35+ klussers 3

Lieve meiden,

Ben erg lang niet meer geweest maar heb wel steeds gelezen zo goed als het ging!!!
En jeetje meiden wat hebben jullie weer veel voor jullie keizen gehad de laatste tijd!!!
Lees ook over jullie twijffels ja als het allemaal zo lang duurt is dit helemaal niet gek!!!
Vindt het gewoon vreselijk voor jullie dat het maar niet lukken wil, maar toch blijf ik positief denken en hoop ik dat voor het eind van dit jaar jullie allemaal zwanger zullen zijn dat zal mooi zijn!!! Wens de meiden die met ivf beginnen heel succes en de duimen draaien heel hard voor jullie en de andere meiden natuurlijk duim ik ook voor jullie!!

Wij hebben weer erg veel gehad de laatste tijd vandaar dat ik niet veel reageer!!!!
Heb met ons klein ventje ook in het ziekenhuis gelegen hij had een flinke bronchitus en moest daarvoor opgenomen worden heel vervelend voor zo'n klein mannetje!!! Had het zelf ook moeilijk ik moest in het ziekenhuis blijven vanwege de borstvoeding en ik wilde ook blijven natuurlijk maar mijn dochertje was steeds zo verdietig als ze naar huis moest bah dan breekt je moedershart gewoon!!! Zelf moet ik volgende week woensdag op controle bij een internist vanwege de zwangerschapsvergiftiging die ik dus echt bleek te hebben gehad  , waardoor mijn schikldklier te snel ging en mijn lever en nierfuncties niet goed werkte!! Dus das ff spannend wat daar uitkomt!!!
Verders is ons ventje al een erg flink mannetje van ruim 7 kilo en 63 cm en hij probeert al te rollen en is een echte lachenbekje, en we genieten er enorm van deze rijkdom!!!
Maar af en toe vraag je weleens af waarom dit nu ons moet overkomen!!! Daar krijg je helaas geen antwoord op!!!
Maar we blijven wel positief hoor!!!
Lijkt wel een klaagzang maar we zijn verders erg gelukkig!!!

Lieve meiden ik probeer weer eens te reageren wens jullie al het goeds toe!!!

Diike knuffels Sandy

Hoi Dames,

Jullie gaan allemaal spannende tijden te gemoed. De ene in de MM en gwen, sterkte met de moeilijke beslissing waar je nu voor staat. Lijkt me lastig om nu een keuze te gaan maken.
Hoop voor jullie dat jullie nu allemaal eindelijk zwanger worden, dat het lange wachten word beloond!!

Hier gaat het wat minder. Zit inmiddels 2 weken na de curretage, heb afgelopen week een paar dagen last gehad van bruine/ roze afscheiding en testen blijven maar positief. Helaas, want dat betekend dat mn lijf nog steeds hormonen aanmaakt en dus waarschijnlijk niet goed schoon is.
Heb maar weer is gemaild met de vk en hoop dat ze snel een afspraak voor me kan maken bij de gyn, heb ook regelmatig last van buikpijn. Dikke kans dat me dus een tweede curretage boven het hoofd hangt.
Nou dat was dus een beetje hoe het hier gaan. Wel balen want ik heb dus ook nog steeds zwangerschapskwaaltjes, ben echt zoooo moe.
Die kleine man vraagt ook heel veel aandacht. Is niet meer te tillen met zn 9 kilo (hij is vandaag 7 maanden) Gelukkig begint ie wel te kruipen!!!!

Nou ik ga mezelf naar de fitness slepen Geniet van het mooie weer!! Liefs Jen

Balen Jen, je wil zo snel mogelijk weer de oude zijn. En slecht dat ze die currettage niet goed hebben gedaan zeg!
veel sterkte.

naam           leeftijd          ronde                 kindje             datum

Alex                   40                     8    na 2mk      1                   21 april

Mickey         37                 11                                3                  30 april

Wietske        38                  26                             1                     3 mei

Luna                  40                  19 na curr.          2                  10 mei  

Mirjam           37                   21 na mk           2                   7 mei (IUI nr 2)

Vandaag gezien dat er 3 eiblaasjes groot zijn en 1 klein. Om die 4e niet door te laten groeien heb ik een pregnylspuit gehad. spingen er 3...OEPS! Maar de kans dat het een drieling wordt is erg klein; dan zouden alle drie de cellen bevrucht moeten raken, alle drie goed moeten delen en alle drie goed moeten innestelen. Met mijn geschiedenis lijkt me dat niet waarschijnlijk. Maar de kans op 1 is natuurlijk wel groter. Dus we gaan er voor.
donderdag is de inseminatie. Mijn man vind het stressvol, dus ik denk dat dit de laatste keer is. 11 mei hebben we een gesprek emt onze eigen gyn. om alles op een rijtje te zetten.

ik ben moe, dus ik ga eens lekker vroeg naar bed.

