35+ klussers 2

Wietske, succes vandaag!!! Hoop dat het onderzoek meevalt. Enne, wie weet extra vruchtbaar hierna, dus komende maand ook extra spannend!

Jet, ook al weer ongi, getsie! Het wordt wel tijd voor nieuwe zwangere dames hier hoor!

Ik ben vandaag officieel 1 dag overtijd, meneer heeft zich niet aan de afspraak die we op de 25e hadden gehouden
Straks weer naar de vk, maar dat zal wel inhouden dat ik gewoon een nieuwe afspraak krijg voor volgende week .... Nog niks geen voortekenen ook.

Gwen, wanneer ging jij ook alweer op vakantie?? moest eigenlijk voor die tijd he, maar volgens mij ging je op de 6e weg?   Is wel een mooie datum 06-07-08, maar heb geen zin om nog zo lang te moeten wachten!

haha, een voordeel, mijn zwangerschapsverlof wordt ook iedere dag een dagje langer   :)  

Gisteren bij de gyn geweest met manlief. Ik brak in een keer en kon niks uitbrengen,Toen heeft mijn man het woord gedaan. Ze stelde ons gerust, dat het anders is dan veel stellen die ze voor zich heeft zitten en die nog nooit zwanger zijn geweest. Maar ze vond het toch terecht dat we aan de bel trekken, vanwege mijn leeftijd en dat het al bijna 1 jaar geleden is dat ik de miskraam heb gehad.
We gaan stap voor stap kijken hoe en wat. Ik had verwacht dat ze misschien meteen een echo zou doen. Mijn vorige gyn maakte constant echo's. Wel fijn eigenlijk om dat je dan concreet ziet wat er gaande is.
We mogen de samenlevingstest nu gaan doen. Ik moet wachten op de positieve ovutest en dan huppekee. De dag erna moeten we dan naar de gyn en dan kijken ze hoe ze zwemmen...en ik mag meekijken. Ik krijg ook meteen te horen of het goed is.
We mogen het niet eerder doen dan 12.00 savonds vrijen...ik vrees dat we dat niet halen want we zijn de laatste tijd beide erg moe. En dan mag ik me niet wassen....oei. What a job!!
Week erna krijg ik nog een bloedtest of de eisprong ook heeft plaatsgevonden.
Dan komt er een vervolgafspraak....maar ze wachten eerst weer af of ik zwanger ben of niet. Zul je net meemaken dat ik van die a-romantische samenlevingstest zwanger wordt.

Wie heeft er met deze test ervaringen?

Waarom wordt er niet steeds iemand opnieuw zwanger van ons??????

groet, Mirjam

Hoe ging het vandaag, Wietske? Viel  de pijn  mee? Zag ze iets van een verstoppinkje ofzo? Ook wel fijn dat je er maandag al weer naar toe kunt. ze nemen in ieder geval snel actie he.

Maandag is voor mij ook een spannend dagje; nod or not? Voel niks bijzonders, behalve afgelopen vrijdag, toen kon ik niet meer staan van de pijn in mijn stuitje en onderbuik(innesteling dan?)het voelde precies  als na mijn bevalling, toen leek het net of ik een trap tegen mijn achterwerk kreeg telkens.....en toen zondagavond nog een veegje bloed.  Gisteren was ik zooooo misselijk nadat ik groentesoep had gegeten die bedorven bleek. Ik heb een uur lang overgegeven en diarree(sorry!)  en toen was ik het kwijt. Bleeeehhhhh. Ben er nog doodmoe van. Hopelijk blijft me die misselijkheid dan bespaard als ik het geluk heb zwanger te worden......

Brigitte, ik geloof dat ik een dag voor mijn bevalling ook nog niet het gevoel had dat het er aan zou komen, dus wieweet is hij er toch sneller dan je denkt. Je zult intussen wel erg nieuwsgierig naar hem zijn he.

Mirjam, gelukkig was je man bij je bij de gyn, moeilijke momenten zijn dat he. Nou, hopelijk heeft ze je  wel gerustgesteld en lukt het bij jullie toch snel nu. Wel vreemd lijkt het me om op commando te moeten vrijen op een bepaalde tijd. Maar het is voor het goeie doel he! Succes, hopelijk kunnen ze daarna alleen maar constateren dat alles in orde is.

Nou, een dikke knuf aan iedereen, natuurlijk  ook aan de anderen die ik nu niet genoemd heb, tot snel weer!
Liefs Gwen  

he meiden,
Gwen spannend he nog even afwachten en dan weet je het, haal toch maar een test in huis  

Miriam toch goed hoor even je gevoelens en emoties te laten gaan , het helpt je alles een plekje te geven, ik heb ook een samenlevingstest gehad, maar het enige wat je te weten komt is dat de zaadjes in de baarmoeder kunnen overleven. is meestal het begin naar verder onderzoek.

Wietske, is je hsg goed gegaan?
hoop dat je niet veel pijn hebt gehad. nu maar klussen aankomende tijd..

Brigitte, mischien ben je nu aan het bevallen en anders nog even geduld en goed uitrusten, want daarna begint het pas goed.

