35+ klussers 4

A

Anoniem

Guest
Nou meiden,

Hier dan ons brandnieuwe topic. Dat er maar weer veel zwangeren bij mogen komen.

xx Luna

Nog ff over de tabel:  dat gaat dus heel makkelijk. Gewoon de tekst selecteren, kopieren en weer plakken dan krijg je de tabel in je bericht zodat je het kan aanpassen.

Ik zal hem hieronder nog ff plakken.

Doeidoei

Ik heb morgen trouwens de instructie voor de medicatie...

NAAM
LEEFTIJD
 RONDE  
 KINDJE
 DATUM

Alex        
40  
8 na 2 mk  
 1
 21 april  

Mickey
37  
11  
 3
 30 april

Wietske  
38  
26
 1  
 3 mei

Mirjam    
37  
21 na mk  
 2
 7 mei (IUI nr. 2)

Luna  
40
19 na curr.  
 2
 8 mei

Jen                    

2
 10 mei

ZWANGER:  

UITGEREKEND  

Alex
40  
8 na 2 mk  
1  
 29 december 2009

Hoi Luna, Als het goed is had ik gister of vandaag mn eisprong. Meestal word ik een dag of 12/13 daarna ongi dus dan kom ik ongeveer op de 10de uit. dus we hebben idd niet dezelfde NOD, scheelt 2 dagen

Ik zal mn leeftijd er nog ff bijzetten, hoewel ik dat misschien beter niet kan doen, dan weet iedereen dat ik hier illegaal ben ;)

NAAM
LEEFTIJD
 RONDE  
 KINDJE
 DATUM

Alex        
40  
8 na 2 mk  
 1
 21 april  

Mickey
37  
11  
 3
 30 april

Wietske  
38  
26
 1  
 3 mei

Mirjam    
37  
21 na mk  
 2
 7 mei (IUI nr. 2)

Luna  
40
19 na curr.  
 2
 8 mei

Jen                    
 26
 1 na curr.

2
 10 mei

ZWANGER:  

UITGEREKEND  

Alex
40  
8 na 2 mk  
1  
 29 december 2009

Hé, nummer 4, kunnen er na 700 geen reacties meer bij? Ik vind dat ik mooi in het lijstje sta. Dank voor de felicitaties. Ik ben niet misselijk, heb soms wat weeïg gevoel in mijn buik en mijn borsten doen een beetje zeer. Maar mij hoor je sowieso niet klagen, met mijn 40ste gewoon lekker zwanger. Volgende week vrijdag 8 mei  naar de gyn voor echo (het voorrecht van de oudere zwangere vrouw met historie). Dan kunnen ze zien dat het hartje klopt. Toevallig op jouw nod Luna. Jij wilde mijn klusschema nog: buiten de vruchtbare dagen was het 3 keer per week, ik zal de 10 dagen voor ei geven: ei op dinsdag, op zondag, woensdag en vrijdag voor de lol, za en zo niet (druk weekend) en toen op maandag, dinsdag en woensdag achter elkaar. Mijn ei is altijd op dag 15, heel soms op dag 16 dus het was makkelijk plannen. De dag na de verwachte ei ook nog voor de zekerheid. Met tempen controleerde ik altijd op welke dag de ei was geweest. We zorgden wel dat het ook goede S. was en we hadden veel lol tijdens het klussen.
Volgens mij krijg je straks een heel groot pakket medicijnen in je ijskast Luna. Het komt nu echt dichtbij, maar misschien is het niet nodig, we blijven duimen! Jen wat een stomme gyn zeg. Gelukkig kunnen jullie nu ook weer aan de slag. En die ene gyn bij jou kan er ook wat van Mirjam. Gewoon de 6 rondes vol maken, laat je niets wijsmaken. Overigens is er heel veel te vinden over dingen die je kunt doen om de kwaliteit/hoeveelheid van de soldaatjes te verbeteren! Ik zou er maar eens naar kijken. En het waren er deze keer al meer toch? Hopen dat die eitjescolone van jou het verschil maakt.
Ik ga mijn fiets maar eens halen die ik bij de metro ben vergeten (normaal ga ik altijd lopen). Zou ik al vergeetachtig worden?
Liefs en succes voor iedereen,
kom op meiden, op naar de volgende!!
Alexx

Alex, lekker genieten hoor! Volgende week al een echo, da's lekker snel zeg! Hoever ben je dan?

Nu even een update van vanmiddag:
We hebben een fijn gesprek gehad, ze heeft echt de tijd voor ons genomen. In het kort: we moeten ons nog in het VU inschrijven, dat gaan we vrijdagmiddag doen. Heb de recepten meegekregen voor o.a. decapeptyl, puregon en van die bolletjes (weet de naam niet meer) en pregnyl (ik geloof dat dit het was, heb de recepten al ingeleverd bij de apotheek). Ook heb ik alvast een Puregon-pen meegekregen. Weer werd gezegd dat er bijna geen bijwerkingen zijn. Clomid is erger qua bijwerkingen. We zullen zien. Nou, en toen moest ik mezelf prikken. Ze heeft uitgelegd hoe de ampul te breken en met 1 hand op te zuigen met een lange naald, toen die lange naald eraf en een kleintje erop. Schuin onder de navel geprikt, ging hartstikke goed. Viel me echt 100% mee. Ook heeft mijn mannetje nog het een en ander uitgelegd gekregen over de punctie en wat hij verder moet doen . Als laatste heeft ze ons de kamer laten zien waar de punctie plaatsvindt en de soort van "rustkamer" waar 2 bedden staan waar je de hele ochtend moet blijven.

