35+ klussers 2

dacht dat ik mijn vorige bericht gewist had per ongelijk maar zie hem half staan,

Gwen meid , lekker van je afschrijven en weet je iedereen is maar mens met zijn eigen dromen en idealen en als je die moet bij of uitstellen kost veel aanpassingsvermogen en energie en vraagt vaak emotioneel onwijs veel van je dus nee is niet vreemd en iedereen heeft een breekpunt, volg je hart en doe wat je moet doen soms moet je je gevoel volgen en niet je verstand en als je vind dat je toch hulp moet zoeken moet je dat doen wil je medisch iets doen doe het, je kunt beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt als die je niet gedaan hebt, en tuurlijk is ouder worden moeilijk voor iedereen, alleen gaat iedereen er anders mee om en relativeert het anders , maar ik denk mensen die dicht bij je staan die zien je echte schoonheid en niet alleen deschoonheid van het oppervlakkige,
dus schrijf alle goede dingen van jezelf op en kom er achter dat je een mooie energieke vrouw bent die echt de de moeite waard is!!!!! weet het en je zal het uitstralen en stel alles niet uit het slurpt teveel energie die je beter voor iets ander kan gebruiken,

Weltrusten allemaal zal anderekeer uitgebreider schrijven , duik lekker onder de wol.

Hoi hoi,

ff een berichtje van mij, vandaag 40+6 dagen zwanger, t schiet niet op dus!
Gisternacht begon ik een beetje te vloeien, maar dat zakte 's ochtends weer af. Het is ook geen vruchtwater of zo, meer heel dun slijm en bloed. Toen ik 's middags ff ging liggen begon het weer, maar zodra ik opstond was het weer over.
Vannacht toch ook weer redelijk wat gevloeid... hmmm.     k ga straks de vk ff bellen, ze hebben zo telefonisch spreekuur. Volgens hun site hoef je niet te bellen bij licht bloedverlies, want de bevalling kan dan nog wel enkele dagen op zich laten wachten, maar voor mijn eigen gemoedsrust bel ik toch maar ff.
k voel de beeb nog steeds goed hoor, heb geen kramp of weeën, dus echt zorgen maak ik me niet, maar zou graag willen dat het eens doorzette!

Gwen, lekker van je afschrijven hier ! dat lucht op en helpt soms ook om dingen voor jezelf op een rijtje te krijgen. En verder hoef ik niet toe te voegen aan de adviezen van Maaike. Nog ff en je hebt vakantie, wat meer tijd voor jezelf en voor je man en je kind. Omdat je letterlijk wat afstand neemt van de dagelijkse dingen, kijk je ook wat anders tegen de dingen aan. Hihi, wij hebben vaak hele diepzinnige gesprekken op vakantie, en dat brengt je ook weer dichter bij elkaar.

Sterkte allemaal met zwanger worden, hoop dat het deze maand echt raak is voor iedereen!!

x Brigitte

Hoi Brigitte.
Wie weet schrijf je vanavond wel dat het is geboren. je weet maar nooit. Lig je straks in je bed te puffen met de hitte want ze zeggen dat het morgen 30c wordt.

Brenda, dat is heel goed nieuws. Het begin is er. Hopelijk heb je een goede echo

Voor alle andere. Er is hoop. Altijd. Een kennis liep al een tijdje bij de gyn en haar eitjes waren te oud. Vaak een echo daarvan gehad. Laatst hoorde ze dat ze daarom zelfs niet in aanmerking kwam voor ivf ed. En wat blijkt: Gelijk na dat gespek is ze spontaan zwanger geraakt en nu is ze 12 weken. En alles gaat goed.

bij ons gaat het goed. Voel me goed en geniet ervan. Gisteren naar de verlosk en het beebje lag al op de kop.   Nu 26 weken.

