35+ klussers

Hey meiden allemaal,

Was ff niet geweest ons meisje was ziek geweest gaat gelukkig weer beter met der alleen nog verkouden de arme schat, de nachten waren erg onrustig en heel vermoeiend geweest!!!
Maar nu is ze weer een vrolijk meisje!!!!
Er is weer een hoop geschreven dus als ik iemand ben vergeten sorry!!!

Angel, wat fijn meis dat het zo goed met je zwangerschap gaat, hoop dat je nu toch wel aan het genieten bent nu de spannendste maanden voorbij zijn!!! En alles klaar voor de bruiloft??? Vindt je het nu net zo spannend als de eerste keer of zie je het wel??? Wordt toch wel een mooie dag voor jullie heel veel plezier gewenst alvast!!!!

Gwen, Hé die stomme RD ook weer je had zo'n goede hoop maar ja ons lichaam doet best raar dan hé!!!
Hoop dat het drankje zal helpen ook al is het niet te drinken!!! Ja nog 2 maandjes en dan gaan we het weer proberen hoop zo dat het lukt maar we zien wel!!! Zou wel leuk zijn als ik in maart zwanger zou worden dan wordt Jessica 1 jaar ook, dat zou speciaal zijn, maar ga van niets uit anders valt het zo tegen allemaal!!! Jij alvast succes met klussen!!!

Wietske, Nou hoop dat deze ronde jullie ronde is geweest, wie weet je zit weer bijna in de wachtdagen hoop dat je wat te doen hebt anders duren ze erg lang hé!!! Succes meis!!!

Luna, Fijn dat je rugpijn minder is en dat het zo blijft!!! Wat gaat het hard als ze al naar de kleuterschool gaan en vindt die het leuk daar??? En houd die het goed vol of hardstikke moe, ja al die nieuwe indrukken is heel wat voor die kinderen!!! en hoe is het verders met je ???

Maaike, wel goed dat je ff naar de H.A. gat snap het wel, je wil alle risicos toch uitsluiten!!! Succes alvast!!!

Nou meiden  heb zelf de RD op 20 januari maar ja vandaag heel rommelige buik net of het eerdere komt hmmmmmmmmmmm, we zien wel zou wel raar zijn!!! We wachten af!!!

Nou meiden heel veel succes met alles!!!!

Liefs Sandy

hi allen,

wietske, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt hoor, ik zou t zelfde hebben, daarom schreef ik ook al dat het eigenlijk helemaal niet leuk is om hier op t forum te schrijven, omdat jullie allemaal zo druk bezig zijn..

ik ben inderdaad net   37.. nu anderhalve maand..
de eerste ronde was gelijk raak, maar toen na twee weken een hele vroege miskraam, en nu de tweede ronde weer raak.. tot nu toe gaat alles goed, maar ik ben de hele dag door ontzettend misselijk, mega moe, soms duizelig.. en daar heb ik een beetje moeite mee.. ik ben normaal vrij energiek.. dus nu wordt ik flink met mn geduld op de proef gesteld, maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over!
as maandag een eerste gesprek bij de vk.. ik ben benieuwd, blijft toch spannend allemaal..

ik blijf hopen voor iedereen en hou jullie op de hoogte!!
liefs paulien

Hallo allemaal!
laat ook maar weer eens een berichtje achter, ik lees braaf mee hoor, ben heel benieuwd naar jullie verhalen en hoop dat het snel raak is voor jullie!

Wietske, nog een dikke week wachten tot je NOD, de meest moeilijke tijd he. laten we hopen dat het raak is deze ronden, dan hoef je niet naar de huisarts. ben je ook aan het temperaturen? ik lees op verschillende fora dat de huisarts daar anders toch om gaat vragen.
Wilhelmin, jij zit ook midden in je cyclus, wanneer is jouw NOD?

Paulien, fijn dat je al maandag bij de vk terecht kan. Hoever ben je dan? Ik las dat je 9 weken erg laat vond, maar dat valt best mee hoor. De meeste praktijken laten je vanaf dan komen, en ik hoor ook vaak genoeg dat het pas bij 11 - 12 weken de 1e keer is.
Of krijg je alleen een intake gesprek? Ik had de eerste keer bij 9 weken een intake en gelijk een echo. Die echo vond ik het belangrijkst, de intake stelde niet veel voor, en de vk wist mij niks nieuws te vertellen.   Toch spannend he, zo'n eerste bezoek, succes maandag!!

