35+ klussers 3

Wilhelmin gefeliciteerd meid, en nee 40 oud? wie zegt dat..............
Hoe heet jullie meisje? en wat vonden de anderen ervan?
Hoop dat je je snel weer wat fit voelt en laat je lekker verwennen door de kraamhulp het is echt weer om lekker met de kleine in bed te blijven.
Alex leuk dat je ook meekletst wat een geschiedenis pfff hoop dat je hier beetje van je af kan praten is altijd lekker.
Jet voel je je nog goed??
Hier blijft het hoofdmotto toch wel misselijk, maat wel te doen,
vandaag weer bij de gyn geweest en hij heeft nog even met de echo gekeken wat al via de buik kon , alleen omdat ik met toch wat ongerust voelde in het verleden is het bij 8 a 9 weken misgegaan. maar het klopte helemaal en is ong al 4a 5 cm (hij heeft niet gemeten verder)dus   dat is echt een heerlijk gevoel
Ik wens jullie sterkt met afwachten en voor de klusdagen is het ook lekkerweer, En Gwen succes met de potjes, mijn ega vond het wel meevallen, en ach beide moet je er toch een beetje aandeel in leveren wij liggen ook niet voor onze lol met de benen wijd toch ?
Groetjes Allemaal en hoop op goed nieuws

Wilhelmin gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat het zo'n vlotte bevalling was, goed gedaan oudje!
Geniet er van he, zo'n wonder weer een kleintje er bij.

Gwen.... het is de 16e vandaag?? Luna had de duivels al op bezoek, dus onze hoop is op jou gevestigd :)

Alexx.. welkom hier, en succes met zwanger worden! Wel een heftige tijd heb je achter de rug, sterkte daar mee ook, want dat is niet niks wat je moet verwerken.
ik hoor eigenlijk niet meer op dit forum want ben inmiddels (in juni) bevallen van een zo'n, maar ja, na zo lang samen op een forum te hebben gezeten ga je met elkaar meeleven, en ik lees nog regelmatig even hoe het met de rest gaat en hoop altijd dat er weer iemand zwanger is.
En gelukig zijn dat er ook weer een paar, dat geeft moed he voor de rest!
Jet, spannende tijd nog he. en maaike, hoe ver ben je nu? De misselijkheid wordt hopelijk snel wat minder. jullie hebben gekozen voor een punctie las is, maar dat duurt nog wel ff, heb je dan de uitslag wel snel daarna?

Wietske, hoe ist met jou? En mirjam, geen ovu testen deze maand, nou wie weet helpt het, en net op tijd met die medicijnen klaar las ik.
Emma, ook alweer op t wachtbankje he, nou we duimen weer mee hoor!

Hier alles zijn gangetje. Ferdi zit sinds een week op 4 flessen ipv van 5 en sindsdien slaapt hij het klokje rond. Ik hoef er niet eens meer uit voor zijn speentje, gewoon nog geen 1x wakker geworden sinds we op 4 flessen zijn overgegaan. Daarvoor moesten we tig x per nacht eruit.....   nou wat een rust zeg.   Verder is een lekkere vrolijk en rustige baby  en kan zichzelf prima vermaken in de box, met zijn handjes of met een doekie en de mobiel.

Hoi, hoi,

Wilhelmin, gefeliciteerd met je dochter! Heerlijk dat je bevalling zo soepel ging. Je hebt er intussen ook wel wat ervaring mee he;-)
Geniet er lekker van hoor!

Heerlijk Bries, dat je de nachten al kunt doorslapen, fijn dat alles zo goed met hem gaat. Ben je al weer aan het werk?

Bij mij is het weer raak hoor, gisteren ongesteld geworden. Alle hoop is nu op jullie gevestigd, Emma en Wietske!
Wel een lichtpuntje; morgen moet ik al bloed prikken voor de gyn. Dus ze zetten er volgens mij wel wat vaart achter. Dat  moet nl. als je ongesteld bent, ik weet eigenlijk niet precies waar ze dan op testen maar dat hoor ik morgen wel.
Het 'potje'  brengen is nog ff een weekje uitgesteld, want de gup heeft vakantie en dat was allemaal een beetje lastig te regelen zo op de vroege ochtend....

Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs gwen

He Wilhelmin gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn zo'n superbevalling, moet je natuurlijk altijd maar weer afwachten. Hoe heet jullie dochtertje?

Gwen, shit jij ook, moest vanmorgen aan je denken, dus ik gelijk hier naar toe, maar helaas slecht nieuws. Morgen bloedprikken, dat is in ieder geval voor je FSH, dat doen ze meestal op de 2e dag van de cyclus maar bij mij toen ook op de 3e dag. Dit is om te kijken of je al niet richting overgang gaat. Je mag ieder geval niet boven de 10 komen. Bij mij was het 6,8 super goed dus. Als het boven de 10 komt, kom je volgens mij niet in aanmerking voor IVF omdat de stimulatie voor eitjes dan bijna niks oplevert.

