een paar keer contact gehad met de verloskundige en het blijft hetzelfde, gewoon afwachten. Met een echo is het niet zeker dat je nu al een hartje gaat zien/horen, dat geeft ook weer extra onzekerheid spanning en ikheb spanning zat......
Zolang ik de normale zwangerschapskwaaltjes blijf houden en geen krampen heb en geen stolsels verlies gaan ze ervan uit dat alles goed is en krijg ik geen vroege echo.

Aan de ene kant snap ik dat wel maar nog 5 weken wachten pffff lange weken worden het zo.

Ik heb al flink bandenpijn dus de kwaaltjes zijn er zeker.

Het is nu wel heel dubbel allemaal, aan de ene kant super blij en aan de andere kant toch een beetje bang. Als ik fysiek wat actiever ben geweest vloei ik meer dus doe nu maar even minder....

Word vervolgd hihihi

Groetjes Jet

Hoihoi,

Weer een berichtje van mijn kant.
Het blijft dus nog even spannend, Angel, wat jullie straks krijgen! Dat zal wel een beetje een teleurstelling zijn als je een echo hebt en ze kunnen nog niets zien. Nou ja, niets, het zag er verder wel goed uit he, dat is eigenlijk het belangrijkste. Hopelijk ligt ie dan bij de volgende echo mooi met de beentjes wijd!

Maaike, ik hoop echt voor je dat je die vervelende onderzoeken bespaard blijven! Ik moest wel lachen om je tomtom! Dus jullie hadden er ook al bijna een dikke streep ondergezet, dat wist ik niet meer, was al bang dat ik de enige onvoorspelbare hormoonbom was....

Jet, wat vervelend dat je nu nog steeds bloedingen hebt, ik zou er ook nerveus van worden. Het is natuurlijk wel zo dat ze nog niets zeker weten met een inwendige echo, maar iedere dag zal nu wel een eeuwigheid duren. Sterkte meid, hopelijk heeft de verlosk. gelijk en zit alles nog goed!

Nou, ik heb goed nieuws en wat minder goed nieuws; ik kan direkt na mijn kuur antibiotica zwanger worden, het slechte nieuws is dat Ralph zijn aandeel waarschijnlijk lichtelijk gekookt heeft en eerst de hele handel moet verversen, hihi!
Nou, daar gaan mijn voorspellingen voor een maart-zwangerschap! (tenzij ik nog snel een slippertje maak, haha! geintje hoor!) Te veel soaps gezien de afgelopen dagen denk ik. Hoe kom ik er bij.....

Nou, ik zal het niet gekker maken en brei er maar weer eens een eind aan, tot de volgende keer,
Liefs gwen

Hoi!

Nou wat ik al dacht. Gisteren een positieve ovutest, dus moest mijn mannetje gisteravond/nacht wakker maken. Vanavond moet ik weer weg, dus weer hetzelfde ritueel pfff hahaha!

Wietske weer ongi... goed meid dat je nu naar de huisarts gaat.

Ja hoor Gwen, wij hebben al weer de rechten voor een ander stuk opgevraagd, we wachten nu nog op het materiaal. We gaan in de tussentijd evalueren, jaarvergadering houden, dvd van de uitvoering kijken en 3 workshops doen. Daarna beginnen we ergens eind april aan het nieuwe stuk.
Maarreee wanneer was jouw mannetje ziek? Bij babyboom had een man koorts en moest die dag in het ziekenhuis zaad inleveren en daar is zijn vrouw toen wel zwanger van geworden. Meid, de wedstrijd is nog niet gelopen, het kan nog alle kanten op.

Maaike, goed joh dat de onderzoeken die je hebt gehad ok waren! Da's weer een zorg minder. En goed geklust... wie weet. Je hoort wel meer van mensen die net naar de gyn gaan en dan opeens toch zelf zwanger zijn geworden. Ik duim voor jullie!

Wij gaan maandag een midweekje naar Center Parcs in België. We waren van plan om naar Plopsaland te gaan, maar het is al uitverkocht... Wist ik veel, ik dacht dat het net zoiets als de Efteling was en dat je kaartjes aan de kassa kon kopen. Moet dus allemaal al van te voren. Balen dus. Vandaag paar kleine kadootjes voor Thijmen gekocht voor onderweg. Heeft ie wat te doen.

xx Luna

maart:
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 Luna1968, 39jr., 2e kindje, 4e ronde na curretage in  nov., cycl. 28 dagen  
31
april
1
2
3
4
5
6
7
8: wietske,37jr, 1ste kindje,  9e ronde, cyclus 27 dagen
9
10
11
12

hoi allemaal,

ik ga weer eens proberen op iedereen te reageren.

