35+ klussers

Hoi, hoi,

Het begint steeds meer op een mislukte zwangerschap te lijken, ben wel duizelig en niet echt lekker, en mijn borsten staan op spanning en zijn echt wel iets groter, ik ben nog erg warm (heb niet getempt) maar ik ontdekte al wat rose slijm en was gisteren al chagrijnig aan het worden....en chocola he?
Het wordt nu maar eens tijd voor aloe vera drank, schijnt erg goed te zijn om de innesteling te helpen. hebben jullie daar van gehoord?
Nog niet alle hoop is verloren, maar ben wel al weer voorbereid op een teleurstelling.
Nou, ik hou jullie op de hoogte,
liefs Gwen

Hoi Gwen,

Hopelijk is er niets aan de hand. Ik ga heel hard voor je duimen!!!

Waar haal je die aloe vera drank???? Ik heb nl. komende week voor het weekend mijn eventuele innesteling.....

Hoop dat je snel goed bericht hebt!!!

Succes, Ikke

Hoi meiden,

Paulien, gefeliciteerd!!! Goed meid dat het weer zo snel gelukt is! Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed.

Gwen, oh...ik hoop toch zo dat je niet ongi wordt, hoe is de toestand nu?

Luna, hoe gaat het met je rug? Jammer dat je ongesteld bent geworden.

Wietske, snap goed dat jullie al ongeduldig worden, ik ben zelf ook niet zo'n geduldig type.

Sandy, leuk hè al die voorbereidingen voor het trouwen. Tja...tips...heb je het stadhuis, de zaal, de band etc al vastgelegd, dat is het belangrijkste. Verder fotograaf regelen en dan komt de kleding, de ringen etc.
Wij hebben zaterdag een pak gekocht voor m'n vriend, ik moet nog schoenen en sieraden, m'n dochter moet nog een jurkje en we moeten nog trouwringen kopen. Voor de rest is zo'n beetje alles wel geregeld, maar wij doen het natuurlijk erg klein met alleen een etentje. Ik heb wel kleding, het is geen echte trouwjurk, maar een lange rok die een beetje wijd uitloopt, met een topje en een blouse met een grote kraag, die je aan de onderkant vastknoopt. Een rok was handiger ivm de groei van m'n buik, dat is makkelijker te vermaken zei die vrouw. Het is een bruine glanzende stof, heel feestelijk ziet het eruit. Ik wilde ook niet een echte trouwjurk, die heb ik de 1e keer al aangehad!
Die blouse en het topje kan ik later ook nog goed op een broek dragen.

Wilhelmin, hoe voel jij je nu? Nog last van je ijzertekort? Gaan jullie er alweer voor?

Maaike, welkom bij ons groepje! Leuk dat je meekletst.

Ikke, fijn dat je man het niet meer over het ultimatum van eind vorig jaar heeft gehad!!
Ik duim voor je dat het deze maand raak is.

Bries, mooi dat alles goed gaat! Leuk hè al die dingen uitzoeken voor de babykamer. Wanneer krijg jij weer een echo?

Ik ben morgen 12 weken zwanger, toch wel een mijlpaal vind ik. Voel me ook wat beter, niet meer zo misselijk, nog wel erg moe, maar dat wordt hopelijk nu ook snel beter.
Heb vorige week een zwangerschapsbroek gekocht, want dat zit toch wel veel lekkerder. Gelukkig kan hij wel versteld worden in de band, want het is nog wel wat ruim.

Puk, hoe gaat het met jou? Jij bent ongeveer net zo ver als ik denk ik?

Groetjes,
Angel

Ha meiden,

Wat lief dat jullie voor me aan het duimen zijn, ik weet nog niets. De rozige afscheiding is heeeeel vaag, en mijn humeur is weer opgeknapt. Ik moet maar gewoon geduld hebben he.

Ikke, bij de tuinen kun je aloe vera kopen, op die fles staat wel dat je het niet tijdens je zwangerschap mag drinken, waarschijnlijk omdat het een reinigende funktie heeft en je niet mag vasten tijdens je zwangerschap. Ik heb via google gelezen dat het helpt, dus als ik niet zwanger ben (in bijzijn van Aron noemen we dat Z om het er toch over te kunnen hebben, hihi) , ga ik dat maar es proberen.
Fijn dat je mannetje zich niet aan  zijn limiet houdt! Houden zo!!!!

Luna, je rugpijn al weer minder erg?

Wietske, zit je al weer in je klusdagen?

Leuk Angel en Sandy, lekker met trouwen bezig te zijn.
Angel, voor jou is het echt al bijna zo ver, gaat snel zeg!
Enne, Sandy, het is al weer bijna tijd om te gaan klussen..... toen je van je uitstel vertelde dacht ik; hoe hou je het vol zo lang, maar de tijd gaat toch wel erg snel.
O ja, ik ben zelf niet getrouwd, maar wat me op bruiloften  soms stoort is het gat in de dag als het bruidspaar foto's gaat maken. Als er dan iets leuks te doen is voor de daggasten, is dat wel prettig.