groetjes

Hoi allemaal,

Maaike en Brigitte bedankt voor jullie lieve berichtje, had ik net even nodig. Ik heb gisteren lekker met Ralph gekletst en over van alles gehad en dat hielp natuurlijk ook al. Vandaag voel ik me weer een heel stuk beter. Wat hormonen allemaal met een mens doen he.
Ook wel opvallend Wilhelmin, dat die vriendin van jou te horen kreeg dat het er niet meer in zat en toen direct spontaan zwanger was! Daarom denk ik ook echt dat je mentaal(ook onbewust) heel veel kunt beinvloeden, net als de eisprong van Mirjam, die volgens de maatsch. werker ook mentaal tegen werd gehouden. Ik geloof daar best in. De kunst is dus om alles gunstig te beinvloeden....

Fijn dat het goed gaat Wilhelmin, ook al weer zo ver.

Hoe was het gisteren bij de gyn, Wietske?

Mirjam intussen wel een eisprong gehad? Ik hoop het voor je, weer een zorg minder he.

Oh Brigitte, ik heb met je te doen hoor met dit weer!!!!   Laat maar komen nu he.

Verder al weer voor enkelen onder ons de vruchtbare dagen begonnen denk ik he? Nou, zet em op met dit kleffe weer!!
Liefs Gwen

Hey meiden,

Gwen, je zit/zat wel erg in de put deze keer he? Ik wordt volgende week 38, maar voel me niet echt oud. Komt misschien ook doordat m'n man 55 is, zou beetje raar zijn als ik ga zitten zeuren dat ik zo oud ben?!
We zijn beiden gezond, slank en fit en jong van geest en volgens mij wordt je dan pas na je 70ste of zoiets een beetje oud!
Ik  vraag me ook weleens af of het komt door de stress dat ik niet zwanger raak, maar heb er toch voor gekozen om eerst te laten onderzoeken of alles technisch in orde is. Dat is toch iets makkelijker en duidelijker ook. Ik begrijp je depri-bui wel erg goed, die heb ik de laatste tijd ook steeds heftiger als het weeeeeer niet gelukt is.

We waren gisterochtend bij de gyn, niet onze eigen, maar een vervanger. Een hele gekke vent, beetje gestoord type, maar dat vonden we eigenlijk wel grappig.
Hij zei dat uit het zaadonderzoek bleek dat de zaadjes van mijn man wat met de staarten aan elkaar klitten, maar dat dat waarschijnlijk niet veel invloed heeft op zijn vruchtbaarheid omdat hij in 't verleden 4 kinderen verwekt heeft. Wij verbaasd!!! Dat had onze eigen gyn helemaal niet verteld, die zei dat het zaad goed was!
Ook vroeg hij zich af waarom er geen bloedonderzoek bij mij is gedaan, 7 dagen na de eisprong. Dat gaan we dus nog even doen!
Ook vroeg ik naar een samenlevingstest. Hij had daar wat moeite mee want hij zei:
'Als de uitslag goed is is het goed en is iedereen blij, maar
als de uitslag niet goed is, is iedereen verdrietig terwijl alles best goed kan zijn.'
Daarna zei hij: Goed, dan doen we woensdag wel even zo'n test, moeten jullie dinsdagavond seks hebben. Zo lekker direkt als die man was, heel verhelderend!
Verder stelde hij eigenlijk voor om maar even 3 maanden zelf te proberen omdat na een hsg 'De stofnesten eruit zijn' en je dus vruchtbaarder bent (stofnesten, ik zag het voor me!).
Mijn 1,5 dag buikpijn is volgens hem veroorzaakt door de contrastvloeistof die naar de buikholte wegvloeit, blijkbaar hebben mijn ingewanden daar last van gehad.
Hij was erg snel en handig met het echo-apparaat en voorspelde voor vandaag of morgen een eisprong. Dat klopt denk ik wel, want de ovu-test was vandaag positief!
We hebben voor de zekerheid gisteravond al een keer ons best gedaan en gaan vanavond dus maar weer aan 't klussen .
Dit is alweer een lang verhaal geworden, eerst wel weer genoeg, Trusten!
Wietske

Terug
Bovenaan