Luna, begrijp het gevoel af en toe er even niets meer over willen weten, maar ik ben inderdaad ook altijd nieuwsgierig naar wat jullie allemaal meemaken en of er iemand zwanger geworden is.

Sandy als je zo lekker groeit kan je het ws ook niet zo lang meer verborgen houden??
of heb je het al verteld?

Hier gaat het goed, de hele week al bezig van de kamer van mijn dochter een echte meiden kamer te maken, leuk hoor wordt al een echte puber maar gelukkig nog wel erg open.
Heb bericht gekregen dat ik mag bellen als ik in oktober ong wordt dan mag ik starten met de iui, maar hoop nog voor die tijd........... nu op dag 11 dus kan nog alle kanten op we klussen er hard voor.
nog goed 2 weken en dan ........................... vakantie heerlijk heb er zin in.\
groetjes allemaal Maaike

Hoi meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij. Ik lees trouwens nog regelmatig mee hoor. Het wordt inderdaad weer hoog tijd dat er een 35+'er zwanger wordt!

Gwen, bijna NOD, toch weer spannend!

Wietske, HSG gehad, viel het mee of was het pijnlijk? Ben heel benieuwd wat je maandag te horen krijg.

Paar meiden lopen inmiddels in het ziekenhuis, wel fijn dat er dan actie wordt ondernomen en alles goed in de gaten wordt gehouden. Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger.

Brigitte,  spannend, al over tijd!!!

Sandy, fijn dat alles zo goed gaat! Geniet ervan meid.

Ik ben nu ruim 36 weken, al een hele mijlpaal voor mijn doen.   Heerlijk om nu ook eens verlof van te voren te hebben, ik geniet er echt van.
Het rommelt wel een beetje in m'n buik, snel harde buiken als ik teveel doe.
M'n glucose-gehalte heb ik aardig onder controle,  ik moet nog wel 4x per dag het controleren via een prikje in m'n vinger. Volgende week weer naar internist en gync.

Nou, jullie lezen het wel wanneer er bij mij wat is geboren, het kan snel zijn, maar ook nog weken duren. You never know!

Ik duim dat er snel weer een paar meiden zwanger worden, ik gun het jullie zo.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Nou, viel dat even tegen!! Aan alle kanten werd ik gerustgesteld door meiden die schreven dat het hsg-onderzoek zo meevalt. Bij mij niet!!
Dat gedoe met het balonnetje en de vloeistof, daar voelde ik bijna niets van, maar voordat hij eens een keer mijn baarmoedermond te pakken had was het zoeken en wroeten, AU!

Mijn baarmoeder ligt wat naar links en wat achterover of zo. Dat kan verder helemaal geen kwaad, maar het was voor dit onderzoek niet praktisch!

Gelukkig was de uitslag wel goed, eileiders prima toegankelijk, niks geen verstoppingen. Wel vraag ik mij nu natuurlijk af of die ligging van mijn baarmoeder invloed heeft op het zwanger worden. Wat mij betreft dan maar gelijk aan de iui, dan omzeil je immers dat probleem!!

Mirjam, vreemd genoeg heeft onze gyn nog nooit gesproken over een samenlevingstest. Ik zal maandag eens vragen waarom niet, blijkbaar vindt ze dit onderzoek en de andere die we gehad hebben belangrijker?!

Eigenlijk heb ik nog meer te vertellen, maar mannetje heeft de tafel gedekt en wil eten, dus tot later,

Wietske

Ha meiden,

Wat vervelend dat het zo pijnlijk voor je was, Wietske! En dan ook niets gevonden, nou ja, dat is eigenlijk ook weer gunstig he. Heb je maandag de nabespreking nog ?

Ik voel me zo vreselijk niet zwanger, dat het nog wel een jaartje zal duren  Ook al een pietsie bruinverlies dus alle hoop is weer weg.
Zie ook enorm op tegen de mmm, dus daar waag ik me voorlopig niet aan. Ik denk dat we er straks gewoon een punt achter gaan zetten. Leuk geprobeerd, het leven gaat verder..... was het nou voor de eerste geweest, dan hadden we wel al lang aan de bel getrokken.

Leuk dat je nog wat van je laat horen, Angel! Spannende tijden ook voor jou. Wel fijn inderdaad om eens lekker vooraf zw.verlof te hebben, geniet nog maar lekker.

Brigitte al een teken????

Nou, hou jullie op de hoogte,
liefs Gwen

hi hi,

ook ik lees nog steeds braaf mee, weinig te melden vanaf hier. ben volgende week 30 weken, nog 5 weken werken, dan verlof. kijk er wel al naar uit, t begint allemaal wat zwaarder te woren.

ook hoop ik echt dat er weer iemand of het liefste allemaal zwanger wordt/worden. voel em af en toe een beetje bezwaard als ik jullie verhalen lees, ik zit lekker op de bank zwanger te zijn en jullie hebben het allemaal best moeilijk..

maar ik meen oprecht dat ik met jullie meeleef, hoewel ik weinig ervaring heb met lange rondes wachten etc.

wens jullie een fijn weekend en ik zal braaf blijven lezen.

liefs paulien

Terug
Bovenaan