Paulien, heb je al wat kwaaltjes, en wat voel je allemaal?
Fijn dat het met alle zwangeren onder ons goed gaat, Puk lees jij ook nog mee?
Ben benieuwd hoe het met jou gaat.

Brenda en Wilhelmin,  ook al weer aan de klus, of hebben jullie je ei al weer gehad?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, en anders komt dat de volgende keer weer,
Doei, liefs Gwen

he dag allemaal,

Moeilijk nog hoor alle namen maar wat een gewaarwording dat zovelen met zwanger worden bezig zijn spannend hoor , kijk ook vaak snel nog even de reacties door.
Gwen spannend hoor ik hoop voor je,

Luna ik hoop dat de rugpijn al minder aan het worden is, wat onthand dan he met een gezin en niet helemaal full in the running. Ga denk ik ook al is het de 2e ronde de ovu testen gebruiken, hebben jullie daar ervaring mee? Heb toch zoiets bijna 38   moet toch opschieten gelukkig heeft manlief geen bezwaar tegen al het klussen op zijn oude dag (haha) Nu op dag 7 dus nog even en de goede tijd komt er weer aan. Lijkt me zo leuk een kleintje als ik zie hoe mijn dochter(12) met de kleintjes in de familie omgaat heb ik dadelijk een moedertje erbij (ze weten nog van niets hoor je weet niet tenslotte hoe lang het duurt en of het wel gaat gebeuren,   )
allemaal groetjes en succes met kamertjes uitzoeken, trouwerij regelen ect en natuurlijk niet te verteten zwanger worden............................!!!!!!

hi allemaal,

wat gebeurd er toch veel in een paar dagen, bijna niet bij te houden!

afgelopen zaterdag de tweede test gedaan, eigenlijk overbodig, maar toch.. gelukkig nog steeds zwanger..

ook met mij, al echt op en top zwanger, misselijk, vooral s' ochtends, maar soms de hele dag door, zeer pijnlijke borsten, slecht slapen, erg moe overdag, omrustig.. heel vaak een soort vage ongesteldheidspijn onder in mn buik, meestal rechts.. maar ondanks dat genieten we toch wel al hoor!! ik denk maar zo, t hoort er allemaal bij..
mn vriend Rob ondervindt t allemaal een beetje anders, ziet me wel moe zijn, misselijk zijn, maar ziet verder niets aan me, dus voor hem nog moeilijk voor te stellen.. dat komt nog wel..

gisteren de vk gebeld om een eerste afspraak te maken, daar hoefde ik pas in de 9e week terecht! dat vond ik erg laat.. dus maar een andere vk gebeld en daar gaan we as maandag heen voor een eerste gesprek en dan maken we ook een afspraak voor een eerste echo.. ik hoop wat eerder dan 9 weken.. gewoon om zeker te weten of alles goed is.. je blijft toch wat onzeker toch?

deze week de 5e week.. nog 35 te gaan...

allemaal heel veel succes met alles en sterkte waar nodig!! ik hoop dat er vele van jullie na mij volgen om 2008 mooi te beginnen...

liefs paulien

Zo he, wat is er weer veel gebeurt de laatste paar dagen.

Alle zwangeren! Gefeliciteerd!!!!! geweldig nieuws

Ik heb nu toch ook maar eindelijk eens ovulatietesten besteld, iets gerichter klussen kan handig zijn he hihihihi.

Groetjes Jet

Hoi, hoi,

Nou, mijn gevoel was terecht, ik ben toch ongesteld geworden. Maar ik voelde  me eerder  al zo zwanger, dat het misschien toch fout ging bij het innestelen. Vandaag die aloe vera drank gehaald, ben benieuwd.
Door die vitaminen van de etos voor vrouwen met een kinderwens, is mijn menstruatie  in ieder geval  heel regelmatig geworden. Scheelt dan weer een paar dagen afwachten.
Toen we een half jaartje geleden besloten voor een tweede te gaan, had ik nooit gedacht dat het zo lang zou gaan duren, misschien komt mijn gevoel van zwanger worden in maart dan toch nog uit.
Nou ja, we gaan er weer met veel plezier tegenaan.

Tuurlijk, Paulien, dat je nog zwanger bent! Ik zou geloof ik ook een paar keer testen hoor. Fijn als je wat eerder naar de vk. mag he.

Maaike, ik heb een paar dagen getest met matcare ovulatieiesten, maar ik werd er helemaal gek van, want met die mag je vier uur niet plassen. Ik ben als zo'n enorme piesgeit, dat werkt echt niet bij mij. Andere merken kun je geloof ik wel 'smorgens gebruiken.
En als je heel regelmatig ongesteld bent en om de dag klust is er eigenlijk niets aan de hand, is alleen wel handig als je aan je eisprong twijfelt.

Ik ga zo die aloe vera eens proberen, als ie niet te hachelen is dan horen jullie het wel.
Fijne avond!
Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan