Zo ben ik ook weer eens! nr 4 alweer zeg.
Alexx wat heerlijk dat je zwanger bent! Geniet er van hoor, en oh wat spannend he die echo. Wel fijn dat je al zo vroeg mag, ik duim voor je!
Haha, en nu al vergeetachtig, dat wordt wat.
Wat een spannende tijden verder voor iedereen in de medische molen zeg. Heel veel succes, hopelijk binnenkort nog meer zwangeren hier!
Jen, fijn dat het hormoon nu echt weg is, hopelijk zit er bij die batterij eitjes 1 super ei en ben je snel weer zwanger. rare gyn hoor, neemt je niet echt serieus zeg. Zou niet meer bij die gyn willen hoor.
Sandy, wat een gedoe allemaal zeg, fijn dat het met kevin beter gaat. Dat je nog zoveel last kunt hebben van de zw. vergiftiging wist ik eigenlijk niet.
Nou hier alles zijn gangetje, Ferdi is al weer bijna 10 maanden. Hij kruipt en trekt zich overal op. hij loopt langs de tafel en de bank en rondjes in de box, maar aan de hand lopen wil ie niet. Dan gaat ie zijn beentjes optrekken en hangen ? nou ja, komt vanzelf, hij is toch al vlot genoeg. Haha, niet met alles, hij heeft nu 1 half tandje ... die is net 2 weken door, het 2e tandje is wel in zicht, maar schiet niet erg op met doorkomen. Hij is deze week een beetje ziekig en redelijk hoge koorts (40+) maar al weer aan de beterende hand geloof ik. 's ochtends nog wat verhoging, 's avonds wel weer koorts, maar nu 39,5 en niet meer boven de 40. De ha heeft longetjes gecheckt en hij heeft ook geen oorontsteking, dus moesten het nog maar ff aankijken.
Ik zou graag voor een 2e gaan, maar Dennis ziet het echt niet zitten. k heb niet veel tijd meer he om hem over te halen, wordt straks in augustus ook al 40. Soms wil ik heel graag, en soms denk ik ook ... misschien beter van niet. twijfel twijfel twijfel.. maar het gevoel van nog heel graag een 2e te willen overheerst wel hoor. Maar ja, Dennis moet er wel achter staan he. Binnenkort op vakantie, wie weet kan ik hem 'overhalen'.
Nou dames, ik kom binnenkort wel weer eens wat vaker voorbij, hopelijk om heeel veeel felicitaties te doen aan al die zwangeren die er vast en zeker gaan komen! Ik duim voor jullie!
x Brigitte