Hoi.....
ben effe niet hier geweest, dus wil ik nog Wilhelmien feliciteren met de bevalling. Top gegaan zoals ik lees.
Gwen, spannend hoe het zal gaan; vertel ook maar over die hormoonspiegel, want daar zou ik bij mezelf ook wel nieuwsgierig naar zijn.
Emma, hou je taai!
En Alex, meestal is het nu nog wel te houden, is mijn ervaring altijd, maar zodra je een dag of vier verder bent dan gaan mijn bezigheden toch plaatsmaken voor wc-bezoekjes en onderbroeken gecontroleer.
Na een vette migraine aanval tijdens mijn laatste ongi, heb ik op dag 9 alweer een zeer positieve ovulatietest gehad. Best vroeg, maar volgens de gyn niet erg. Ja, ik heb alweer gebeld. Omdat ik tijdens de daarop volgende dagen een ontiegelijke buikpijn kreeg, plasdrang en pijn aan mijn borsten, ook geen afscheiding meer....hm, wat is dat nou weer??
Bij buikklachten willen ze altijd dat je komt. Morgen ga ik er naartoe en dan spreek ik echt mijn eigen gyn, fijn! We hebben wel gevreeën maar PIJN! shit zeg!!
Wat ook is gebeurd is dat het spul niet meer terug eruit komt (ja smakelijk!!) 'Gunstig' zou je zeggen, maar toch raar niet dan?
Ik heb het allang niet meer van binnen gezien dus een echo kan me geruststellen hoop ik. Of ze iets ontdekken wat die pijn veroorzaakt? Ik hoop dat het niks betekent want ik heb genoeg gedoe gehad van binnen. (een buitenbaarmoederlijke zwangerschap schoot effe door mijn hoofd)
Ik wil de gyn voorstellen regelmatig naar het follikelspreekuur te mogen gaan.....om het te zien elke maand en vertrouwen te krijgen.
Morgen middag zal ik iets laten weten.
groet, Mirjam