Ik verwacht mijn ongi volgende week vrijdag en dat zou dan meteen de 1e dag zijn waarop ik decapeptyl moet prikken om mijn cyclus plat te leggen.

Nou dat was het wel in een notendop.

Oh, net belde het ziekenhuis, dat ze recepten hebben meegegeven die niet waren getekend, oeps. Apotheek heeft er niets van gezegd, die ging ze bestellen zei ze. Vrijdag kan ik alles ophalen. Ben benieuwd of ik ze meekrijg, anders mag ik nog een keer naar het ziekenhuis voor een handtekening.

xx Luna

Zo ben ik ook weer eens! nr 4 alweer zeg.

Alexx wat heerlijk dat je zwanger bent! Geniet er van hoor, en oh wat spannend he die echo. Wel fijn dat je al zo vroeg mag, ik duim voor je!
Haha, en nu al vergeetachtig, dat wordt wat.

Wat een spannende tijden verder voor iedereen in de medische molen zeg. Heel veel succes, hopelijk binnenkort nog meer zwangeren hier!

Jen, fijn dat het hormoon nu echt weg is, hopelijk zit er bij die batterij eitjes 1 super ei en ben je snel weer zwanger. rare gyn hoor, neemt je niet echt serieus zeg. Zou niet meer bij die gyn willen hoor.

Sandy, wat een gedoe allemaal zeg, fijn dat het met kevin beter gaat. Dat je nog zoveel last kunt hebben van de zw. vergiftiging wist ik eigenlijk niet.

Nou hier alles zijn gangetje, Ferdi is al weer bijna 10 maanden. Hij kruipt en trekt zich overal op. hij loopt langs de tafel en de bank en rondjes in de box, maar aan de hand lopen wil ie niet. Dan gaat ie zijn beentjes optrekken en hangen ? nou ja, komt vanzelf, hij is toch al vlot genoeg. Haha, niet met alles, hij heeft nu 1 half tandje ... die is net 2 weken door, het 2e tandje is wel in zicht, maar schiet niet erg op met doorkomen.   Hij is deze week een beetje ziekig en redelijk hoge koorts (40+) maar al weer aan de beterende hand geloof ik. 's ochtends nog wat verhoging, 's avonds wel weer koorts, maar nu 39,5 en niet meer boven de 40. De ha heeft longetjes gecheckt en hij heeft ook geen oorontsteking, dus moesten het nog maar ff aankijken.

Ik zou graag voor een 2e gaan, maar Dennis ziet het echt niet zitten. k heb niet veel tijd meer he om hem over te halen, wordt straks in augustus ook al 40.   Soms wil ik heel graag, en soms denk ik ook ... misschien beter van niet. twijfel twijfel twijfel.. maar het gevoel van nog heel graag een 2e te willen overheerst wel hoor. Maar ja, Dennis moet er wel achter staan he. Binnenkort op vakantie, wie weet kan ik hem 'overhalen'.  

Nou dames, ik kom binnenkort wel weer eens wat vaker voorbij, hopelijk om heeel veeel felicitaties te doen aan al die zwangeren die er vast en zeker gaan komen! Ik duim voor jullie!

x Brigitte

Even weer van pagina 2 af meiden.
Luna het is bijna vrijdag, het gaat bijna beginnen, spannend!!
Brigitte, op je veertigste kan nog best hoor (zie mij, en ik wil zelfs nog een tweede). Maar ja, het moet inderdaad echt iets van jullie tweeën zijn. Hier geldt hetzelfde. Mijn man kan nog best van gedachten veranderen. Maar ach, wat zeur ik, eerst die eerste maar eens gezond op de wereld zetten, dan ben ik al heel dankbaar.
Als ik de verhalen over die kleintjes lees is dat best wel eng, hoge koorts, ziekenhuisbezoeken etc. Ja, dat gaat er allemaal aan komen natuurlijk. Ons leven zal drastisch veranderen.
Vrijdagochtend voor de echo, ik ben dan 6 weken en 3 dagen zwanger. Ik vind het spannend, maar probeer echt in het nu te leven. Het is wat het is en dat zien we vanzelf. Vandaag moest ik echt vechten tegen de misselijkheid, maar nu is die weer over. Heb zelfs even huis schoon gemaakt. Zo nog heel even werken en dan weer ontspannen.
Wietske, alles goed met jou?
Meiden tot snel en zett'm op hè!
Alexx

Terug
Bovenaan