Fijn dat je dochter weer beter is Sandy, heb jij ook weer wat meer rust. Druk in de weer met de voorbereidingen?   En Angel? ook al alles voorbereid?
Wij beginnen er ook aan te denken om toch nog te trouwen, het maakt het wel een stuk gemakkelijker. Maar dan doen we het ook heel klein, alleen ouders, broers en zussen en aanhang.   We zijn er nog niet uit, maar dat zal wel snel moeten!

Luna, hoe is het nu met je rug? blijft het langzaam de goede kant op gaan? wel vervelend dat je steeds paracetamol moet slikken, maar als je het daar bij kunt houden en verder geen medicijnen nodig hebt is ook wel fijn.   't is vandaag vrijdag, is je zoon naar school of mag ie vandaag nog een keer naar de vuilnisman kijken? er is ook een boekje over de vuilnisman, het schijnt dat veel kleine kinderen  het echt helemaal te gek vinden als de vuilnis opgehaald wordt. (hoorde ik een tijdje terug op de radio, ik geloof bij cappucino op zaterdagochtend)

jet en maaike ook succes met zwanger worden, hoop dat de ovuluatietesten een handje mee helpen!

Wij zijn de afgelopen dagen aan het opruimen geweest, de kinderkamer to-be is nu leeg. We hebben gister laminaat en verf etc gehaald, Dennis gaat vandaag de kozijnen schuren en schilderen.   Volgende week gaan we lekker een midweekje naar landal, ff lekker niks doen! Dus als ik na een week terug kom heb ik vast veel te lezen, en hopelijk ook heeeeeel goed nieuws van deze of gene!!!

groetjes, en fijn weekend, ondanks dit snert-weer!       Brigitte

Effe een kort berichtje van mij. Niets bijzonders hoor, maar er kunnen 700 berichtjes in 1 topic en dan moeten we een nieuwe openen. Dus 35+klussers nr.2????

Gwen balen joh. Op naar de volgende ronde maar weer!
Veel succes met je kraantje open....

Groetjes Ikke

Dag iedereen,

Paulien nog even en als het goed is is dan de ergste vermoeidheid voorbij, en vind ik gaat het leuke gedeelte van de zwangerschap beginngen,
Gwen ik hoop dat je weer een beetje over de teleurstelling heen bent, ik weet wat al dat wachten slopend is.

Angel en Sandy spannend he met de bruiloft voor de deur, alles geregeld? Sandy hoop dat je dan ook zwanger bent, dus doe de kleding niet te strak

Wietske spannend he, ik hoop het zo voor je. Ze zeggen dat je boven de 35 na een half jaar bij de huisarts aan de bel kan trekken, weet je soms is het iets kleins waarom het niet wil en mocht je kinderen en mischien meerdere willen je hebt geen jaaaaaaaaaaaaren de tijd meer helaas ,

Luna, je eerste week met een schoolgaand kind zit erop, ik vond het wel jammer dat je oh zo aan tijd gebonden bent maar het is ook geweldig om te zien dat het al hele mensjes worden. Hoop dat het met je rug weer goed gaat.

Wilhelmin ook succes he , mijn dagen komen er ook aan, heb voor de zekerheid toch die ovu teststripjes in huis dus ik denk dat ik rond de 15 e dag moet beginnen, en ben inderdaad naar de huisarts geweest die me toch gelijk doorverwees naar het zieken huis heb daar 26 febr een afspraak en gelijk voor 2 en 2 uur lang dus gelijk alles op een rijtje maar heb de stille hoop dat het toch spontaan gaat, dus nu dag 11 dus klaar voor het grote werk haha, en nee ik vind dat verplichte vrijen ook niet altijd erg leuk maar gelukkig vind mijn man het helemaal geen probleem en wordt ik door zijn enthousiasme wel aangestoken haha.
lekker weekeinde allemaal helaas gaat mijn werkweek weer beginnen.
voor degegen die ik vergeten ben sorry.
maaike

Terug
Bovenaan