Fijn weekend allemaal, volgende week heeft mijn kleutertje een weekje vrij. Was hij wel aan toe hoor, we kregen hier als eerste zomervakantie en nu als laatste herfstvakantie, schijnt een foutje te zijn geweest. Ik merk wel dat hij moe is. ff bijtanken dus volgende week.

xx Luna

Hoi, hoi,

Nou, heb me net even laten leegprikken; vier volle buisjes bloed. Op chlamydia, progesteron, rubella en syfilis. Toe maar, dacht ik, twee van de vier op geslachtsziekte! Zal wel standaard zijn dan....
Ben erg benieuwd of mijn hormoonwaarde in orde is, de rest vertrouw ik wel. Volgens mij ben ik tijdens mijn zwangerschap ook al op rode hond getest.

Hoe is het Luna, heb je al weer wat vertrouwen in alles? Ik voel me als ik ongesteld ben meestal wel een paar dagen depri en denk ik dat het nooit meer gaat lukken. Nu ben ik wel weer positiever en laat ik het allemaal maar gaan zoals het gaat. Fijn dat je zoontje vakantie heeft, Aron heeft al vakantie nu. Na het weekend weer beginnen, hij werd wel wat drukker dan normaal, maar ik weet niet of hij echt al aan vakantie toe was. De schoolweken duren dit jaar tot de zomervakantie ook  heel erg lang, want wij hadden ook  als eerste  vakantie en straks als laatste. Beetje maf gepland dus. Hij is nu bij opa en oma, en ze hadden een heel vol programma, en dit weekend hebben we ook twee kinderverjaardagen,dus dat wordt volgende week op school uitrusten!

Wiestke, heb je al gehoord of jullie verder mogen met ivf? Hopelijk worden jullie goed verder geholpen.

Liefs Gwen

Hoi meiden,

Helaas, vandaag alweer !!
Op de 11de dag al, dus erg vroeg deze keer. Ik heb echt geen vertrouwen meer in de iui-pogingen, dus ga er ook direkt niet mee door. Eerst ga ik maandag een afspraak maken met onze gyn voor een gesprek, want daar is tijdens de behandelingen nooit tijd voor (als ze er al is).
Misschien tot januari even gewoon pauze (niet dat ik aan de pil ga of zo, maar gewoon op 't gevoel als we zin hebben zelf proberen). Daarna maar verder zien, misschien ga ik dan wel net zo lief hier in Duitsland eens naar de dokter. Hier en in Belgie schijnen ze toch wat fanatieker te zijn op t'gebied van hulp bij zwanger worden. Dat heb ik van horen zeggen, weet niet of t waar is, maar de gezondheidszorg is hier wel vrij goed heb ik de indruk.
Er ligt trouwens een jong poesje te snorren op mn schoot, echt een snoepie.
Dus gwen, we liggen nu bijna gelijk qua cyclus. Deze van mij was 22 dagen, echt superkort.
Hopelijk hebben anderen deze ronde meer geluk. Morgen komt mijn zwangere zus met haar man en dochtertje de hele dag. Soms is dat wel moeilijk, maar meestal is het vooral erg leuk.

Allemaal liefs Wietske

Hoi allemaal,
De afgelopen dagen een bevalling (gefeliciteerd) en een paar  (houd moed) en ook Emma die nu toch alweer op dag 25 zit geloof ik zo (spannend). Ik zit nu op dag 18 en heb volgens mijn temperatuurcurve op dag 16 mijn eisprong gehad (dus cyclus van 29 dagen). Als morgen mijn temperatuur hoog blijft zit voor mij de echte 'klustijd' er weer even op en kunnen we als we door de week uitgeput in bed ploffen ook beslissen om lekker tegen elkaar te blijven liggen. Kunnen we ons voorbereiden op de spannende dagen in het verschiet.

Ik weet niet of er nog iemand is die met temperatuur werkt. Ik heb er tot nu prima ervaringen mee! Vanaf dag elf ongeveer wat drukker klussen en dan kun je uitblazen als je temperatuur omhoog gaat. Twee dagen voor de stijging van je temp. heb je je eisprong gehad en 14 dagen na de eisprong is dus je NOD dag, weet je dat ook gelijk. Scheelt ook kosten voor ovulatietest. Je moet wel altijd temperaturen vóór je 's ochtends opstaat. Wellicht zeggen jullie: weten we allemaal al.

Ik kijk uit naar positieve berichten volgende week.

goetjes
Alexx

Hoi allemaal,
Mijn vorige bericht is niet doorgekomen zie ik...? Of misschien per ongeluk op een andere plek. Dus alsnog gefeliciteerd met je dochter, Wilhelmin. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met de kleine en met jou.
Wietske en Gwen helaas geen goed nieuws.
Alex, ik heb voor mijn vorige zwangerschap wel getempt, dat gaf wel een duidelijk beeld na een paar maanden. Ik heb er nu eigenlijk geen zin in, ik weet dat de kans op een zwangerschap gezien mijn leeftijd (38) niet groot is en door het temperaturen, ovulatietests en alle andere zaken zal ik er denk ik nog meer mee bezig zijn.
Het verplichte klussen gaat me ook wat tegen staan, dus misschien wordt 1 januari 2009 wel de einddatum voor ons. Maar ja, eerst deze maand afwachten, nog een week, want ik zit al maanden op de 31 dagen. Als ik zwanger zou zijn, zou ik nu iets moeten gaan merken, maar nee, dus ik verwacht de RDs.
Groeten, Emma

Terug
Bovenaan