Sandy, het gaat prima met me. Ik heb pilletjes tegen de misselijkheid en dat merk ik vanzelf als ik die niet op tijd neem. Ik hoop wel dat ik die niet meer lang nodig heb, want na zo'n 12 weken zou het toch over/minder moeten zijn.... Verder heb ik geen klachten.
Waarom wachten jullie tot mei?

Luna, Wat voor een musical was het? En de nieuwe??? Heb je nog wel een goed klusweekend gehad? Hopelijk is het gelukt dit keer!

Wietske, Duitsland??? Woon je al vlakbij de grens? Zo niet, waarom dan naar Duitsland??? (misschien heb je het al geschreven, maar door mijn misselijkheid en griep heb ik niet alles gelezen).

Gwen, de griep, die is zo hardnekkig dit jaar. Ik begon in nov. en kreeg toen na mijn antibiotica 2 blaasontstekingen en weer antibiotica daar tegen. Nu ik zwanger ben, kan dat natuurlijk niet meer, maar ik ben nog steeds verkouden. Ik dacht dat het na de wintersport minder was, maar vanmiddag jeukte mijn oor en toen ik erop drukte, vloog ik zowat tegen het plafond... Gelukkig heb ik van de week een afspraak met een homeopatische arts, dus wie weet ziet zij het licht. Zou wel eens fijn zijn, na al die maanden. Hopelijk is je man zijn zaad niet te veel gekookt, iedereen reageert verschillend. Mijn man fietste enorm veel, dus daarom lukte het bij ons eerst niet. Maar er zijn ook zat profwielrenners, die fietsen veel meer, en die hebben ook kinderen.

Angel, lekker dat het goed gaat. Wilden jullie bij de 1e ook het geslacht weten? En nu ook dus, met een speciale reden? Ik twijfel nog. Aan de ene kant wil ik het niet weten, want ik vind dat ik dan nog een reden heb om naar toe te puffen en persen. Maar aan de andere kant. De jongensnaam zijn we uit, maar de meisjesnaam.... dus dan zou de echo een uitkomst zijn (zijn we klaar met bedenken of we moeten heel erg hard gaan nadenken).

Maaike, hopelijk heeft het zaad hulp gehad van de Tom tom en is de klus geklaard. Ik zal voor je duimen.

Jet, hoever ben je??? Ik heb nl. al met 6 en halve week een echo gehad. Ze kunnen dan het hartje al zien kloppen. Het was om termijnbepaling, terwijl ik heel regelmatig ongi was, dus dat sloeg eigenlijk nergens op. En nu  bleek bij   mijn 11w en 2d echo, dat ik al 12 w en 1d was. Dus waarom dan die termijnecho?? (die houden ze nu wel aan trouwens).  
Ik hoop dat je snel zekerheid hebt.  

Hier gaat het verder prima, ondanks mijn verkoudheid. Ik snurk bijna de hele nacht (zegt mijn man), dus dat is voor hem echt een ramp. Gelukkig hoef ik nog niet mijn bed uit om te plassen iedere keer en gaat het eigenlijk allemaal goed. Je kan nog niet zien dat ik zwanger ben, gelukkig. (kan ik het nog verborgen houden voor mijn werk, er zijn tenslotte wel meer vrouwen die er pas laat achter komen). Kan ik voorlopig nog in het weekend en 'savonds/'snachts werken.

Succes allemaal en tot later weer!
Groetjes Ikke

Hoi allemaal

Ik heb lang even niks geschreven maar ben zo bang want vorige week had ik snachts flinke menstruatie-achtige pijn. Daarna niks meer en gewoon alle zwangerschapsymtomen. Vanmorgen was ik nog misselijk en toen ik naar de wc ging had ik bloed met afvegen. Weet het dus niet. Heb donderdag mijn 1e echo.

Hoi allemaal,

Nou, ik heb vandaag nog tijd om te typen, ben nog niet aan het werk. Stond net in de winkel helemaal te draaien met boodschappen doen. Ik wil eigenlijk morgen weer gaan werken, hopelijk voel ik me vanavond weer wat beter.

He Wilhelmin, dat is wel even schrikken zeg! Ik hoop echt voor je dat het loos alarm is!
Dat wil je echt niet nog eens meemaken, sterkte hoor.
Heb je de verloskundige al gebeld voor de zekerheid?

Luna, ik heb denk ik ook mijn eisprong een dezer dagen, heb al doorzichtige draden. Zal er straks eens een testje aan wagen, dan weten we meer. Ik hoop dat je goed je best hebt gedaan, haha!
Wel grappig dat we zo'n beetje gelijk lopen.

Ikke, gelukkig gaat alles goed met je zwangerschap en gezellig dat je nog hier kletst, hoe is het trouwens met je man? Is hij intussen helemaal aan het idee gewend?

Ik zal de kalender straks even copieren. Moet eerst even opzoeken wanneer mijn nod is.
Tot snel, liefs Gwen.

maart:
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21