35+ klussers 3

Dag allemaal,
wil jullie nog even allemaal een prettige herfdtvak wensen (voor degene die hem nog niet gehad hebben)
Wij gaan even eenmidweek uitwaaien op texel met kids, vrienden en hondjes,
Wens jullie alle succes met klussen en wachten. en afspraken met de gyn.
Wietske succes met het gesprek vraag alles wat je weten wil!!!
Genieten van alle babys.
tot volg week
gr maaike

Hoi allemaal,

Met mijn laatst nieuws haal ik ons maar even van de 2e pagina. Ik heb een afspraak gemaakt met de gyn voor een gesprek. Dit kon op 6 nov, dat betekent dat we sowieso 1 ronde overslaan. Nou ja, we vrijen natuurlijk wel als we zin hebben, maar even zonder doel in t achterhoofd.
Ik wil in ieder geval vragen of we perse nog 2x iui moeten doen voor we eventueel ivf proberen en of ik dan geen hormonen zou kunnen krijgen zodat er 2 of 3 eitjes rijpen (dus 2 of 3x zoveel kans op een bevruchting). Ik heb hier gelezen dat sommigen dat wel krijgen om de kansen te verhogen.
Ook wil ik graag weten of er een wachtlijst is voor ivf. Ik weet nog niet zeker of we dat ook echt willen gaan doen, maar toch.
Als wij zouden besluiten niet verder te gaan met het medische traject zou ik toch niet aan de voorbehoedmiddelen gaan. Ik denk dat het mij wel lukt om niet meer bezig te zijn met zwanger worden en verder te gaan met mijn leven. Er is dan altijd nog wel een kans dat het toch nog vanzelf lukt, deze kans wil ik niet de nek omdraaien als je begrijpt wat ik bedoel....

Allemaal eerst weer groetjes,
Wietske

Hoi!

Nou, wel een moeilijke beslissing he Wietske. Ik hoop dat je even wat kunt ontspannen en je inderdaad hormonen o.i. krijgt om de kansen te verhogen. Ivf lijkt me erg zwaar, maar misschien is het niet veel erger dan iui, ik heb er natuurlijk (nog) geen ervaring mee. Sterkte er mee in ieder geval!

Ik ga overmorgen naar de gyn voor een echo, ben benieuwd of er een ei op wacht ligt en hoe de hormoonspiegel is. Ze wilde niets verklappen aan de telefoon...

Zit iemand van ons nog op het wachtbankje?

Liefs Gwen

Hoi,
Vandaag dag 28, maar ik moet uitgaan van 31 dagen, gezien de afgelopen maanden. Dus in het weekend verwacht ik de RDs, ik heb gelukkig heel veel te doen beide dagen.
Ik voel helemaal niets, geen steekjes, geen gespannen borsten, geen hartkloppingen bij traplopen e.d.. Dat had ik bij de vorige zwangerschapen wel, dus ik ga er vanuit dat ook deze maand niets wordt helaas. Maar goed een beetje hoop hou je toch.
Gwen en Wietske succes bij de gyn.Het lijkt me een hele stap om echt in de onderzoeken, metingen e.d.. te zitten.
Groeten, Emma

Hoi allemaal,
Nog even je vingers gekruisd houden Emma, wonderen bestaan.
Gwen: succes bij de gyn, hopelijk ligt er een heel batterij eitjes klaar.
Ik zit nu nog in de spannende weken, op dag 22.  Mijn NOD is dag 30 (30 oktober). Het wordt dus alweer bijna spannend en ik probeer dan ook maar druk bezig te zijn. Hoe ik het over een week houd zal ik dan wel weer zien. Een beetje mildheid is wel op zijn plaats.
Groetjes en tot nieuws,
Alexx

Hoi.....
ben effe niet hier geweest, dus wil ik nog Wilhelmien feliciteren met de bevalling. Top gegaan zoals ik lees.
Gwen, spannend hoe het zal gaan; vertel ook maar over die hormoonspiegel, want daar zou ik bij mezelf ook wel nieuwsgierig naar zijn.
Emma, hou je taai!
En Alex, meestal is het nu nog wel te houden, is mijn ervaring altijd, maar zodra je een dag of vier verder bent dan gaan mijn bezigheden toch plaatsmaken voor wc-bezoekjes en onderbroeken gecontroleer.

Na een vette migraine aanval tijdens mijn laatste ongi, heb ik op dag 9 alweer een zeer positieve ovulatietest gehad. Best vroeg, maar volgens de gyn niet erg. Ja, ik heb alweer gebeld. Omdat ik tijdens de daarop volgende dagen een ontiegelijke buikpijn kreeg, plasdrang en pijn aan mijn borsten, ook geen afscheiding meer....hm, wat is dat nou weer??
Bij buikklachten willen ze altijd dat je komt. Morgen ga ik er naartoe en dan spreek ik echt mijn eigen gyn, fijn! We hebben wel gevreeën maar PIJN! shit zeg!!
Wat ook is gebeurd is dat het spul niet meer terug eruit komt (ja smakelijk!!) 'Gunstig' zou je zeggen, maar toch raar niet dan?
Ik heb het allang niet meer van binnen gezien dus een echo kan me geruststellen hoop ik. Of ze iets ontdekken wat die pijn veroorzaakt? Ik hoop dat het niks betekent want ik heb genoeg gedoe gehad van binnen. (een buitenbaarmoederlijke zwangerschap schoot effe door mijn hoofd)
Ik wil de gyn voorstellen regelmatig naar het follikelspreekuur te mogen gaan.....om het te zien elke maand en vertrouwen te krijgen.

Morgen middag zal ik iets laten weten.

groet, Mirjam

Nou, morgen voor het eerst naar de gyn dus, ben wel benieuwd want vandaag nog steeds bloedverlies! Ik zit al op dag negen, al bijna tijd voor een ei...En ook koppijn, was ook weer ontzettend moe een paar dagen voor mijn nod, dus ik vermoed dat het (weer) een hele vroege miskraam was. Volgens mij is dat niet zo gunstig, als ik telkens geen goede innesteling heb, daar lijkt me lastig iets aan te doen.

Mirjam, ik hou je op de hoogte morgen, ben ook benieuwd of je iedere maand op het follikelspreekuur mag komen. Ik wist niet dat het bestond, zo hoor je weer eens wat he.

Alex en Emma, jullie nod komt al weer in zicht. Ik probeer ook altijd ongemerkt die dag te passeren in de hoop dat ik dan ineens he verrek! toch zwanger ben zonder in spanning te zitten, maar dat heb ik alleen als ik een weekje van te voren bloedverlies heb, hoewel dat dan eigenlijk ook niets zegt. Maar innestelingsbloed lijkt me nou eenmaal niet alleen na het vrijen te komen, dus zie ik het altijd als begin van menstruatie of vroege miskraam. Er zitten volgens mij al wel een paar engeltjes op mijn knie mee te kijken, maar dat weet je natuurlijk niet zeker zonder positieve test. Ik ben nog steeds onder de indruk van Dereck Ogilvie!

Verder iedereen ok?
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan