35+ klussers

Ja, daar was ik al weer...
Ik bedoelde Jet, ipv. Maaike, sorry. Ik moet ook nog even aan jullie namen wennen hoor!

Nou, die aloe vera gisteravond en vanmorgen gedronken, niet te drinken, bah!!!!
Maar het is maar een grote slok, dus het is te doen.
Nou, meer truukjes uit de goocheldoos heb ik niet kunnen vinden, dus nu maar flink klussen en geluk hebben he?
Eerst nog een paar dagen met de kurkjes aan de gang....
Nou, tot later,
Liefs Gwen

Hoi meiden!

Gwen, jammer meid dat je ongi bent geworden. Ik dacht het ook hoor, net als jij. Misschien inderdaad dat het niet goed ingenesteld was. Een half jaar is dan lang he? Vooral op onze leeftijd gaat de tijd toch dringen. Dat soort drankjes zijn trouwens eigenlijk nooit te hachelen, yek! Ik heb 4 jaar geleden monnikspeper gebruikt om de cyclus regelmatig te krijgen, en daar kreeg in ontzettend last van mijn maag van. Dus maar weer mee gestopt toen.

Angel, wat fijn zeg dat je nu over de magische grens van 12 weken heen bent. Wat moet dat heerlijk zijn!

Maaike, ik gebruik de ovutesten van sensitest, de goedkoopste (0,99 per stuk) en die werken prima bij mij. Je hoeft ook je plas niet op te houden.

Met mijn rug gaat het iets beter nu. Gisteren en vanmorgen was het weer minder, dus ben weer paracetamol gaan slikken en nu gaat het wel weer.
Mijn kleine mannetje is gisteren voor het eerst naar de basisschool gegaan. Hij had er al zo'n zin in. Onderweg ernaar toe zei hij wel dat hij het een beetje eng vond. Hij heeft een hele leuke juf en in de kring deed hij al lekker mee en na afloop moeten de ouders buiten wachten en toen kwam hij met een vriendje hand in hand naar buiten, dat moest van juf anders gingen ze rennen, echt té schattig gewoon. Hij wil elke dag behalve op vrijdagmiddag want dan komt de vuilniswagen en dat vindt hij prachtig. Als je hem vraagt wat hij wil worden, zegt hij steevast "vuilnisman". Maar ja, hij zal toch echt op vrijdagmiddag naar school moeten. Volgende week wordt hij 4 en op maandag neemt hij afscheid op de peuterschool. Nu nog een tractatie verzinnen. Ik had wel al iets gezien met vingerpoppetjes van Zeeman (als ze die nog hebben) en die over een rol smarties geschoven en met een dropveter een strik op de buik. Dus ga maar eens kijken of ik van die vingerpoppetjes ergens kan vinden.

Nou meiden, tot schrijfs.
xx Luna

dag allemaal,

he he gelukkig weer 2 dagen vrij, wat stil zul je het krijgen luna als je zoon naar school gaat en wat een leuk idee voor tractatie, ik moet deze maand al naar open dagen van  voortgezet onderwijs, wow 12 is ze al bijna 13 en erg mooi dus maak me daar ook zorgen om  hoop dat ze ondanks de aankomende puberteit voor zover ze daar nog niet inzit verstandig blijft  morgen toch maar naar de huisarts om te vragen of het zo is als je eenmaal clomid hebt gebruikt of dat nu ook weer zou moeten, zijn   nog niet lang bezig of zo maar toch de 2e heeft ook 2 jaar op zich laten wachten en voel toch wel een beetje de klok tikken dus dacht beetje goed gesprek is mischien niet weg en heb inderdaad de ovu testen van sensitest dus eens kijken ,verleden maand geen streep gehad maar mischien verkeerde dagen het is nog niet helemaal regelmatig dus kan ik dat ook gelijk vragen. pfffff wat kan een maand toch lang duren he groetjes maaike

Hoi meiden,

Gwen, balen meid dat je toch ongesteld bent geworden.
Lijkt me ook niet lekker dat drankje, maar Aloe Vera schijnt inderdaad voor veel dingen goed te zijn, dus wel het proberen waard.

Luna, wat schattig van je zoontje dat hij hand in hand naar buiten kwam, ook een mijlpaal, naar de basisschool!
Mijn dochter over 1 jaar!
Vervelend van je rug, hopelijk wordt het snel beter.
Is inderdaad heerlijk dat ik nu op de 12 weken zit! Heb nu het idee dat ik wat meer ervan durf te genieten. Alhoewel ik nu al weet dat ik het weer spannend vind om op controle te gaan, de 28e pas, en hopelijk gaan we voor het eerst een kloppend hartje horen!

