<p>Ik zit in mijn 35ste zwangerschapsweek en man, het wordt nu wel zwaar.. ik probeer van de laatste weken te genieten maar ik kan gewoon zowat niks meer. Slaap niet tot nauwelijks snachts door pijn in me heupen, geen adem, een hele dikke buik en vaak plassen. Overdags gaat het redelijk maar het huishouden of ver wandelen met de hond uit zich meteen al in harde buiken. Meneer groeit ook als kool en loopt ook een week voor op de groei! We weten natuurlijk waar we het voor doen, maar eerlijk gezegd ben ik er wel klaar mee. Veel mensen snappen dat niet in mijn omgeving en mijn man probeert me wel te snappen maar die voelt al die lichamelijke ongemakken natuurlijk niet. Ik probeer nu maar leuke series te kijken, beetje in huis te rommelen. Merk ook dat ik de afgelopen week geen behoefte heb aan mensen om me heen. Spreek altijd graag af met vriendinnen of familie maar ik ben erg op mezelf op het moment. Iemand nog meer zijn klaaguurtje aan me kwijt? Gooi er maar uit! Haha. Ben gelukkig niet de enige.
</p>