groet, Mirjam

Hé dames,
eerst jullie even: Sandy ik hoop dat alles nu beter gaat. Is die zwangerschapsvergiftiging nu de oorzaak van alles bij jou? Mirjam heb donderdag aan je gedacht met de iui voor maar liefst 3 eitjes! Meer vlees meer smaak hè, oh nee dat was de Felix brokjes reclame voor katten. Maaike, ben je inmiddels al met verlof? Gwen, zijn jullie er al uit? Luna het is bijna zover toch. Jen wat zei de gyn? Is alles in orde?
Ok, ik kan het niet meer houden, ik ben namelijk ZWANGER !!!!!!!!
Ja echt, ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb heel de  week in spanning gezeten, wilde ook pas testen als ik echt dik overtijd was en de temp hoog was. Vanochtend dus eerst getempt, toen weer even geprobeerd te slapen omdat manlief nog lag te snurken. Toen hij eenmaal zijn ogen open deed en een woord uit bracht hield ik het niet meer. Trillende handen met die test, wilde de minuut wachttijd weglopen, maar het ging zo snel dat ik al wat zag en toen ben ik maar blijven kijken en het wonder was bevestigd.
Ik probeer nu niet nerveus te worden. Heb natuurlijk buikpijn, maar mijn darmen zijn helemaal van slag. Ach, het is wat het is. Dit is een groot wonder, echt. Ga vanmiddag lekker muziek maken op de alt-viool Wietske! Een betere ontspanning bestaat niet. Nou  Mickey, jouw nod komt eraan. Was er nou nog iemand eerder aan de beurt?
Meiden, ik ga dit weekend genieten.
Duimen jullie  alsjeblieft dat het allemaal goed blijft gaan! Ik ga de lijst aanpassen en kijken hoe ik sterretjes kan sturen, heb echt geen idee.
Dikke knuffel voor iedereen!!!!
Alexxx

Oh ja, 29 december uitgerekend.

naam           leeftijd          ronde                 kindje             datum

Alex                   40                     8    na 2mk      1                   21 april                (29 december)

Mickey         37                 11                                3                  30 april

Wietske        38                  26                             1                     3 mei

Luna                  40                  19 na curr.          2                  10 mei  

Mirjam           37                   21 na mk           2                   7 mei (IUI nr 2)

******************* ****************** *********************** **********************
******************* ******************** ************************** *******************
*********************  ************************ ************************ **************
Mét sterretjes!

Alex, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Vermoedde je al wat van te voren? Had je bepaalde klachten? Ik ben erg nieuwsgierig en wil alles weten hoor! En hoe was jullie klusschema? Iedere dag of om de dag? Nou eindelijk weer eens iemand zwanger hier, nou de rest nog!

xx Luna

En hoe is het met de rest van de meiden?

Sandy, hoe is het nou met jou en je manneke? Naar zeg als je kleintje in het ziekenhuis ligt. Bah bah bah!! En ook sneu voor je dochtertje dat ze zonder jullie weer naar huis moest. Wat is er woensdag voor jou uitgekomen bij de internist? Ik hoop dat alles snel weer wat rustiger wordt bij jullie. Dikke .

Ow Jen, gaat niet lekker nog dus.. Ben je ondertussen al weer bij de gyn geweest, want het klinkt niet goed hoor die buikpijn en steeds een positieve test. Je kunt niet zwanger zijn? Sterkte meid!

Alles goed met de andere meiden??

xx Luna

Geweldig Alex!! Gefeliciteerd!! Ik hoop zo voor je dat het goed gaat deze keer; de pech is nu wel 'op', toch?? Je hebt het toch echt verdiend nu.
Als ik het goed gelezen heb ben je inmiddels 40 jaar toch? dat is nog eens extra geweldig dat het gewoon nog steeds kan op die leeftijd.
Geniet ervan meid!!

En ja, ik heb de inseminatie gehad. Zaad was weer te weinig, wel meer dan de vorige keer. toch hebben ze het ingebracht.....De gyn die dat deed zei dat een gesprek op z'n plek was.....omdat het zo eigenlijk geen zin heeft. NOU zeg!! Ik laat me niet aan de statistieken en de getallen koppelen. Ik ben 2 x zwanger geweest dus heb ik echt hoop. Ook heb ik genoeg voorbeelden in mijn omgeivng van volhouders waarbij het uiteindelijk ook lukte. Mijn man zal we een dipje hebben..... Na deze maand nemen we pauze en hebben we wel een gesprek met onze eigen gyn. Maar we willen eigenlijk de 6 rondes volmaken en dan maar kijken of het nog op een normale manier lukt. Eigenlijk wil ik ook weer een dag meer gaan werken.....maar ik wacht nog maar 1 jaar.
Dan zal het toch wel lukken??

Ik wil ook wel eens weer met mijn huisarts praten; omdat hij beweert dat ik echtnog wel een keer zwanger wordt. Hij moet me weer meod inpraten.

Weet je wat het is.....ik wil verder met mijn leven; met een nieuw kindje, of anders het roer om en lekker aan mijn carriere werken. Maar ik hang er nog zo tussenin. Ik heb nog teveel hoop en oerdrang.

En je ziet wel dat volhouders toch worden beloond.

groet, Mirjam

Terug
Bovenaan