35+ klussers 4

Mag ik die glitters meteen maar ff vangen dan??

Tjonge jonge Jen, jij bent vruchtbaar zeg! Meid GEFELICITEERD!! Tja, je bent nu eenmaal een stuk jonger dan wij dus dan is het logisch dat het allemaal wat sneller gaat. Geneer je maar niet hoor maar geniet er lekker van. Het is zo'n groot wonder!

xx Luna

Dank je wel luna,

Hoop dat je een hele berg glitters vangt ;)
Voor onze zoon hebben we een half jaar serieus geklust (rond het ei) en daarvoor al een half jaar gewoon onveilig, dus al met al zo'n beetje een jaar bezig geweest. Dus dit had ik echt NIET verwacht.

Hoe voel jij je?? Gaat het emotioneel een beetje, kan me voorstellen dat er een hoop op je af komt nu!!

Liefs Jen

NAAM

LEEFTIJD
 RONDE  
 KINDJE
 DATUM

Wietske  
38  
26
 1  
 3 mei

Mirjam    
37  
21 na mk  
 2
 8 mei (IUI nr. 2)

Luna  
40
19 na curr.  
 2
 8 mei  7 mei;
                                      start IVF

Jen                    
26
 1 na curr.

2
 10 mei

Mickey
37
12
 3
 30 mei

ZWANGER:  

UITGEREKEND  

Alex
40  
8 na 2 mk  
1  
 29 december 2009

Mag ik ook wat glitters vangen? Ik heb ze hard nodig....op naar IUI 3.
Mirjam

He balen weer Mirjam!

Vanmorgen de uitgangsecho gehad en uitleg van de puregon pen. Het zag er goed uit zei ze. Er zitten wat zwarte vlekjes (follikels) en die moeten gaan groeien. Gelukkig waren ze er, anders heeft de stimulatie ook geen zin. Vanaf vanavond dus elke dag 2x prikken; decapeptyl en nu ook de puregon (300 ie) erbij. Die laatste is om de eitjes te laten groeien. De deca naald was gisteren wel wat gevoeliger, en na het prikken wordt mijn huid rood. Dat trekt dan na een tijdje weer weg. Verder heb ik nergens last van gelukkig.

15 mei is de eerste follikelmeting.

xx Luna

He meiden ben ik weer eindelijk, de laatste periode is erg hectisch geweest, 21 april is een maand tevroeg onze dochter Janna geboren, ik had een luchtweginfectie en 40 graden koorts en daardoor is de bevalling opgang gekomen, we zijn nu 2 wk thuis en klaar met de antibiotica ect, het gaat goed ze is echt prachtig maar jong, sinds 3 dgn kan ze huilen en dat weten we dan ook gelijk een echte meid wat dat betreft.
Zal jullie nog een keer uitgebreider schrijven, maar hier is het weer etenstijd,
Alex meid nog gefeliciteerd en hoop dat je je super voelt.
Luna spannend allemaal hoor laat het resultaat maar komen.......................
Rest van de meiden heel veel glitters en spreek jullie snel
Maaike

Lieve meiden,
wat een emoties allemaal, een bevalling en twee zwangerschappen en tegelijk ongi's en 3e iui en start ivf en gedachten om toch niet verder te gaan voor een tweede. En dat loopt allemaal door elkaar heen en ik kan me voorstellen dat het wel wat met iedereen doet. Ik dacht vanochtend: eind dit jaar moet iedereen van deze topic onder de pannen zijn, dus of zwanger of bevallen of met een duidelijke beslissing. Ik heb het afgelopen jaar ook duidelijk steeds mijn weg gezocht op die schomel van hoop en verlangen en wanhoop. Geprobeerd steeds mezelf eraan te herinneren dat het leven uit meer bestaat. Tja...
Dus een knuffel voor alle harde werkers hier. Gelukwensen voor onze jonge Jen!! Sterkte voor Mickey. Zet'm op voor Mirjam. En Luna: prikse. Vaak vallen die hormonen erg mee. Maaike gefeliciteerd met je dochter  (balen dat je bevalling op deze manier moest lopen). Je meisje is gezond en goed gebekt (is handig voor later als ze  opdingerige jongens van zich af moet jagen!).
Hier gaat het goed, de echo liet een keurig ingenesteld ukkie zien met een levendig kloppend hartje. 29 mei de volgende echo, dan zit ik op 9 w 3 d. De hormonen zorgen er bij mij voor dat ik dicht sla, ipv heel emotioneel meer emotieloos. Hier moet ik echt bewust aan werken, ik wordt er nl ook misselijk van. En nu een klein griepje eroverheen. Heb dus even helemaal geen energie. Als ik denk aan het kleine wonder in mijn buik kan ik het nog steeds niet geloven! Deze keer tel ik wel af tot week 12 !!

Meiden tot snel, hopelijk zorgen al de sterretjes voor snel meer goed nieuws hier.
Alexx
ps hier nog wat extra: ******************** *************** *********************

Zo, wij hebben het slechte nieuws waar je nooit aan gedacht zou hebben, dan toch te horen gekregen. .....Het heeft geen zin meer, alleen als we doorgaan met ivf.
Dat was ernstig! Ik wil het nog niet geloven. het zaad is zo weinig dat doorgaan met IUI geen zin heeft. Maar wat ik bezwaarlijk vind is die statistieken waar we aan gekoppeld worden. Wij zijn 2 keer zwanger geweest......hoe kan het nu dan mis zijn?? Twee scenario's mogelijk in mijn ogen:
- ik ben altijd goed vruchtbaar geweest en mijn man minder maar die combinatie leverde uiteindelijk wel na een 1/2 jaar resultaat op. En nu ben ik een stuk ouder en nu is die match er niet meer.
- Of mijn man heeft een dipje en dat zaad komt er wel weer bovenop. Dan moeten we dus nog geduld hebben.
De gyn zei dat tegenwoordig veel sperma achteruit gaat door uitlaatgassen, voeding van tegenwoordig enz.
Wat moet ik daar nou mee??

Ik wil het geoon niet geloven. Ik ben aant proberen de moed bij elkaar te rapen niet te zwichten. Ik wil nl geen ivf, maar wel de IUI's afmaken. En dan houdt het op.......alhoewel ik dan nog stille hoop heb dat ik gewoon zwanger wordt. Als de druk eraf is.......hoe vaak hoor je dat niet?? Veel zulke voorbeelden in onze omgeving.
Ik ben alleen bang dat ik als een junky toch aan ivf ga beginnen.

ik weet t effe niet meer.....

M

Terug
Bovenaan