35+ klussers 2

Jemig, al 30 weken zwanger??!! Wat vliegt de tijd zeg, leuk dat je nog even schrijft. Wat mij betreft hoef je je helemaal niet bezwaard te voelen hoor. Geniet er lekker van, fijn dat je een onbezorgde zwangerschap hebt. Liefs Gwen

Hey Paulien,

Het is juist leuk dat je laat weten hoe het gaat! Ik vind t ook leuk om met m'n zwangere zus mee te leven, ben gelukkig niet jaloers, hoewel ik wel iedere keer verdrietiger ben als ik ong wordt.

Gwen, niet opgeven hoor! mijn vriendin (39jaar) heeft gewoon 3 jaar stug door geklust en was toch zomaar zwanger, zij had ook geen zin in de mm en heeft gewoon afgewacht. Ik ben van nature een heeeel ongeduldig type en heb liever wat hulp van de mm als het daar sneller mee gaat!

Wat ik nog verder wilde vertellen: Ik heb na het onderzoek 1,5 dag vreselijk last gehad van m'n darmen. Steeds buikpijn en kramp. Natuurlijk kan dat niet van het onderzoek zelf komen, maar ik vermoed dat ik niet goed reageer op de pijnstillers die ik moest nemen. Normaal gesproken neem ik alleen heel af en toe paracetamol, verder niks.
Nu is dat over, maar ben ik ineens snotverkouden! k Zit helemaal dicht met snot en heb koppijn. 't zit gewoon effe niet meemaar ja.

Maandagochtend weer een afspraak met de gyn, ben benieuwd wattie heeft te vertellen en wat we eventueel nu zouden kunnen doen. Nog meer onderzoeken, of gewoon afwachten, of iui of zoiets???

Brigitte, ik duim voor je, spannend!!!

Luna, Gwen, Maaike, Mirjam en de rest: Ik hoop dat in ieder geval iemand van ons in de volgende ronde zwanger wordt!!!!!!! !!!!!!

Groetjes en fijn weekend,
Wietske

Nou Wietske, dat ga jij dan zijn, hihi, want na je hsg-onderzoek ben je extra vruchtbaar!
Ik hoop het van harte voor je hoor!  Maar voor de rest natuurlijk ook.

Ik ben in ieder geval weer alle illusies kwijt, het heeft nu  echt doorgezet, jammer. Wel een cyclus gehad van 26 dagen-die zwanger worden tabletten zijn daar in ieder geval goed voor. Straks op vakantie stille hoop dat dat de nodige nodige ontspanning zijn vruchten af gaat werpen....
Liefs Gwen

Hoi Gwen, Balen zeg. het lijkt ook net alsof je het echt onbewust voelt, dat het gewoon niet zo is. Sterkte maar weer om het allemaal weer te relativeren en inderdaad gewoon je leven te leven.

Wietske, gek dat je die samenleveningstest niet gehad hebt. Heb je niet gevraagd of die gekantelde baarmoeder een probleem kon zijn?? Nu wel lekker extra vruchtbaar; dat stemt weer hoopvol.

Wij hadden een samenlevingstest te doen.....en nu komt die die k..ovulatie maar niet!! Ik snap er niks van. Ik zit morgen op dag 16 en ik heb het nooit zo laat gehad; behalve toen ik er geen had en het eiblaasje een cyste werd. Ik heb al gebeld. Tot na het weekend moet ik doortesten en maandag kan ik anders terecht voor een echo om te kijken. Nu was ik al weer wat geruster omdat er eindelijk iets gedaan wordt.....ben ik nu weer zenuwachtig dat ik geen ovu krijg. Mijn maatschappelijk werkster zegt dat ik dat met mijn hoofd tegenhou. Maar ik mag toch terecht gespannen zijn? Hoe moet ik dat in Godsnaam dan uitschakelen?? dat vind ik erg moeilijk.
Ik bel nu met elke vraag die ik heb. Ze geven me ook antwoorden waar ik wat aan heb. Ik rommelde maar wat aan met die testen en ik dacht misschien weten zij wel welke ik moet nemen. Nou, dat wisten ze!! Alleen Clear Blue nemen, en de rest weggooien zei de assistente. Ook het moment daar was ze zeer resoluut over: smorgens om 7 00 uur alles uitplassen en dan om 11.00 uur testen. En niet anders!!! Oke, dan moet het mee naar mijn werk of waar ik dan ook heen ga....
Ik heb daar wel wat aan, en ik zwem niet maar wat rond.
Morgen nog testen en maandag en dan...??

Ik vind het ook vervelend dat ik dus op mijn werk moet vertellen waarom ik accuut naar het ziekenhuis moet. Maar ik kan er het beste maar open over zijn.

Sorry, als ik teveel over mezelf vertel en weinig op jullie reageer. Maar af en toe helpt me dit om mijn tranen binnen te houden. Nu ben ik wat labiel. Ik heb afgelopen week veel afspraken gehad bij verschillende mensen. Ik had niet gedacht dat dat zo vermoeiend was, al die emoties.

