35+ klussers

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw op het forum. Ik ben nu 35.5 jaar oud en we zijn aan "het klussen" voor nummer 2. Mijn eerste is een meisje  van 2005. toen zijn we net als nu in augustus begonen met klussen. Het was direct raak, helaas werd het een miskraam. Daarna was het weer gelijk raak. Nu hopen we dat het ook niet te lang gaat duren, want het klokje tikt.
Ik  ga natuurlijk  richting de "oudere moeder" grens van 36.
Zijn hier nog meer mensen die 35+ zijn en ook bezig zijn? Het lijkt me leuk om te horen hoe jullie over dingen denken. Wij willen namelijk een combinatie test doen als het zover is. Soms vraag ik me ook af of de vruchtbaarheid inderdaad minder wordt, want dat neemt ook af met leeftijd zeggen ze. Het klussen gaat ons gelukkig wel goed af......al is de kamasutra wel wat moeilijk nu ik ouder wordt ;)   hihihihi

Hoi Isilda72, ik ben ook zo'n "oudere moeder" pfff hahaha. Ben net 39 geworden en we zijn bezig voor de 2e (2e ronde). Mijn eerste kreeg ik in jan. 2004, in de 5e ronde, alleen waren we toen wel al 8 maanden bezig omdat mijn cyclus zo lang was. Gelukkig is dat nu helemaal bijgetrokken tot 27 dagen (ben gewoon nooit meer aan de pil begonnen). Ik heb nog helemaal niets over combinatietests etc gelezen. Eerst maar eens zwanger worden en dan hoor ik het wel bij de vk.

Tot snel.
xx Luna

Hoi,
Leuk van je te horen! Wij hebben bij de eerste ook zo'n test gedaan (bloedonderzoek bij mij en een nekplooimeting).
Ik liep toen bij een gynacoloog i.v.m schildklierproblemen.
Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn.......het is toch altijd weer spannend iedere maand.

Hoi,

Ik ben eigenlijk helemaal nog niet zo op de hoogte van de tests, heel gek, ik weet dat het beter is als je ouder bent. Maar ik voel me helemaaal niet ouder, ik voel me nog steeds eind 20 en echt iedereen om me heen gelooft ook niet dat ik al eind dertig ben. Ik word altijd geschat rond 28. De volgende vraag is dan altijd wat voor creme ik gebruik hahaha. Maar ja het lijf is al wel 39 he en natuurlijk ga ik dan ook de tests doen. Lijkt me wel eng trouwens, de uitslag afwachten... wat als het niet goed is???
Grappig (nou ja grappig..) dat jij het over schildklierproblemen had, ik heb vorig jaar mei bloed laten prikken o.a. op de schildklier en daar was iets mee (waardes veel te hoog), hoe het heet weet ik niet meer. In augustus vorig jaar nogmaals laten prikken en toen was er niets meer aan de hand. Heel gek. Je verhaal herinnert mij eraan dat ik augustus dit jaar weer moest laten prikken. Ga maar snel een formulier ophalen bij de huisarts.

Groetjes,
Luna

Hoi,

Hier nog zo'n oudje!! Ik ben 36 jaar en sinds mei bezig voor een 2e kindje.
Eind 2004 heb ik een dochter gekregen, toen zijn we 9 maanden bezig geweest, maar heb nu een andere partner, dus dat is niet te vergelijken dan. Ik heb 11 aug. helaas een vroege miskraam gehad, maar we gaan er nu weer helemaal voor!!
Had pas wel gelezen dat je meer kans op een miskraam hebt als je boven de 35 bent, dan ga je toch weer denken "zal het daar mee te maken hebben gehad". Maar ja, er zijn ook genoeg jonge meiden die een miskraam krijgen, dus je weet het toch nooit waar het aan gelegen heeft.

Jullie ook allemaal succes met zwanger worden!!

Groetjes,
Angel

Hoi, ik ben 39,5 en wij gaan voor de 5e. Bij de jongste( 2,5 jaar) heb ik gekozen om niets te testen. Maar omdat ik me vergeleken met de andere zwangerschappen helemaal niet goed voelde heb ik bij 6 mnd een extra echo gehad. Heb ik zelf gevraagd, voor mijn eigen zekerheid. Mocht ik nu zwanger raken zou ik wel een extra echo doen. Verder hoeven de testen van mij niet.    
Bij de andere was ik  direct zwanger maar nu   lijkt het  lang maar we hebben pas eind juni besloten  dat we nog een kleintje willen. Dus dat is  nog maar kort al ben ik in   die tijd al 3x ongi geweest.  

Hallo,

Hier hebben we nog zo ééntje die ook al op leeftijd is hahaha.
Ik ben 39 jaar getrouwd en hebben een zoontje van bijna 1 jaar. Bieko is zijn naam en word 18 September alweer 1 jaar. Ook wij zijn net bezig voor 2de kindje. Ik ben 13 Juni gestopt van dit jaar met de pil. Waarom wij niet langer willen wachten voor een tweede is dat ik voor Bieko ook al zwanger was maar helaas het werd een miskraam met 12 a 13 weken. Na die miskraam hebben we er 3 jaar over gedaan voordat ik weer zwanger was. Heb toen ondertussen bij de gynaecoloog ook gelopen voor alle onderzoeken enz enz en alles was hartstikken goed zoals bij mij en bij  me man. Dus wij hopen dat we er nu niet lang op zijn laat wachten want je leeftijd staat ook niet stil. De natuur moet het uit eindelijk toch doen. Ik zit nu op ronde 4 en hopen dat ik niet 19 September ongesteld word maar wat ik al zei de natuur moet het toch doen.
Dus dames zeg ik tegen  jullie allemaal heel veel  succes met het  zwanger worden.

Trouwens dames het lijkt mij ook hartstikken leuk om met onze leeftijd ook een forum te hebben?

Groetjes van Brenda.

quote: Isilda72 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 14:23:30'));

Hoi iedereen,

Ik ben nieuw op het forum. Ik ben nu 35.5 jaar oud en we zijn aan "het klussen" voor nummer 2. Mijn eerste is een meisje  van 2005. toen zijn we net als nu in augustus begonen met klussen. Het was direct raak, helaas werd het een miskraam. Daarna was het weer gelijk raak. Nu hopen we dat het ook niet te lang gaat duren, want het klokje tikt.
Ik  ga natuurlijk  richting de "oudere moeder" grens van 36.
Zijn hier nog meer mensen die 35+ zijn en ook bezig zijn? Het lijkt me leuk om te horen hoe jullie over dingen denken. Wij willen namelijk een combinatie test doen als het zover is. Soms vraag ik me ook af of de vruchtbaarheid inderdaad minder wordt, want dat neemt ook af met leeftijd zeggen ze. Het klussen gaat ons gelukkig wel goed af......al is de kamasutra wel wat moeilijk nu ik ouder wordt ;)   hihihihi

Hallo!

Wat leuk weer een lotgenote. Ik ben 37 en mijn man is 54. We zijn bezig in de 2e ronde voor 1e kindje. Nod 15 sept. Hoewel we natuurlijk beide wat ouder zijn voelen we ons allebei nog geen 35! We zijn fit en gezond en ik heb een normale cyclus, dus we hopen dat we ondanks onze leeftijd nog een gezinnetje kunnen stichten!
Klussen gaat ons ook goed af, zelfs zonder kamasutra!
Heeeel veeel suc6. (Wat bedoel je met combinatietest??)

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan