35+ klussers

Hoi allemaal,

Goed idee, zo'n lijst bijhouden. Ik probeer mezelf voor te houden dat het wel maaaanden kan gaan duren op mijn leeftijd, maar aan de andere kant hoop ik stiekum dat het raak is! Mijn NOD duurt nog een dikke week en ik heb geen idee wat er komen gaat, want ik voel helemaal niets bijzonders. Daar is het misschien ook wat te vroeg voor, ik had ong. 8 dagen geleden mijn eisprong. Ik voel  niets wat op een ongesteldheid wijst, maar ook geen zwangerschapskwaaltjes.
Wij vertellen onze omgeving ook lekker niets. Toen mijn zusje (33 jaar, dochtertje van 1,5 jaar) ernaar vroeg een paar maand geleden zei ik zelfs dat we niet meer aan kinderen wilden beginnen! We zullen het zeker een mooi poosje eerst voor onszelf houden en dan iedereen van z'n stoel laten vallen, ook leuk!
Moet het eerst nog wel even lukken.
Mijn beste vriendin en buurvrouw is 38 en 10 weken zwanger inmiddels, dat geeft hoop!

groetjes allemaal!
Wietske

Misschien ok leuk om iets bij de lijst toe te voegen.......

NOD:

10 september: isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
15 september: wietske11
18 september: luna1968
19 september: brenda67

ps: Ik ben een weekje op vakantie (test gaat mee vor het geval ik woensdag nog niet ongsteld ben). Ik spreek jullie  na 14 sept  weer!

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)

18 september: luna1968
1 oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege miskraam gehad 11 aug. 2007)

Oeps, heb ik mijn eigen naam gebruikt in een berichtje. Foutje. Ik ga weer ff terug naar mijn pseudo hoor, voor het geval er wel een bekende meeleest...

Isilda, ik hoop voor je dat je tijdens je vakantie een vette positieve test in je hand houdt!! Fijne vakantie!

Mijn temp is vandaag 0,3 omhoog gegaan, als dit nou 3 dagen zo blijft, dan heb ik gisteren mijn ei gehad, en dat is 1 dag later dan ik dacht. Op zich wel goed geklust mijn NOD is denk dan een dag later.

xx Luna

quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2007 14:49:16'));

NOD lijst:
10 september: isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
1 oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege miskraam gehad 11 aug. 2007)

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)

Hallo 35+ klussers!

Hier nog een "oude" mama, ik heb een zoontje van bijna 10 mnd oud en volgende maand willen wij het weer proberen voor een 2e kindje. Ik heb er wel hele gemengde gevoelens bij omdat ik het zelf wel jammer vind dat ik al wat ouder moeder geworden ben ik was 34 toen onze zoon werd geboren. Ik heb nu wel zoiets van "shit als onze zoon 30 jaar is ben ik bij goede gezondheid al 64!" herkent iemand deze gevoelens of ben ik zo'n muts die te ver door denkt? Qua leeftijd had ik liever gewacht met een 2e tot onze zoon een jaar of 2 was maar het klokje tikt en het moet maar weer lukken want het is en blijft een wondertje zo'n baby'tje!

Groetjes en succes met klussen!

Puk

Terug
Bovenaan