Maaike, leuk, als het gaat lukken, weer een baby na zoveel jaren. Zal wel weer even wennen zijn!

Paulien, dus op en top zwanger met veel zwangerschapskwalen. Ik vond het wel prettig, had ik het idee dat alles nog goed zat van binnen.

Hoe gaat het met de rest vd meiden?
Puk, ben ook benieuwd hoe het met jou gaat.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Er is een super intiatief op internet over de openingstijden in de horeca, zodat onze kinderen niet zo laat op straat zwalken en zonodig voor die tijd moeten indrinken.

Kijk allemaal op www.vroegopstap.nl en teken de petitie!!!!

xx Luna

Hoi Luna, zeker stil thuis nu?

Wij gaan het weer proberen. zit nu denk in het midden van mijn cyclus. Maar ik hou niet zo van het verplicht vrijen. Toch maar gedaan want ik wil toch ook weer niet moedwillig een maandje overslaan.

Voel me verder weer goed. Ben flink aan het opruimen. Nu al nesteldrang???????????

Allemaal de groetjes. En angel, fijn dat je zover ben.

Ha meiden,

Weer lekker wat te lezen   net, eens kijken of ik alles heb onthouden.
Spannend weer Wilhelmin, dat je midden in je cyclus zit, hopelijk is het weer snel raak!

Ik weet niet of je weer Clomid moet slikken, Maaike,  wel slim om alles eens door te praten met de ha. Doet iedereen (op leeftijd, hihi!) met een kinderwens dat eigenlijk? De laatste keer dat we daar waren was o.a. voor sterilisatie-info voor Ralph! Kan zo maar raar lopen he? maar misschien voor ons ook een idee, of is het een beetje zinloos omdat we 'pas' een half jaar bezig zijn?

Angel, je zult nu wel wat fitter worden? Goed gedaan hoor, we zeiden toch dat drie keer scheepsrecht is ;-)
Op naar jullie bruiloft, is alles al helemaal geregeld?

Sandy, nog  twee maandjes....en dan hopelijk zwanger!

Luna, ik ben toen Aron naar school ging meer gaan werken, dus viel de stilte wel mee, maar hij zal wel snel veranderen in een wijs, ondeugend (beetje) en groot ventje. Dat is leuk hoor, je zult hem wel zien groeien!
Aron kwam wel met allemaal nieuwe woorden thuis. Bijv. piemelzak, en als je hem dan vroeg wat dat was zei hij; oh, gewoon een zak met piemels! Bereid je maar voor....

Leuk dat de nieuwe  meiden onder ons wat oudere kinderen hebben, voel ik me niet meer zo eenzaam met een late kinderwens! Je dochter zal inderdaad wel gaan moederen, Maaike, wel gezellig!

Ik ben me toch ongesteld deze keer, ik zal jullie de details besparen, maar het is dweilen met de kraan open!

Nou, ik hoop dat ik niemand vergeten ben die net heeft geschreven, en de rest van de zwangeren en wachtenden, genieten en succes!
Liefs Gwen

Hoi allemaal!!

Hier even weer een berichtje van mij.
Paulien, gefeliciteerd!!!!!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er een beetje moeite mee had toen ik las dat je zwanger was, heb de computer eerst eens even weer uit gezet! Jij was toch ook 37 jaar en ongeveer in de 6e ronde voor de 1ste kleine?
Natuurlijk vind ik het helemaal super voor je!!!!!
(maar ik ben ook een beetje jaloers)

Volgens mij had ik maandag mijn eisprong en toen hebben we ook flink ons best gedaan, met veel plezier trouwens, maar ook in de hoop dat het deze keer raak is.
Mijn nod is dus nu 21 jan. afwachten maar weer!

Gwen,
jammer dat je nou toch ongie bent geworden, ik weet hoe t voelt!

Angel,
super dat t deze keer zo goed gaat, nogmaals gefeliciteerd.

Wilhelmin, wanneer is jouw nod nu? ook rond de 21ste??

Voor iedereen die ik vergeten ben, sterkte en veel groetjes.

Wietske

ps. Op aandringen van mijn man hebben we afgesproken dat we nog 2 rondes ons best doen en als  we dan nog niet zwanger zijn nemen we contact op met de huisarts.

Terug
Bovenaan