Gelukkig heb ik leuk werk, een leuke man en een prachtdochter!!

succes allemaal.....
Mirjam

Hoi Dames,

Hoe gaat het er allemaal mee met de ouwtjes op dit forum?
Zoals ik heb altijd ook bij jullie geweest maar ik zag het helemaal niet meer zitten dus ik heb zomaar toen helemaal niks van mijn laten zien. Wel zo af en toe zat ik jullie berichten nog wat te lezen. Maar dat was ook alles nog maar. Ik heb echt in een dip gezeten om zwanger te worden van 2de kindje. Ik zag het even niet meer zitten. Ik hoop dat jullie nog mijn kennen maar denk het wel.

Maar even wat anders want ik ben ondertussen haast 7 weken zwanger. Ik moet 4 Juli om half 2 voor het eerst bij de verloskundige wezen dan krijg ik de eerste echo ook. Dus het is nog heel spannend voor ons. Daarom hopen wij dat het snel Vrijdag is want we kunnen haast niet wachten meer. Maar ik hou jullie verder wel weer op de hoogte ermee.

Daarom zeg ik hoe gaat het verder met de dames hierzo op dit forum?

Groetjes van Brenda.

Hoi Brenda
gefeliciteerd!!! geweldig nieuws!!

What's your story??? Ik zou graag willen horen van je hoe het uiteindelijk gelukt is.

Ik probeer ook al een tijd zwanger te worden van de 2e, na een dochter in 2005 en een miskraam vorig jaar zomer. Dus al weer een jaar bezig. Nu gestart met onderzoeken: een samenlevingstest die al had moeten gebeuren, maar mijn eisprong blijft ineens uit. het laatste half jaar waren de ovutesten steeds positief ergens rond dag 13, 14. Morgen is dag 17....En als het dan niet positief is dan mag ik komen voor een echo.
Ik ben nu echt zenuwachtig waarom dit nu weer aan de hand is...Dat zal dan juist weer extra invloed hebben op het uitblijven van de eisprong....

succes met de echo, errug spannend.

groet, Mirjam

Gwen wat balen he, gelukkig heb je lekker de vakantie voor de deur en kun je nog even een lekkere borrel nemen, en genieten natuurlijk van man en kind, dat moeten we natuurlijk niet gaan vergeten, en weet je in het ziekenhuis helpen ze je zwanger worden tot 42 dus volgens mij kan er nog van alles spontaan gebeuren.

Wietske, ook ik heb een achterovergekantelde baarmoeder, gelukkig viel bij mij het onderzoek mee, vroeger dachten ze dat dat een reden was om moeilijk of niet zwanger te worden en werd je eraan geopereerd, tegenwoordig is dit niet meer zo en lijkt het helemaal niet zo van groot belang te zijn als je baarmoeder zo ligt, succes morgen bij je gesprek (laat het even weten) volgens mij zitten we een beetje in hetzelfde schema, bij mij dus in okt iui, ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat, ach we hopen voor die tijd van de vruchtbaarheid van het ond te profiteren,

Sandy goed dat het zo goed met je gaat, en als je dat zo leest gaat het dan

Hoi Brenda! Van harte gefeliciteerd meid! Ik ken je nog wel hoor, en ik ben erg blij voor je. Fijn dat er weer eens een goed bericht komt, hou ons op de hoogte he?

Ik heb er wel moeite mee deze maand. Het leek me wel weer goed af te gaan, maar ik ben zo verschrikkelijk moe en de tampons hielden het gisteren ook maar een uurtje, dus ik vermoed dat ik (alweer, of verbeeld ik het me telkens)een vroege mk. heb gehad. Ben er zo klaar mee.Ik zit er eventjes helemaal doorheen.Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Of ik het hele gebeuren moet laten varen(hoe?) of er toch een paar onderzoeken tegen aan te gooien, misschien is het wel eenvoudig op te lossen. Misschien zou een behandeling bij een therapeut een oplossing bieden voor alles wat ik zoal tegen ben gekomen in mijn leven en hoe ik verder moet. Mijn zus is sinds vorig jaar gaan studeren voor personal coach en verdiept zich nu in psychotherapie en behandeling onder lichte hypnose. Schijnt ook erg verhelderend te zijn. Ik weet ook vrijwel zeker dat er bij mij iets wringt waardoor een zwangerschap tegen wordt gehouden. Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het is. Ik weet alleen dat het me enorm dwars zit dat ik tegen de veertig begin te lopen en ik ieder teken van 'ouderdom' verafschuw bij mezelf. Het heeft natuurlijk toch een behoorlijke impact dat het al een jaar duurt zonder zwanger te worden. Helpt ook niet echt mee aan het beeld dat ik vast wil blijven houden over mezelf dat ik zo'n goede conditie heb en er jonger uit zie, Ooh, ik ben echt ongesteld dan kan ik zo lekker depri zijn en alles zwart zien. Maar ik uit mijn gevoel denk ik niet vaak genoeg uit angst dat men mij een zeur vindt. ik wil altijd maar een ideaalplaatje over mezelf vasthouden naar anderen toe, misschien geloof ik er dan zelf ook in. Zo. dat was er uit. Nu nog eens met mijn mannetje er over praten, mannen voelen dat toch anders en kunnen lekker relativeren.Wat ook een gevaar kan zijn, want voordat ik het weet stap ik weer over dit gevoel heen en verbloem ik weer alles voor mezelf. Herkenbaar bij iemand?
Ik hoop dat jullie het me vergeven dat ik dit even over mezelf kwijt moest. Het lucht in ieder geval enorm op om het eventjes onder woorden te brengen en hier mijn hart te luchten.
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan