35+ klussers 4

Ik moet jullie steeds bij de onderwerpen zoeken.....Mijn computer wil nr. 4 niet meer in de favorieten zetten; dat doet-ie wel maar dan krijg ik onze vorige 700 berichten, nr. 3 dus.
Weet iemand hoe dat kan?

Morgen is D-day....Ik ben dan met twee collega's naar Haarlem dus ik hoop dat ik goeie zin blijf houden.....want het zal vast wel komen

M

Nou, ben vandaag ongi geworden. Vanavond ga ik dus voor het eerst spuiten, decapeptyl om mijn cyclus plat te leggen. Zaterdag heb ik een echo om te kijken of we door kunnen met de stimulatie, dan ga ik dus 2x prikken op een dag tot de punctie.

Verder ben ik heel emo, er is op dit moment nogal wat aan de hand met een vriendin waar ik hier verder niet over kan uitwijden omdat dit een open forum is, maar heeft ook met zwangerschap te maken, en daarbij gaat mijn zoontje niet echt lekker, is voor veel dingen bang, dus moet even spreken met de juf en even kijken wat we verder nog kunnen doen of dat we hulp nodig hebben.

Groetjes,
Luna

Hallo,

Wat ontzettend goed om te lezen dat je zwanger bent!!! Alex, heel erg gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je ervan geniet. Merkte je al wat van tevoren???
Het geeft in ieder geval moed, het kan wel zwanger worden, ook op dit forum.

Mirjam ook spannend voor jou, drie eitjes klinkt in ieder geval positief, en de volhouder wint inderdaad vaak wel. Gwen, hoe oud is je zoontje nu, ivm met die angsten? Jen, succes deze ronde, goede nieuws is dat het weer kan.

Bij mij niets veranderd, ben wel heerlijk op vakantie geweest. Tijdens de vakantie getest omdat ik erg misselijk en weeig was. Ik had deze keer echt hoop daardoor. Helaas was de test negatief en twee dagen later kwam m'n NOD. Weer een bewijs dat 'tekenen' lang niet alles zeggen. Was wel erg teleurgesteld. Maar goed, we gaan gewoon verder. Mn volgende NOD is +/- 30 mei. ga wel weer met ovu testen aan de slag. Dit keer maar weer een goedkope groot verpakking bij zo'n internet winkel bestellen.

Succes allemaal.
Mickey

Even de tabel aangepast

Mickey 37 12 3 30 mei
Wietske 38 26 1 3 mei
Mirjam 37 21 na mk 2 7 mei (IUI nr. 2)
Luna 40 19 na curr. 2 8 mei
Jen 26 1 na curr. 2 10 mei

ZWANGER: UITGEREKEND
Alex 40 8 na 2 mk 1 29 december 2009

Luna,

Wat ongelofelijk balen voor je, hopen dat alles snel goed komt!! Wel heel spannend dat je nu mag gaan beginnen met prikken!! Hopen dat je daar in ieder geval snel resultaat mee haalt en dat je snel zwanger bent.

Ik lees hier vaak mee, maar weet nooit zo goed wat ik moet zeggen, heb natuurlijk zelf geen ervaring met de mm dus vandaar dat het vaak bij meelezen blijft.

Als het goed is heb ik zondag mn NOD. Hoop dat ik nu snel meer weet, het is nu bijna 7 weken na de mk en heb nog geen ongi gehad. Volgens de gyn de 27ste mn ei gehad dus hoop maandag te kunnen testen. Of ongi te worden, dat ik in ieder geval weet waar ik aan toe ben.

Liefs Jen

NAAM
LEEFTIJD
 RONDE  
 KINDJE
 DATUM

Wietske  
38  
26
 1  
 3 mei

Mirjam    
37  
21 na mk  
 2
 7 mei (IUI nr. 2)

Luna  
40
19 na curr.  
 2
 8 mei  7 mei;
                                      start IVF

Jen                    
26
 1 na curr.

2
 10 mei

Mickey
37
12
 3
 30 mei

ZWANGER:  

UITGEREKEND  

Alex
40  
8 na 2 mk  
1  
 29 december 2009

Mickey, als je de tabel wilt hebben, moet je even de laatste tabel selecteren en dan plakken waar je normaal schrijft, dan krijg je em zoals boven.

Wietske hoe is het met jou?

Nou bij mij zit de eerste spuit erin hoor! Vond het wel spannend. Het naaldje voelde ik bijna niet alleen de vloeistof brandde een beetje. Morgen nog een spuit en dan zaterdagochtend voor de uitgangsecho. Kijken of we met de stimulatie mogen beginnen.

Mickey, sh*t zeg dat je dacht zwanger te zijn en dan toch ongi. Echt balen. Wel lekkere vakantie gehad dus, da's ook wat waard.

Jen, vind het toch fijn dat je blijft meelezen hoor. Geeft toch steun hoor, ook al weet je niet veel te zeggen. En ik merk dat ik wel steun kan gebruiken, want ik vind het allemaal nogal wat waar ik nu mee bezig ben met al die hormonen.
Jij zit nu nog op het wachtbankje, ik hoop voor je op een super-moederdag

Mirjam, hoest bij jou???

xx Luna

NAAM

LEEFTIJD
 RONDE  
 KINDJE
 DATUM

Wietske  
38  
26
 1  
 3 mei

Mirjam    
37  
21 na mk  
 2
 7 mei (IUI nr. 2)

Luna  
40
19 na curr.  
 2
 8 mei  7 mei;
                                      start IVF

Jen                    
26
 1 na curr.

2
 10 mei

Mickey
37
12
 3
 30 mei

ZWANGER:  

UITGEREKEND  

Alex
40  
8 na 2 mk  
1  
 29 december 2009

Hey luna,

Ben blij dat julllie het goed vinden dat ik nog even meelees. Kan me er alleen maar een voorstelling van maken hoe je je nu voelt. Een vriendin van mij is ook een eind gegaan in de medische molen en die zat continu in spanning dat het nu echt MOEST lukken (ze is in januari bevallen van een gezonde zoon na 2e IVF, ze was 38) Maar bij haar kwam er echt een soort prestatiedrang op te staan.

Hoop zo voor je dat het Qua hormonen allemaal heel erg meevalt! Ik ben normaal al een tiep wat snel last heeft van dr hormonen, dus dit hele gebeuren zou echt niks voor mij zijn!.

Ik durf het nu dan ook bijna niet te zeggen, maar heb vannochtend getest met een CB die je een paar dagen voor je NOD kan doen en ik ben zwanger!!!! kan het zelf nauwelijks geloven of bevatten.
Zal hier nog even wat glitters rondgooien en ik ga jullie echt nog steeds allemaal in de gaten houden hoor. Als het goed is ben ik half januari uitgerekend en zal het dus zo eind december/eerste week van januari komen omdat ze hem/haar 2 weken eerder gaan halen.

Liefs Jen, en hier de glitters:

Terug
Bovenaan