Hey Paulien,
Het is juist leuk dat je laat weten hoe het gaat! Ik vind t ook leuk om met m'n zwangere zus mee te leven, ben gelukkig niet jaloers, hoewel ik wel iedere keer verdrietiger ben als ik ong wordt.
Gwen, niet opgeven hoor! mijn vriendin (39jaar) heeft gewoon 3 jaar stug door geklust en was toch zomaar zwanger, zij had ook geen zin in de mm en heeft gewoon afgewacht. Ik ben van nature een heeeel ongeduldig type en heb liever wat hulp van de mm als het daar sneller mee gaat!
Wat ik nog verder wilde vertellen: Ik heb na het onderzoek 1,5 dag vreselijk last gehad van m'n darmen. Steeds buikpijn en kramp. Natuurlijk kan dat niet van het onderzoek zelf komen, maar ik vermoed dat ik niet goed reageer op de pijnstillers die ik moest nemen. Normaal gesproken neem ik alleen heel af en toe paracetamol, verder niks.
Nu is dat over, maar ben ik ineens snotverkouden! k Zit helemaal dicht met snot en heb koppijn. 't zit gewoon effe niet meemaar ja.
Maandagochtend weer een afspraak met de gyn, ben benieuwd wattie heeft te vertellen en wat we eventueel nu zouden kunnen doen. Nog meer onderzoeken, of gewoon afwachten, of iui of zoiets???
Brigitte, ik duim voor je, spannend!!!
Luna, Gwen, Maaike, Mirjam en de rest: Ik hoop dat in ieder geval iemand van ons in de volgende ronde zwanger wordt!!!!!!! !!!!!!
Groetjes en fijn weekend,
Wietske